بازدید 9737

6 ایده ناب برای خرید کادو تولد و غافلگیر کردن کسانی که دوستشان دارید

هدیه دادن و هدیه گرفتن نه فقط از جنبه احساسی، بلکه از جنبه کاری یکی از اصول مهم ارتباط اجتماعی فرد به فرد است. هدیه دادن از دیرباز به عنوان سمبل عشق و محبت شناخته می‌شده و خیلی از قبایل و طایفه‌ها برای تبریک و حتی جهت شروع مذاکره کادو ارسال می‌کردند؛ به رسم احترام و حتی بدون آن که ارتباط عاطفی خاصی وجود داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۱۵۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ 18 November 2020

6 ایده ناب برای خرید کادو تولد و غافلگیر کردن کسانی که دوستشان دارید

خرید کادو تولد برای دختر چالش برانگیز و پرحاشیه است. اولین چیزی که لحظه انتخاب ممکن است به ذهنمان برسد این است که طرف مقابل این هدیه را لازم دارد یا نه. یا این که اگر با چنین هدیه‌ای روبرو شود چه واکنشی نسبت بدان دارد.

واکنش دوستان و اطرافیان نسبت به هدایایی که به آن‌ها می‌دهیم کاملا قابل پیش بینی نیست؛ اما ایده‌های جذابی برای هدیه دادن وجود دارند که با سلیقه اکثر افراد جور است. فرقی نمی‌کند در یک مذاکره تجاری قرار دارید یا می‌خواهید دوست، همسر یا اعضای خانواده را با یک هدیه غافلگیر کنید. به هر حال این مسیر پر از ایده‌های جذاب و کاربردی است!

3 ایده خاص برای برای کادو تولد دختر

خانم‌ها هنگام دریافت کادو تولد دخترانه به سه فاکتور مهم نظیر زیبایی، رنگ و قیمت بیش از هر چیز دیگری توجه می‌کنند. بنابراین ایده‌هایی که برای خرید هدیه دخترانه دارید را باید محدود و محدود کنید:

زیورآلات؛ هدیه‌ای مسحور کننده برای بانوان

افرادی که به زیورآلات علاقه دارند شادتر و اجتماعی‌تر بوده و عملکرد فعال‌تری در جامعه دارند. همین ویژگی‌های عمومی در بانوان کافی است تا بتوانید علاقه به طلا و زیورآلات را در آن‌ها شناسایی کنید.

حالا که خرید طلا و زیورآلات با رشد چشمگیر قیمت‌ها به اندازه گذشته مقدور و در دسترس نیست، مدل‌های ظریف و کادویی انتخاب بهتری برای هدیه دادن هستند. طلا و زیورآلات کادویی قیمت‌های متنوعی دارند و می‌توانید حتی با بودجه محدود زیورآلات اسپرت تا مجلسی زیبایی تهیه کنید.

صنایع دستی؛ گزینه جذاب و خاص این روزها

در دنیایی که همه چیز با چاشنی مدرنیته تلفیق شده است صنایع دستی حس قدیمی صمیمیت را در انسان زنده می‌کنند. پس طبیعی است اگر اکثر بانوان نسبت به صنایع دستی به عنوان هدیه تولد دخترانه خوشبین باشند.

نمی‌دانیم تا چه اندازه اهل صنایع دستی هستید؛ اما اگر این دسته را برای کادو تولد یا کادو ولنتیان انتخاب می‌کنید گزینه‌های موجود از زیورآلات و وسایل تزیینی تا پوشاک، کیف و کفش متنوع هستند. در راهنمای خرید سایت به نظر www.behnazar.com بهترین‌های صنایع دستی برای هر سلیقه‌ای گلچین شده‌اند؛ فقط کافی است سلیقه طرف مقابلتان و استایل او را برانداز کنید.

محبوبیت مثال نزدنی لوازم آرایش به عنوان کادو تولد

لوازم آرایش حتی بانوانی را که اهل آرایش روزانه نباشند خوشحال می‌کنند؛ به شرط آن که بدانید کدام برند را با چه ویژگی برای حالات مختلف پوستی تهیه می‌کنید.

بانوان شناخت کامل و دقیق‌تری نسبت به پوست‌های خود دارند. اگر به دنبال خرید هدیه برای تولد هستید و شناخت کافی از نیازهای پوستی طرف مقابلتان دارید دست به کار شوید. اما فراموش نکنید که خرید لوازم آرایشی مثل شمشیر دو لبه‌ است. بنابراین اگر در انتخاب برند دقیق نباشید ممکن است هدیه شما به وسیله‌ای بلااستفاده تبدیل شود!

از این رو قبل از خرید لوازم آرایشی نقاط قوت و ضعف آن‌ها را که به صورت تخصصی در راهنمای خرید سایت به نظر گردآوری شده بررسی کنید.

عروسک بازها را فراموش نکنید!

عروسک‌ها را دست کم نگیرید. درست است بی جان هستند اما در هر سنی می‌توانند کوله باری از خاطره را برای بانوان در هر سنی زنده کنند!

اگرچه دختران در هر سنی ممکن است لوازم بازی و سرگرمی مختلفی را تجربه کرده باشند اما کم‌تر بانویی به عروسک به عنوان کادو تولد نه می‌گوید! بنابراین اگر در خرید هدیه تولد دچار تردید شده‌اید می‌توانید سری به دنیای اسرار آمیز عروسک‌ها بزنید!

3 ایده متفاوت برای کادو تولد مردانه

6 ایده ناب برای خرید کادو تولد و غافلگیر کردن کسانی که دوستشان دارید

آقایان بر خلاف بانوان به کاربرد و عملکرد هدیه بیش از ظاهر آن توجه می‌کنند. اما نباید از آقایان خاص پسندی که استایل منحصر به فرد خود را دارند نیز غافل بود!

انواع گجت‌های هوشمند برای امروزی‌ها

شاید خرید کادو تولد مردانه تا حد زیادی به سن و سال و سبک زندگی آقایان بستگی دارد. اگر طرف مقابلتان فردی امروزی است که کسب و کار و امور خود را با تکیه بر لپ تاپ یا گوشی انجام می‌دهد پس منتظر چه هستید؟

انواع و اقسام گجت‌ها در بازار موجود هستند که هر کسی را مجذوب خود می‌کنند. انواع اسمارت واچ نمونه‌ای از این ابزارهای خاص هستند که با اتصال به گوشی هوشمند می‌توانند حتی از موبایل در دسترس‌تر باشند. علاوه بر اسمارت واچ مچ بند‌های هوشمند هم با طراحی ساده و قیمت ارزان‌تر گزینه‌های خوبی برای هدیه مردانه هستند.

شاید ظاهر گجت‌هایی مثل اسپیکر، هدفون، اسمارت واچ و مچ بند در نگاه اول طوری مجذوبتان کنند که به مشخصات آن‌ها بی توجه باشید. به جز اسمارت واچ‌ها هدفون، اسپیکرهای بلوتوثی و انواع هدست می‌توانند یک هدیه خاص و مدرن باشند که در خرید آن‌ها به ریزبینی بیش‌تری نیاز داریم. در سایت به نظر انواع و اقسام این گجت‌ها با بررسی تخصصی لیست شده‌اند تا مسیر انتخاب تا خرید کوتاه‌تر شود.

انواع ست چرم که مردان دیوانه وار دوست دارند!

چرم برای بانوان و آقایان همیشه جذاب بوده؛ اما استایل چرمی برای آقایان از محبوبیت خاصی برخوردار است. بنابراین اگر در موقعیت رسمی‌تر قرار دارید یا دوست دارید هدیه‌ای خاص‌تر برای کسی که دوستش دارید تهیه کنید ست‌های چرمی انتخاب هوشمندانه‌ای هستند.

ست‌های چرمی در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند و معمولا سه تا چهار تکه در بر دارند. کیف پول و جاکلیدی دو قلم مهمی است که در اکثر ست‌های بازار می‌بینیم. آقایان هم در طول روز بارها و بارها از این وسایل استفاده می‌کنند و چه بهتر که با یک هدیه خاص آن‌ها را غافلگیر کنید!

کتاب برای هدیه تولد هرگز قدیمی نمی‌شود

کتاب هم به عنوان هدیه تولد دخترانه و هم کادو مناسب آقایان گزینه‌ای است که هرگز قدیمی نمی‌شود. کتاب‌ها همیشه ارزش خواندن و دیده شدن دارند. حتی اگر طرف مقابلتان از فضای کتابخوانی فاصله گرفته است با خرید یک اثر پرطرفدار می‌توانید او را با دنیای کتاب آشتی دهید.

خرید کتاب هم مثل لوازم آرایش شمشیری دولبه است. شاید بهتر باشد از روحیه و تفکر طرف مقابلتان شناخت کافی داشته باشید تا دست به انتخاب کتاب بزنید. گاهی هم برخی از آثار جنبه عمومی دارند و محتوا آن‌ها عامه پسند است. به هر حال پیش از انتخاب هر اثر نقدهای تخصصی آن‌ها را در سایت راهنمای خرید به نظر مرور و ارزیابی کنید.

سخن آخر

حتی اگر عاشق کادو دادن باشید شاید در نگاه اول خرید کادو تولد برای آقایان و خانم‌ها چالش برانگیز باشد. تفاوت سلیقه و تنوع موجود میان ابزارهای سلامت، آرایشی، تکنولوژی و هنری انقدر بالا است که حق دارید در انتخابتان سردرگم شوید.

از آن جایی که بانوان نگاه ریزبینانه‌ای نسبت به قیمت و ظاهر هدیه‌ها دارند زیورآلات، عروسک، لوازم آرایشی و صنایع دستی از کاندیدهای محبوب برای هدیه دادن هستند. برای آقایان نیز با توجه به کارایی محصولات می‌توانید از انواع ست‌های هدیه چرمی و ابزارهای تکنولوژی نظیر اسمارت واچ، پاور بانک، مچ بند و اسپیکر استفاده کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها