بازدید 5877
کد خبر: ۱۰۱۵۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸ 17 November 2020

نشان بازار عوض می‌شود؛ تازه اما آشنا

بسیار خوشحالیم که در آستانه‌ی ده‌ سالگی، از نشان (لوگو) تازه‌ی بازار رونمایی می‌کنیم. بازنگری در نشان، بازتابی از ارزش‌های درون‌سازمانی ما، به‌ویژه «پویایی» است. با باور و تکیه بر این ارزش است که در ده‌ سال گذشته‌‌، کیفیت تجربه‌ی کاربران را به شکل مستمر بهبود بخشیده‌ایم. امروز، خدمات و محصولات متمایزی مانند نمایش رایگان فیلم و سریال یا فعال‌ شدن سپر امنیت برای برنامه‌ها و بازی‌ها، فضایی امن، جذاب و دوستانه برای کاربران به وجود آورده است. همین تغییرات مثبت محصولی بود که ما را به این باور رساند تا فرصت را غنیمت بدانیم و هرچه زودترنشان‌مان را با ارزش‌های برند، هم‌خوان‌تر کنیم.

نشان بازار عوض می‌شود؛ تازه اما آشنا

نشان قبلی بازار تا حدی، هم رنگ کهنگی به خودش گرفته بود، هم محدودیت‌هایی برای نمایش در فضاهای مختلف داشت. در طراحی مجدد نشان، راه‌های متعددی را آزمودیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که با رفع محدودیت‌ها، عنصر تصویری «سبد» را حفظ کنیم. سبد نه تنها برای کاربران ما بسیار آشناست، بلکه نماد ملموس خرید و گشت‌وگذار هم هست. سبد تازه‌ی بازار، تفاوت‌های زیادی با سبد قبلی دارد. از جزئیات غیرلازم در بافت، شکل و رنگ‌ آن پرهیز کرده‌ایم تا جلوه‌ای مدرن، شاداب و منعطف در فضاهای کاربری مختلف به آن ببخشیم. علاوه‌براین، سبد تازه‌ی ما، همان رنگ سبز آشنا را دارد که کاربران در طول این سال‌ها در فضاهای مختلف محصولی بازار دیده‌ و تجربه کرده‌اند.

نشان بازار عوض می‌شود؛ تازه اما آشنا

آرزوی همیشگی ما، تعامل راهگشا با کاربران بازار است. امیدواریم در سال‌های آینده دامنه‌ی این تعامل را گسترش دهیم و برای شما حرف‌های تازه داشته باشیم.


مواردی که خوب است در نظر داشته باشید:

یک: بازار برند رفرش انجام داده است و این ریبرندینگ نیست.

دو: اقدام بعدی بازار در بخش ویدیو است.

 

نشان بازار عوض می‌شود؛ تازه اما آشنا

 

اشتراک گذاری
برچسب ها
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha:
برچسب منتخب
آلودگی هوا مهرداد میناوند علی انصاریان احمد جهان بزرگی نمایشگاه مجازی کتاب