بازدید 19847
۴

استقرار صلح‌بانان روسیه در قره باغ

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، ۱۶ ایست نظارتی درطول خط تماس در منطقه قره‌باغ ایجاد خواهد شد و اولین سری از نیرو‌های حافظ صلح روسیه وارد منطقه شدند. ارمنستان و آذربایجان در نخستین ساعات بامداد سه‌شنبه با میانجیگری روسیه به یک ماه و نیم مخاصمه نظامی همه‌جانبه در قره‌باغ پایان دادند. این توافق آتش‌بس، یک پیروزی نظامی-سیاسی بزرگ برای جمهوری آذربایجان و یک شکست برای ارمنستان و به‌ویژه نیکول پاشینیان، نخست وزیر غرب‌گرای این کشور به شمار می‌رود. براساس این توافق، صلحبانان روسیه جایگزین نظامیان ارمنستان در منطقه قره‌باغ می‌شوند. ۴۰۰ سرباز صلحبان ارتش فدراسیون روسیه در نخستین گام کنترل گذرگاه لاچین را بر عهده می‌گیرند./فرارو
کد خبر: ۱۰۱۵۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳ 14 November 2020
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۴
سناریوی اشغال قره باغ توسط روسیه: با این روندی که پیش میرفت قره باغ طی مدت کمتر از یک ماه آزاد میشد لذا ارمنستان و روسیه احساس خطر کردند و یک هلیکوپتر روسی رو قربانی میکنند و میفرستند لب مرزی که در آن جنگ هست که توسط آذربایجان مورد هدف قرار بگیره و آذربایجان رو به این راحتی داخل تله روسیه بیاندازند. چه لزومی داشت هلیکوپتر روسی در کنار مرز پرواز کنه و با یک دوش پرتاب که برد مفیدش 3000-4000 متر بیشتر نیست و یقینا سربازی که شلیک کرده کنار نقطه صفر مرزی که نبود و حداقل 1 الی 2 کیلومتر با نقطه صفر مرزی فاصله داشته که نتیجه میگیریم هلیکوپتر، برای عملی شدن نقشه به نزدیکی مرز اومده.
از نشریه وزین تابناک برای خبر رسانی صادقانه در مورد آزادی قره باغ ، تشکّر میکنم، آزمونی که برخی نشریات کشور و حتّی وابسته به صدا و سیما مردود شدند و این در ذهن و خاطره مردم آذربایجان ایران و دیگر مسلمانان شیعه حضرت علی (ع) خواهد ماند. این حادثه نشان داد که عدالت الهی در زمان مقرّر اجرا میشود .
مبا رک با شد و تقبل الله -
البته نیروهای ترکیه هم به نیروهای روسیه خواهند پیوست مثل مدل سوریه که نتیجه بخش هم بوده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست