بازدید 7346
۲

کرونا بیشترین فشار را بر معیشت نیازمندان وارد کرد

مدیرکل بهداشت و بیمه‌های اجتماعی و درمان کمیته امداد امام خمینی (س)، گفت: پاندمی ویروس کرونا و تورم‌ها، بالاترین فشار را بر حوزه معیشتی نیازمندان وارد کرد.
کد خبر: ۱۰۱۴۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹ 13 November 2020

به گزارش «تابناک»، مجتبی احمدلو در گفتگو با ایسنا، با اشاره به تاثیر ویروس کرونا و تورم‌ها بر روی حوزه‌های مختلف خدماتی کمیته امداد بیان کرد: پاندمی ویروس کرونا و تورمی که کشور با آن مواجه شد، بالاترین فشار و مشکل را روی حوزه معیشتی نیازمندان وارد کرد.

وی ادامه داد: از طرفی دیگر مددجویانی که خودشان با دریافت تسهیلات و وام، کسب و کاری راه‌اندازی کردند، بیشترین آسیب را متحمل شدند، زیرا در دوران شیوع کرونا نه تنها کسب و کارشان آسیب دید، بلکه در پرداخت وام و تسهیلات خود نیز با مشکلاتی مواجه شدند.

مدیرکل بهداشت و بیمه‌های اجتماعی و درمان کمیته امداد در ادامه به وضعیت مستمری مددجویان کمیته امداد در سال ۹۹ اشاره کرد و گفت: کمک معیشت مددجویان کمیته امداد اعم از عادی و تبصره ۱۴ در سال جاری ۱۵ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

به گفته احمدلو، در مجموع تعداد مددجویان معیشت بگیر کمیته امداد (اعم از عادی و تبصره ۱۴) دو میلیون و ۲۰۰ هزار خانوار است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
99% درصد فشار فقط بر قشر کارمند جامعه بوده و بس وبقیه هیچ ضرری نکرده اند !!!!!
اونوقت هنوزم دم از تعطیلی و...میزنن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر