بازدید 13640

عامل انتشار ویدئوی آزار دو کودک کار بازداشت شد

رئیس پلیس فتا از دستگیری کودک آزاری که دو پسر فال فروش را آزار و اذیت و فیلم آن را در فضای مجازی منتشر کرده بود، خبر داد و گفت: کودک آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه ای ممنوع است و مرتکب، به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۱۵۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ 16 November 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، رئیس پلیس فتا از دستگیری کودک آزاری که دو پسر فال فروش را آزار و اذیت و فیلم آن را در فضای مجازی منتشر کرده بود، خبر داد و گفت: کودک آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه ای ممنوع است و مرتکب، به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهد شد.

 سرهنگ داود معظمی گودرزی اظهارکرد: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر اینکه مردی، دو کودک کار (فال فروش) را بازیچه تفریح و خنده خود قرار داده و انتشار فیلم و باز نشر دادن آن در شبکه های اجتماعی از سوی کاربران فضای مجازی سبب تشویش اذهان عمومی شده بود، بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس فتا وارد عمل شدند.

وی افزود: در تحقیقات پلیسی هویت واقعی متهم شناسایی و با هماهنگی های قضایی روز گذشته مرد کودک آزار در مخفیگاهش دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا با بیان اینکه متهم پس از تحقیقات پلیسی به مرجع قضایی معرفی و با صدور قرار مجرمیت متهم روانه زندان شده است، گفت: کودک آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه ای ممنوع است و مرتکب، به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهد شد.

معظمی گودرزی تاکید کرد: پلیس فتا با سرعت عمل و قاطعیت به هرگونه مسئله ای که باعث تشویش اذهان عمومی و آزرده خاطر شدن هموطنان در فضای مجازی شود، ورود پیدا می کند و با مرتکبان برخورد قانونی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی یاد آور شد: از ابتدای سال تاکنون چندین مورد مشابه توسط پلیس فتا تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شده اند و شهروندان می­ توانند در صورت مشاهده موارد مشابه از طریق سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیک www.cyberpolice.ir موارد را با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۱
تا وقتی قانون محکم و اساسی در برابر حفظ کودکان در کشور تصویب و تدوین نشه وضع به همین گندی الان است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
تازه طرف آقازاده هم هست یه جورایی. چیزیش نمیشه. شرم آور بود حرکتش.باید بفرستنش کنار همین کودکان کار، یکسال کار کنه
کودک ازاری ممنوعه، یا انتشار کلیپی که کودک ازاری رو به نمایش میگذارد- بعبارتی نمایش ناتوانی نهادهای مسئول در کنترل کودک ازاری جرم است؟؟؟/
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
خنگول انتشار دهنده همون کودک آزار بوده
خانه از پای بست ویران است ...
یعنی انجام چنین رفتارهای نمایشی چه دردی از جامعه دوا میکند ؟
فقط اعدااااااام در ملع عالم. اعدااام اقاااا
تیتر خبر با متن خبر همخوانی ندارد و اینگونه القا می کند که گزارشگر کودک آزاری دستگیر شده است.
در مخفیگاهش. شما بخومید "خانه اش" . پلیس به استفاده hز تین الفاظ عادت کرده است
طرف بیماره.باید بره پیش روانپزشک
تصویب لایحه حمایت از حقوق کودکان، گام موثری در جهت جلوگیری از خشونت علیه کودکان و نوجوانان بود، که البته برخی تناقضات در آن وجود داشت و همه ی حقوق ایشان را پوشش نمی داد،
مساله ی کودک همسری در مجلس پیگیری شد، اما کمیسیون قضایی مجلس با افزایش حداقل سن ازدواج مخالفت کرد و برخی مسائل دیگر که سایر مواد قوانین تصویب شده را زیر سوال می بردند.
با وجود داشتن قوانین در زمینه حمایت از حقوق اطفال و نوجوان اما در مرحله ی عمل و اجرا و نیز مشارکت بهزیستی و سایر نهادها که گاهی تا شهرداری را نیز شامل می شود، با مشکلات جدی مواجه هستیم.
متاسفانه مساله ی خشونت علیه کودکان در ابعاد خیلی وحشتناک و حتی قتل و شکنجه، حمایت بهزیستی و سایر نهادها را به درستی به دنبال نداشته است تا جایی که مسائل کوچک تر خشونتی آنقدر عادیست که در برخی تبلیغات شهری نیز دیده میشود و یه مورد خیلی عجیبی که دیدم، توصیه ای درمورد حجاب بود که هم حقوق کودک را به چالش می کشید و هم اخلاق یک مادر مسلمان را.
که از زبان کودکی نوشته بودند ایستادم و از مادرم کتک خوردم تا مادرم بدون حجاب بیرون نیاید!
آدم از عمق فکری مبلغان فرهنگی شگفت زده می شود.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر