بازدید 223274

فرمانده بلندپایه ارتش به دنبال اجاره یک خانه کوچک

ویدئویی از تیمسار دادبین، این فرمانده ارشد ارتش داخل یک بنگاه معاملات ملکی طی شبانه‌روز گذشته بارها در فضای مجازی دیده شده و به اشتراک گذاشته شده است.
کد خبر: ۱۰۱۴۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹ 14 November 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، «شأن؟ شأن مأن نداره. شأن دیگه چیه؟ من احمدبسیجی‌ام»؛ این جملات را کسی می‌گوید که روزی ۱۷۰۰ توپ و تانک با مهمات و گلوله‌های جنگی - نه مشقی - و ۲۰۰ هزار نیرو را در دشت کوشک نصرت قم به‌خط کرد و بزرگ‌ترین مانور خاورمیانه را سازمان داد؛ مانوری که در سال ۷۵، قیمت هر بشکه نفت را ۲.۵ دلار افزایش داد.

کسی می‌گوید «شأن مأن نداره» که بر لباسش آرم‌های چتربازی درجه سه، آجا، دانشگاه عالی دفاع ملی، دانشگاه فرماندهی و ستاد و دانشگاه افسری، روی بازویش آرم‌ ستاد مشترک ارتش و روی سینه‌اش نشان جانبازی، نشان ورزش، نشان ایثار، دوره عالی، دوره دافوس، دوره علوم استراتژیک، دوره دوم دانشگاه افسری، دوره مقدماتی و دوره سوم دانشگاه افسری را دارد.

تیمسار دادبین، سال ۹۷ در حال بازدید از ارتفاعات بازی‌دراز سرپل ذهاب - عکس از خبرگزاری دفاع مقدس

کسی می‌گوید «من احمد بسیجی‌ام» که روزگاری فرمانده لشکر ۲۸ پیاده کردستان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش، مدیر شرکت پشتیبانی و نوسازی هلیکوپترهای ایران و فرمانده نیروی زمینی ارتش بوده و اکنون نیز عنوان «مشاور فرمانده ارتش» را دارد.

فرمانده شیرازی ارتش و ساکن محله امامزاده حسن تهران، رفیق صمیمی پاسدارانی مثل احمد متوسلیان، محمد بروجردی و محمود کاوه بوده است. کسی از واژه «شأن» فراری است که آدم‌های بزرگی با اقتدا به او نماز خوانده‌اند: «در جریان یکی از عملیات‌ها موقع اذان شهید کاوه از بنده خواست تا برای نماز جماعت جلو بایستم. هرچقدر مقاومت کردم که او منصرف بشود، فایده‌ای نداشت و به‌اجبار من را جلو ایستاند و به من اقتدا کردند. هیچ‌گاه تواضع و فروتنی این شهید را از یاد نمی‌برم.»


امیر دادبین در کنار فرمانده معظم کل قوا در مانور عظیم ولایت، سال ۷۳

حالا سال‌ها از حادثه‌ای می‌گذرد که بدن رشید و ورزیده تیمسار را مدتی خانه‌نشین و او را تا همین امروز دست‌به‌عصا کرد. هم‌نورد او از این حادثه در سال ۸۴ می‌گوید: «تیمسار جلوی گروه حرکت می‌کرد که به مسیری پوشیده از برف رسید. در قدم سوم خود که در حال درست‌کردن جای پا بود، سر خورد و به طرف دره سقوط کرد. محدوده سقوط، شیب‌دار بود و ارتفاعی حدود هشتاد متر داشت. تیمسار به حالت طاقباز پس از طی‌کردن این مسیر، در نهایت به رودخانه پر از برف و آب پایین دره افتاد ...» و خودش می‌گوید: «کفشم مناسب نبود».

تیمسار دادبین پس از آن حادثه به کما رفت و حتی قلبش ایستاد اما مادرش به او جان دوباره‌ای داد: «می‌گویند یک بار قلبم ایستاد و دیگر دکترها و پرستارها از مداوای بنده ناامید شدند. مادرم به بالای سرم آمد و اشک ریخت. قطرات اشک او بر بدن من ریخت و قلب من دوباره شروع به تپیدن کرد.»

از یادگارهای آن صعود و آن حادثه، ساعت‌های به‌هم‌ریخته خواب و بیداری‌ تیمسار است که حالا گاهی ۲ شبانه‌روز بیدار می‌ماند.

همه او را به عنوان فردی می‌شناسند که معیشت سربازان و نیروها برایش مهم بود اما برای خودش هیچوقت چیزی از معیشت و آسایش نخواست: «وضعیت روحی پرسنل و کارکنان برای من بسیار مهم بود و عقیده داشتم که اگر به کارکنان رسیدگی شود، نیرو بهتر می‌تواند فعالیت کند. به این منظور ساخت منازل سازمانی و بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی آنها را در دستور کار قرار دادم.»

نه اینکه نداند «پول» چیست و زیر دستش نبوده باشد. خوب هم دیده و می‌دانسته: «در دوره‌ای که در پنها (شرکت پشتیبانی و نگهداری بالگردهای ایران) مسئولیت داشتم، ماهی ۱۷ میلیون دلار قطعات برای بالگردهای ایرانی از خارج خریداری می‌شد. با تلاش و همکاری متخصصان داخلی از جمله دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف توانستیم در ساخت برخی از این قطعات خودکفا شویم و میزان خرید قطعات را به ۳ میلیون دلار کاهش دهیم که این اقدام مورد واکنش برخی از افراد و شرکت‌ها که سود و منفعتشان در خرید از خارج بود، شده بود.»

حالا هم خودش مثل بقیه مردم هزار مشکل دارد اما هر کدام از ارتشی‌ها که مشکلی دارند، به سراغ این ارتشی ۶۵ ساله می‌روند تا با آنان همراه شود و مشکلشان را پیگیری کند.

کم نبوده‌اند کسانی که در سازمان‌ها و نهادها، آن هم در رده‌ها و جایگاه‌هایی بسیار پایین‌تر از تیمسار، هم شعار «مقاومت» داده‌اند و هم بار خود و خانواده‌شان را بسته‌اند. نه اینکه لزوما راه کجی بروند اما لااقل زندگی نسبتا خوبی برای خود دست و پا کرده‌اند اما احمد دادبین که ۳ آبان سال ۷۳ در حکم انتصابش به عنوان فرمانده نیروی زمینی ارتش، از سوی فرمانده کل قوا «انقلابی‌»، «مبتکر» و «خلاق» خوانده شده بود، امروز ویدئویش دارد دست به دست می‌شود که عین همه ما رودرروی مشاور املاکی فلان محله نشسته و فقط «یک خانه کوچک» و آن هم برای «اجاره» می‌خواهد. «احمدبسیجی‌»، نه خودش و نه همسرش ملیحه نیشابوری که از دانشجویان پیرو خط امام بوده است، انگار بلد نبوده‌اند مثل خیلی‌ها از نام خود نانی بخورند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۳
در انتظار بررسی: ۳۹
انتشار یافته: ۱۲۸
بی توجهی به قهرمانان جنگ مایه تاسف است اماگویی این جبر تاریخ است
پاسخ ها
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
کجایند مردان بی ادعا؟


درود بر تمیسار دادبین



درود بر مردان بزرگ
بهداد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
باسلام خدمت هموطنان. چی بگم آخه چی بگم. آدم درمقابل این دلاوران حرفی واسه گفتن نداره که البته این مردان و زنان به این حرفای مردم هم اعتنایی نمی‌کنند چون اگه حرف منو تو براشون مهم بود و بخاطر شنیدن آفرین ما اینکارها و میکردن الان وضعیتشون این نبود. اینان با خدا معامله کردن خوشا
به سعادتت شون. کجایند مردان و زنان بی ادعا
نااشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
این جا است که میگن تا بچه گریه نکنه مادرشیرش نمیده چقدر بجا است ومسئولین هم رعایت میککد
عالی بود در این وانفسا فهمیدیم ایران هنوز از مردان بزرگ خالی نشده
افتخار دارد!؟ درد دارد.
یک عمر از برای این مملکت با جانش خدمت کرده است اما در پیری دربدر یک خانه نقلی می گردد.
عوضش، فلان الف بچه که بلد نیست حتی لگد زیر توپ بزند با دلال هایی که "همه" می دانند از کجا آمده اند شبی در نیاوران کباب زده و اکنون با پرداخت های میلیاردی از بیت المال، سالی چند آپارتمان می خرد.
این مملکتی است که ساخته اید.
سرباز گمنام امام زمان یعنی تیمسار دادبین والسلام ؛ کسی که برای ایران و مردم ایران قدم برداشت نه پست و مقام و پول و فرزندانش هم آقا زاده نشدند چون ارتشی بود ، هیچ ادعایی هم از دوران جنگ نداشت و بدرستی که سرباز وطن و امام زمان بود .
من ایشان رو کاملا میشناسم مرد بسیار متواضع و سخت کوش و بسیار نجیب و با قاطعیت بالا، آیا به این جور از افراد مملکت یه خونه کوچک هدیه کنند کسی اعتراض میکند و کسی میگوید که وای بیت المال به باد رفت، اگر اینور که میگویند که به دنبال یه واحد کوچک اجاری هست واقعا بایستی بر شرفش درود فرستاد و سرتعظیم در ماپقابلش فرود آورد و بنده اولین نفر؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
ایشان منزل شخصی خودشان را به فرد بی بضاعنی هدیه داده اند و تا الان هم از منازل سازمانی ارتش استفاده میکردند به درخواست خودشان تخليه کرده اند
ایشان انسان بسیار پاک و وارسته ای هستند خداوند اجر جزیل به ایشان عنایت فرمایند
ببینید حقشون رو کی خورده
درود بر بزرگ مردان ارتش که امنیت امروزمان بخاطر پایمردی انان است.
اوف بر کسانی که....
این حاصل آموزش و فرهنگ مردم و میهن پرستی در نیروهای ارتش است که ده ها سال پیش پایه گذاری ونهادینه شده.سازمانی که هرگز در اقتصاد وارد نشد و از فساد و آلودگی به دور بود و هست.
ارتشی است و با وجدان دورد بر شرف این سربازان دورد
این چه جور فرماندهی بوده که از جنگ هیچ برداشتی ندارد
ارتش فدای ملت
کجایند مردان بی ادعا؟


درد و بلا شما و خانواده شما و اطرافیانتون اهم از عمو دایی خاله و...............بخوره تو سر بعضیا
درود بر این مرد بزرگ و سرباز وطن . اگر همه مسئولین مثل ایشون زندگی می کردند و دلسوز کشور بودند الان ما از نظر اقتصادی و صنعتی و... آمریکا و ژاپن و ... روهم پشت سر گذاشته بودیم . ای کاش زندگی ایشون درسی باشد برای همه و بخصوص مسئولین در هر لباس و جایی توی این کشور .
ارتش هیچ وقت نه سیاسی بوده و نه دزد
این وضعیت جای افتخار ندارد نه برای این دلاور و نورچشم هر ایرانی و نه برای هر ایرانی - الان بعد از 41 سال باید فکر اساسی برای هر ایرانی کرد که حداقل شرافتمندانه من جمله یک خانه راحت حدود 100 متری برای همه فراهم بشود تا بعد از میان سالی دغدغه ای اساسی باقی نماند- این می شود حفظ کرامت انسانی - ایرانی - اسلامی و این طی یک دوره حداکثر 10 ساله شدنی هست اگر برنامه ریزی شود - همین خانه های مسکن مهر که می گویند 30 هزار تا 100 هزار در سراسر کشور بلا استفاده مانده
برای خرید هر چیزی و هر محصولی و هر قیمتی برنامه رئیس جمهور بعدی باید حفظ کرامت انسانی - ایرانی - اسلامی باشد
انسان شریف همیشه شریف خواهد ماند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
چرا نباید ابشان یک خانه درخور داشته باشند.
درود به شرفت مرد بزرگ
خانم ابتکار یاد بگیره یه کم که الان 20 ساله پسرش رفته آمریکا درس بخونه
ارتش نیروی مردمی
این مطلب را برای نمایندگان, وزرا,دولت و دولتی ها,برای فرزندان اروپا نشین بعضی ها, برای برادر و خواهر و دختران رانت بفرستید,
هنوز هم راه درست را نمی دانید !
اینقدر که فساد در وجود بعضیا رخنه کرده ، بعید میدونم با دیدن وضعیت این بزرگ مرد وجدانشان به درد آید . فقط بیچاره درد بیچاره رو میفهمه
این همه آدم بی خاصیت نورچشمی خوردند و بردند. کسانی که هیچ گره ای از مشکلات این کشور باز نکردند و خودشون برای کشور اصل گره بودند و شدند.

سوالم اینه که چرا سیستم بصورت خودکار فکری به حال معیشت و آبروی انسان های با شرف، با غیرت و با آبرو و نجیبی که برای دفاع از نام و ناموس این مرز و بوم جانفشانی کرده اند و از جان، سلامتی و جوانی خود در راه دفاع از این کشور گذشته اند، نمی کند.

واقعا اگر فضای مجازی نبود، مشکل این تیمسار شریف و این سرباز ارزشمند به چه نحویی به گوش مسئولین می رسید؟ چند نفر دیگر دچار همین مشکل هستند و ما غافل؟

صمیمانه امیدوارم که خداوند چشم و گوش همه ما رو باز کنه تا این انسان های غیور رو فراموش نکنیم. "آمین"
آن زمان که پایان دستور میخواندند :
فرمانده نیروی زمینی ؛سرتیپ ستاد احمدرضا دادبین

کسی رو نمیشناختم ک واسش فرش نشه و خاک نشه. اما چی بگم ک خیلیا میدونن چی شد و دم نمیزنن.حالا شما میگید اجاره ی خونه!؟ کاش انقدر مرده پرست و زنده کش نبودیم این فرشته ی زمینی رو قدر میدونستیم. کمی تأمل و تفکر...
فیلمبردار به فنا نره صلوات
خیلی آدم پاکدستیه یکی از آشناها سرهنگ بازنشسته هست و میگه وضعیت پرسنلش خیلی براش مهم بوده
درود بیکران نثار این فرمانده دلاور ارتش که تنها امید این مردم رنجدیده در این وانفسای بی تدبیری اجتماعی و اقتصادی است. ارتش فدای ملت ملت فدای ارتش فقط و تمام
یاشاسن امیر ارتش و ننگ بر مسئولین ....
درد بلاش بخورد توسری اختلاص گران و دزدان بیت المال
بالاخره یک انسان درست در این مملکت پیدا شد ... و مثل بعضی ها دزد نشد
پدر من نیز در طول جنگ در لشگر 16 زرهی قزوین و تیپ 2 زرهی زنجان و در آخر خدمت در یگان زرهی شیراز بود و بازنشسته شد و ایشان فرمانده شان بودند.یادم می آید پس از پایان جنگ وقتی پدرم به شیراز منتقل شد, حقوق یک افسر کهنه سرباز جنگ کفاف خرج 4 بچه را نمی داد و پدرم علیرغم جانبازی بدنی و اعصاب و روان ناچار به فروش موز در کنار خیابان های شیراز بود و رسانه ای نداشت! امیدوارم من هم بتوانم رسانه او باشم . حالا که 47 ساله شدم و بلاهایی که بر سر خودم و خانواده و فامیلم در جنگ آمد را به یاد می آورم افسوس بر عمر و جوانی پدر و پرپر شدن عمویم در روز پذیرش قطعنامه را میخورم.افسوس روزهایی را که من و برادرانم هر 4 ماه 10 روز پدرم را میدیدم و نمی توانستیم با وی ارتباط برقرار کنیم را می خورم . یاد کتک ها و ناراحتی هایی که پس از پایان جنگ به دلیل عدم تعادل روحی پدرم نصیبمان شد می افتم. یاد مشکلات اعصاب و روان مادرم ناشی از تنهایی و استرس بر نگشتن همسر , بیماریش و یک همسر جانباز اعصاب و روان می افتم و مهمتر از همه یاد عدم حمایت هیچ شخص و نهادی در سخت ترین شرایط از خودمان می افتم. یاد بخیه زدن دستم با سوزن خیاطی و نخ قرقره پلاستیکی بدون بی حسی می افتم و می پرسم مگر من و خانواده چه گناهی کرده بودیم که باید قربانی جنگ شویم و این همه درد و رنج را تحمل کنیم.خدا را شکر پدرم یک خانه از قبل از انقلاب دارد و یک حقوق بازنستگی که دهم ماه هم نمی رسد. خدا را شکر در زمان عروسیم کمی پول(50 هزار تومان) داشتم که به مادرم بدهم تا اشک هایش را پاک کند و خجالت نکشد و در روز پا تختی به من هدیه بدهد. تابناک عزیز این قصه پرغصه بسیاری از بازماندگان جنگ است
با سلام ،
گرحسین شیعه سی سن نیلموسن دینه گوره
وارسؤزون گئل قاباقا سؤیله بو آئینه گوره
قویما اسلام بوگون اجنبی دن کینه گوره
واقعا مرد عمل سن دئگیلن بسم الله
یارویاور اولاهرایشده سنه اول الله
سلام و عرض ادب میکنم به تیمسار در برابرش سر تسلیم فرود می آورم درود بر شرفت
سلام.این رابایدنشان آنهایی که راحت از تمام ارزشهای انسانی وطن پرستی انسانیت بدور وخیلی راحت خودرا به بیگانگان می فروشندوباراحتی خیانت میکنندوککشان نمیگزداماخداهست ومواضب همه چیزهست .دوربرمردان بی ادعاوپاکدست مومن متعهدباایمان.جانبازناصر
بنده هم ارتشی هستم .چرا باید بعد از ۳۰سال خدمت وجانبازی وایثار گری هنوز هم دربه درباشی کم بود ۳۰ سال آوارگی وانتقالی گاه و بیگاه ،جای تاسف داره برای دولت مردان که به سربازان ومعیشت آنان رسیدگی نمی کنند .اکثر همکاران در شغلهای دوم، مسافرکشی ،دست فروشی ،...مشغولند تا به چنین سر نوشتی گرفتار نشوند .
درد و بلاش بخوره ت‌ سر اونایی که با پول ملت بچه هاشون رو فرستادن بلاد کفر!!!
به این میگن عزت نفس درد بلاش تو سر اون نامردای اختلاص خور شکم پرست و دنیاپرست
سلام خدا بر مردان بی ادعایی که از نان و نام خود گذشتند و فقط عمل کردند...
نام چنین اسطوره هایی همانند عمل الهی آنها، جاودانه و الهی خواهد ماند..
البته مستاجر بودن امیر سرافراز ارتش اسلام، جای بسی تامل دارد...در برهه کنونی چه کسانی برای اندیشیدن و چاره ساختن مسئول هستند!!!
من شنیدم ابستن منزل شخصی خودرا به یک مستمند بخشیده منزل سازمانی خود را داوطلبانه تخلیه کرده تا به پرسنل شاغل برسد به هر حال به وجود چنین فرمانده اب افتخار میکنم
مردان خدا پرده پندار دریدند .
با درود به روح بزرگ مردانی همچون این دلاور باید عنوان کنم اینان از گروهی هستند که واقعا با دلشان معامله نموده اند و قیمت دل بزرگشان را با هیچ نوع واحد پولی نمیتوان خریداری نمودن .
اکنون در برابری بزرگواری و دل بزرگ این دلاور سر تعظیم فرود آورده و دستشان را از راه دور میبوسم
خجالت هم خوب چیزیه
درود بر تمام ارتشیان نیروی مردمی مخصوصا نیروی دریایی درود بر ارتش
درود بر تیمسار دادبین من زمان ایشان سرباز بودم واقعا متاسفم
بله من درمانور عظیم ولایت گروهبان وظیفه بودم واقعا یادش به خیرکه رهبرمعظم امداونجا
باسلام سلام بر شهیدان سلام برروح پاک شهید کاوه بنده آزاده و جانباز درعملیات آزاد سازی کوههای حاجی عمرا ن درخدمت شهید کاوه فرمانده تیپ شهدا وشهید قمی معاون تیپ بودم شاهد بشهادت رسیدن این سردار بودم درخدمت جنازه اش بودم تا به خاک سپردنش این عزیز همیشه از تنها دختر ش خدیجه خانم صحبت می کرد و خیلی دوستش داشت هزاران سلام و درود بر روح پاکشان که دراه ایران و ایرانی دادند ناشکری وبی اخلاقی بی انصافی است که چنین سردارانی بی خانه و کاشانه باشندودر رنج وعذاب باشند ودزدان بالباس به ظاهر مذهبی ودرقالب انقلابی بیت‌المال را چپاول کنند فقط من میدانم اینها برای این آب و خاک چه بیخوابیها چه مشقت‌ها وچه بی آبی وغذاه وبالباس چرکین ازاین اب وخاک دفاع کردندوماهها درسنگر بی حمام وبی غذا مقاومت کردن درود بر شرفشان مرگ بر احتکار کران انبار داران خدا نشناس وگرانفروشان بی انصاف ؟؟؟
بخدا گریم گرفت خدا وکیلی سرباز واقعی امام زمان و بی ادعا اینان یاد مالک اشتر افتادم.خوش به سعادتش کاش ما هم میتونستیم تا این حد دل از دنیا ببریم. اینها مصداق
گر بر سر نفس خود امیری مردی گر دست فتاده ای بگیری مردی. اینها میتونستندو نکردند. درود خدا بر همچین مردانی
درود خدا بر تو سرباز وطن،آبروی ایران و ایرانی،یک انسان به تمام معنا
درود خدا بر تو سرباز وطن،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
جانم فدایت ای سرباز جان فد
باسلام ودرودبراین سربازواقعی ایران عزیز اون اقایی که باشهامت ادعامیکردکه خونه وزندگی مارودوستانی هستند که ازروی عشق وعلاقه اداره میکنن بایدخجالت بکشندوازخشم وغضب خدابترسندکه روزحساب وکتاب نزدیکه درودبرارتش دلاور
در پیکر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران
امثال این مرد بزرگ زیاد هست
اینها مردان انقلابی و بی ادعا و خالص هستن
جانم فدای رهبر معظم انقلاب اسلامی
اون دسته از اقایان که کم هم نیستند زیر هزار میلیارد تومان دزدی ازبیت ال مال را پول نمی دانند ببیند به این بزرگوار هم زندگی می گذارد
اقای روحانی نیز در جمع مسئولین ارتش اعتراف کرد تنها نهادی که هیچگونه اختلاسی نداشته ارتش ایران بوده است درود بر ارتش قهرمان ایران درود بر امیر بزرگ ارتش کشور عزیزمان ایران سربلند
من سال 73گروه 22توپخانه شهرضا سربازاموزشی بودم به خاطربازدیدتیمساردادبین 45روزهم تمرین جنگ سرنیزه انجام دادیم یادش بخیر....
بنام الله پاسدار خون شهدا وایثارگران سلام وارادت به چنین سرداران پاک وطن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
سلام درود بر احمد بسیجی به خدا قسم نیروی زمینی ارتش فرماندهی عین تیمسار داد بین به خود نخواهد دید شجاع پاک به فکر زیر دستان عادل با سواد هر چی بگم کمه
خداوند تمام یگانهای نظامی مملکتمون رو برامون حفظ کنه خداوند به رهبرمون طول عمربده ماتومملکتمون امنیت داریم این برامون همه چیه
جانم فدایت ای مرد بزرگ سرباز وطن
درود بر شرافت سربازان دلیر ایران زمین من ، خداوند یار و نگهدار شما بی ادعا ها باشد ، سربازان گمنام امام زمان عج ، نور چشم ما و چشم امید تمام مظلومان شمائید ، پاک بمانید و پاک بجنگید ، درود بر شما.
درودبرشرفت
امااین عزت نفس نبایددستمایه فشار بیشتر به این سربازشریف وطن شود، بایدخانه ای در شان این بزرگوار برایش تدارک، تانجابت ازبین نرود. 12
دستانتانرو از دور میبوسم وبه تو قهرمان ملی ایران افتخار میکنم خداونود تول عمر وسلامتی بهتون بده
با سلام
بسیار متاسفم برای مسئولین مربوطه ،
البته همچون شخصیتهایی بسیار مایه افتخار هستند ، اما به جهت کم لطفیها و الگو شکستنها متاسفم.
در کشور ایران باید مردان شجاع و با غیرت و قهرمانانی همچون ایشان باید گرامی داشته شوند و مورد احترام و عزت قرار بگیرند نه اینکه در دوران سالخوردگی و پایان خدمت مورد بی مهری قرار بگیرند.
بسیار متاسفم برای مسئولین مربوطه
درود خدا بر تو ای بزرگ مرد
بهشت را به بها میدهند نه به بهانه ..خداوند به این دلاور مردان اجر وپاداشان را داده ومیدهد..ولی نگهداشتن عزت فردی.خانوادگی اجتماعی .وحفظ روحیه دیگر افسران دلیر در میادین نبرد..در آتی توسط مسئولین ذیربط..الزامی است.در فرماندهی..وتمرین وآمادگی نیروهایش این اتفاق افتاده..الزام وقانونی است..حمایت وجانبداری شود!!
درود بر بزرگ مرد بی ادعا. کاش شان انسانهای بزرگی چون امیر دادین قدر دانسته میشد.
اگه حقیقت همونی باشه که برداشت شده من یکی خاک کف پوتینتو میبوسم مررررررررررد....
درود بر سربازان بی ادعا درود.. درود.. درود.. ودیگر کمی تامل مسئولین
خدا ازتون راضی باشه تیمسار خدا قوت
خدا قوت
خدا قوت
سلام متاسفانه من هیچگونه شناختی ازاین بزرگوارندارم.ولی حرفم به اون کسیست که درودبه شرف ایشان فرستادسوالم
اینه که باحلواحلوا گفتن دهن شیرین نمی شه.ودرودفرستادن
به شرف ایشان برای اون خونه وسرپناه نمی شه؟
تنها میشه گفت افسوس افسوس افسوس تمام اینها درد دارد فقط باید تاسف خورد که چنین مردان بی ادعای باید الان اینطوری باشند
باسلام. این گزارش ک امیر مملکت وبا انهمه رشادتها و مجاهدتها واینکه همش بفکر زیر دستهاش بوده و حالا ک ناتوان شده و خانه ای ندارد و........
آیا اینکه فرمانده ارتش یک کشور در وضعیتی به این اسفبار ی باشد باعث افتخار وغرور است!!!؟؟؟؟؟ بعد از اینهمه خدمت به کشور مسولین باید زندگی در خور این افراد را برایشان فراهم کنند !!! نه عجز ودرماندگی آنها را باعث افتخار بدانند!! و....؟؛؛
دیگه داشن اینگونه مردان در مملکت ما رویاست.
با سلام ودرود به سربازان واقعی وطن همجون سردار دادبین ولعنت خدا برتمام منافقان و جنایتکاران و مفسدان اقتصادی که در داخل دزدی میکنند و مردم را به صبر و مقاومت دعوت میکنن و در خارج ....
امیر سرافراز ارتش شما یک بسیجی نیستی بلکه یک ارتشی مخلص به تمام معنا مثل تمام ارتشیان جان بر کف هستی که برای حفظ ناموس و تمامیت ارضی ایران لباس نظامی رو انتخاب کردن
آفرین بر تو فرمانده شما جنگیدید تا ملت در آسایش کامل درخانه هایشان زندگی کنن آنوقت شما به دنبال خانه کوچک هستید
درود خدا بر تو ای مرد شریف باد .خداوند همیشه یار و یاورت باشه.
درود بر ارتشیان دلاور و پاک
من در برابر این مردان بزرگ و قهرمان وطنم سر تعظیم فرود میآورم .و به چنین مردان بی ادعا و وطن دوست افتخار میکنم .جاوید و پاینده ایران و درود و درود بر این بزرگ مردان .
خدا حفظشون کند که رهرو پیرمرادشون ، رهبر حکیم هستند.
در زمان فرماندهی این سردار بزرگ میهن در پنها بعلت عدم توان گیربکس های هلیکوپتر سیکورسکی که در نیروی دریایی خدمت میکند را بایتالیا میفرستادن و هرکدام بالاز یک ملیون دلار هزینه برمیداشت
با دستور تیمسار دادبین من بهمراه شرکتی کانادایی اقدام به تعمیر این گیربکسها در داخل پنها کردیم .قرار شد علاوه بر تعمیر تیم فنی پنها را نیز اموزش دهیم و شعبه ای هم با تمام ابزار و اچار و دستگاهای تستر و غیره در پنها درست کنیم .
این خدمت خودکفایی بزرگ با تعمیر ۴ دستگاه توسط تیم کانادایی و سپی پنجمی توسط تیم اموزش دیده فنی پنها و سوپروایزری تیم کانادایی انجام شود .
۵ گیربکی تعمیر شد با هزینه دو گیربکسی که بخارج ارسال میگردید و حالا یک تیم اموزش دیده همراه با تجهیزات یک شعبه تعمیر و اورهال با همت و مدیریت این فرمانده دلاور در پنها سازمان پیدا کرد و نیاز بخارج را با خودکفایی تامین نمود .
دورود و سلام بر سردار دلاور و مدیر فرهیخته ایران زمبن تیمسار معظم احمد دادبین . سلامت و سرفراز باشید مرد خدا
درور به فرمانده
بهشت شهدا جای تو باد.
بهشت شهدا جای تو باد.
سلام و درود بر امیر محترم از امرای مشغول بکار درخواست تحویل یک خانه درخور شان ایشان را داریم
بنده استاد باز نشسته ی دانشگاهم. خانه یی دارم در دامغان داخل یک باغ میوه ، باعث افتخار بنده است اگر جناب دادبین دعوت بنده را بپذیرند و تشریف بیارن پیش من. من تنها هستم و مایلم باقی مانده ی عمرم را در همسایگی ایشان بگذرانم. ما میتوانیم تجربه های یکدیگر را باهم باشتراک بگذاریم.
خب این الان خوبه که یه ارتشی رتبه بالا بعد از اینهمه سال حتی یه خونه نداره؟
یعنی نداری و فقر خوبه ؟
ارادت کامل به ارتش دارم خصوصا تیمسار دادبین سرباز ایشان بودم وبه ارتش ایمان دارم که کاملا قانون مند ومقرراتی حالا بودجه ارتش کجاست وبودجه.......؟ مدیران ما ببیندند شاید وجدان شان بیدار شود تا با جون دل کار کنند نه اینکه خیانت وکم کاری کنند.
درود به شرف این فرمانده محترم .فرمانده من هم ارتشی هستم معلول اعصاب و روان با۱۱۷ ماه منطقه عملیاتی از مشکلاتی که به خانواده ام داده ام بحث نمیکنم. طی خدمتم در ارتش هیچ گونه امتیازی نصیبم نشده حتی یک وام اما بعد از سالیان توانستم سال ۹۲ یکدستگاه خودرو سمند مدل ۹۱ بخرم خانواده ام در آسمانها پرواز میکردند این خوشبختی را یک بنگاهی از من و خانواده ام به مبلغ ۲۷ میلیون سال ۹۷گرفت بعد از ۵ساعت به بنگاه مراجعه کردم گفتم ماشین را ۱۰ میلیون ارزان خریدی گفت برو هر که دلت می خواهد بکن وبه شخص دیگری فروخت شخص خریدار هم برای سند گرفتن به دادگاه مراجعه متاسفانه دادگاه هم با اولین ابلاغیه ای که بدستم رسید حکم صادر کرده که سند را به نام خریدار بزنم من با اینکه قبول کرده ام سند بزنم ۱۶۰۰۰۰۰ هزار تومان هم برایم جریمه آمده از دادگاه به حساب دولت زنده باد کشورم ایران هیچ آرزویی ندارم بجز وقتی میمیرم فقط از خانواده ام پول قبردفن کفن نگیرند تا روحم خوشحال باشد که بخاطر اینها جنگیده ام زنده با د ایران ایرانی همه اینها را با گریه نوشتم وبا دلی پر خون از روز گار تایید مکنم .
ای ارتشی دلاور تیمسار داد بین انشالله که صاحب خانه بشوی واجر وپاداش خود را از خدا بگیری خدا حافظ شما
دمش گرم
سالها درس مقاومت وایثار دادی نه در کلام بلکه در عمل این نمره 20 پاکی و صداقت شماست انشااله مورد تایید حضرت ولی عصر {عج }فرار گیرد .
درود بر ارتش بزرگ ایران و چنین فرمانده هایی
ارتش امید ملت
درود بر شرف و مردانگیت ای بزرگ مرد.
سلام دوستان چراتحلیل درست نمی کنیدوچراقضاوت نادرست برخی داریداولامملکت واین سرزمین ازاین انسانهاشریف خیلی داره چون من وشمانمی شناسیم دلیل نبودش نیست ثانیاایشون هم حتمادرامدداشتندولی چون ایثارزیادنسبت به بقیه داشتندلذاوضع وروزگارشان این شده نه اینکه بهشون رسیدگی نشده
بنده هم در فاصله سالهای ۷۴ الی ۷۶ افسر وظیفه فرماندهی مهندسی نیروی زمینی ارتش بودم و ایشان فرمانده نیرو بود و فرمانده پروژه ما سرهنگ مرادعلی هم مرد بسیار بزرگی بود. یادش بخیر
غیرت غیرت غیرت واما..... آقا زادها با خون این بزرگ مردان به قول خودشان مرد،⁦:'(⁩⁦قرتشدن
خدارو شکر که هنوز هم این مردان وزنان پاک وبی ادعا هستند انشاا...که خداوند این افراذ رو از ما نگیرن وقتی این مردان خدا هستن احساس ارامش میکنیم عمرتان طولانی سایه تان بالای سر ما بدبخت بیچاره هاهمیشه ماندگار خدا حفظتون کنه ابروی کشور ایران
بعضیا متوجه نشدن خونه داشته بخشیده درود برشرفت مرد
خوب بسه دیگه اون های که باید بفهمن فهمیدن حالا کاری بکنن
آبروی یک رزمنده به تمام عیار نباید برد اونم تو شبکه ها بی‌زحمت ای که دستت می‌رسد کاری بکن ارتش کم ندارد با عزت کامل و تشریفات کامل بره به وظیفه خودش عمل کنه و مشکل سردار رو حل کنه
درودبرشرفت سربازدلاوروطن.جاداردمسئولین امرهرچه سریعترنسبت به خریدوهدیه یک باب منزل درشاُن این بزرگواراقدام کنند
درود خدا و رسول و امامان براین مرد باشرف
زنده باد شاه که همچنین سربازانی به اسلام هدیه کرد
سلام و درود بر شرف تیمسار و همه ی خدمت گزارن این سرزمین
درود به شرفت سردار عزیز شاید از نظر مالی در مضیقه باشی ولی رو به پشت سرت نگاه کنی
باسلام دوستان،وهموطنان عزیز
من بچه خوزستان،وتوجنگ بزرگ شدم
وراهکارمیدم که بقول آبادانیا،
ولک رهبروفرماندش،خونه بش بده،
الکی احساساتی نشین،تمام
درودبر شرفت مسولینیاد بگیرند
درود بر تو
سلام ایشان یادش بخیر مرد بزرگ مردهمیشه زنده خاطرت متوانم از ایشان یاد کنم
۱- مانور قم با آن عظمت ایوالله دارد
۲- یک روز بنا به دستور امیر نیازی امر فرمودند یک روز بعد عید فطر بود من با خذف کلاج پایین وبالا با یک جیب کام به خدمت امیر دادبین رفتیم بدون هیچ تشریفاتی گفتیم امیر این همان خوروهستش که امیر نیازی فرمانده وقت لجستیک بودند ایشان فرموردند دست مریضا ممنون ایشان یک دور با همان خورو زدند گفتند واقعا عالی ودستور خط تولید را دادند وفرمودند اینو رو چه انگیزیددرست کردید گفتم در واحد ها پیاده خدمت کردم دیدم یک جیب کام که حامل ۱۰۶ بود بخاطر کلاج پایین از کار افتاده بخاطر شلیک گلوله ۱۰۶ کلاج پایین از کار افتادو طمه ارتش عراق شد ومن اینو تعریف کردم انگیزه بود وگفتند من بچه شهرستانی ها را خیلی دوست دارم وایشان مرد قهرمان زمان خودش بود وبزرگ
باسلام و عرض ادب خدمت امیر بزرگوار و محترم آجا،بنده زمانی که ایشون فرمانده نیروی زمینی ارتش بودن دانش آموز مرابهی نزاجابودم،واقعاایشون شایسته بهترین احترامات و قدردانی هاهستن،فرمانده ای که مهمترین دغدغه شون معیشت و سربلندی نیروهاشون بود،درودبه شرفشون.سرتسلیم فرودمیارم دربرابرشون،انشاالله فرماندهان الان کمی مثل ایشون باشن
دورد بر مردان بزرگ ایران که از جان خود گذشتن برای این انقلاب
تیمسار دادبین بزرگ مردی است که ما فرزندان ارتشی ها از زمان فرماندهی ایشان خاطرات خوبی داریم و رسیدگی ایشان به نیروهایشان را فراموش نمیکنیم ایشان یکی از فرماندهانی بودند که بخوبی مشکلات کسانی را که در جبهه ها جنگیده و بعد با هزاران بیماری و مشکل برگشته بودند درک میکردند درود بر تو ای بزرگ مرد
مجسمه شو باید ازطلا گرفت درود برتو مرد باغیرت ای کاش مسعولین بهش یه خانه میداد که اگه ندن ظلم کرده درحق همچه مرد ارتشی باغیرتی
سلام سربازان گمنام وبسیجیان سربلند.باافتخارحاضر هستم برای دست بوسی.شماهابه این ایران عزیزدوباره جان دادیدتانسل امروزی بدانندچه شخصیت هایی فدای این انقلاب ونظام مقدس جمهوری اسلامی فداسده انددرودبرشرفتان
درود خدا بر دلاور مرد و ارتشی بسیجی آیا یک مسول با غیرت در کشور و یا دولت ویا ارتش پیدا نمی شود تا حداقل با اعطای آپارتمان آرامش را به این قهرمان با شرف و عزیز بدهد
ارتشی و فرمانده ها سختی می کشن در عوض ...
جلوی اختلاس گرفته بشه وحق این مقام عالی قدر ارتش داده بشه خیلی هم سخت نیست مشکل اینجاست که دست به هر جا بزنی اختلاسگر میزنه بیرون
فکر نکنم......
فقط می تونم بگم من به جای مسئولین این کشور شرمنده شدم
بنده از نزدیک ایشان را میشناسم و افتخار همکاری با ایشان را داشته ام . انسانی بسیار متقی ، پرهیزکار ، مدبر و بزرگوار هستند . خدا کنه بقیه مسیولین از روش و منش این عزیز درس بگیرند .
احسنت به این دلاور مرد خداروشکر که ایران همچنین مردان بزرگی داره...تیمسار شرمنده ایم
دردو بلاش بخوره تو سر همه ی ما
سرباز وطن و مسئول یعنی ایشون
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار