بازدید 6794
سوژه

تاخیر مشکوک در ثبت رسمی قرارداد استقلال با نادری

باشگاه چندی قبل اعلام کردند مشکل رضایت نامه محمد نادری با باشگاه کورتریک بلژیک حل و فصل شده و او مشکلی برای پیوستن به جمع آبی پوشان ندارد اما بعدش کرونای نادری بهانه شد
کد خبر: ۱۰۱۵۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰ 15 November 2020

پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال و پروسه ثبت قرارداد خریدهای جدید مجموعه آبی، هواداران این تیم در انتظار ثبت قرارداد رسمی سه بازیکن بودند؛ داریوش شجاعیان، محمد نادری و رشید مظاهری.

به گزارش تابناک ورزشی، بین این سه بازیکن، شجاعیان امروز قراردادش را با استقلال تمدید کرد. رشید مظاهری هم که برای انتقال نهایی به استقلال در انتظار رای نهایی کمیته انضباطی و همین طور کمیته تعیین وضعیت است بنابراین تاخیری که در ثبت قرارداد رسمی اش ایجاد شده، منطقی به نظر می رسد.

تاخیر مشکوک در ثبت رسمی قرارداد استقلال با نادری

اما سوال این روزهای اهالی فوتبال این است که چرا محمد نادری هنوز استقلالی نشده و مسئولان استقلال خبر انتقال قطعی این بازیکن به استقلال را به صورت رسمی منتشر نکرده اند؟ آن هم در حالی که مسئولان این باشگاه چندی قبل اعلام کردند مشکل رضایت نامه محمد نادری با باشگاه کورتریک بلژیک حل و فصل شده و او مشکلی برای پیوستن به جمع آبی پوشان ندارد.

به تمام این ها اضافه کنید که باشگاه استقلال در چند نوبت تاکید کرده بود نادری هیچ وقت صحبتی در مورد مسائل مالی نداشته و پول کورتریک را هم خودش پرداخت خواهد کرد. از این رو از این لحاظ نیز نباید مشکلی وجود داشته باشد. پس به راستی چرا هنوز نادری با استقلالی ها ثبت نکرده است؟

به هر روی هنوز معلوم نیست نادری که کرونا گرفته و البته این کرونا نمی تواند مانع از ثبت قراردادش شود، هم چنان با مشکل رضایت نامه روبروست یا ادعاهایی که در مورد دریافت نکردن پیش پرداخت شنیده می شود صحت دارد. شایعه شده استقلالی ها هنوز موفق نشده اند پیش پرداخت قرارداد نادری را به حساب او واریز کنند و به همین دلیل کارهای مربوط به ثبت قرارداد محمد نادری انجام نشده است. البته عده ای می گویند مشکل نادری این است که هنوز باشگاه بلژیکی به طور قطعی مجوز عقد قرارداد نداده اما هرچه هست نادری هنوز رسما استقلالی نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها