بازدید 9271
۶
حزب توسعه و عدالت اسلامی در بیانیه ای مطرح کرد؛

تقاضای پایان اشتباهات مکرر از سوی دولتمردان

حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی با صدور بیانیه ای مواضع خود را درباره نولید، تحریم ها و برجام اعلام کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است: ،بهترین راه برداشتن تحریم ها بی اثر شدن آنهاست ،بنابراین توجه به توان داخلی و تکیه نکردن به علوم اقتصادی غربی، دوری از اقتصاد متکی به نفت دولتی، لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی و اعتماد به نیروی جوان می‌تواند اهداف دشمن در مسائل اقتصادی را ناکام بگذارد
کد خبر: ۱۰۱۴۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰ 12 November 2020

به گزارش تابناک در بیانیه حزب توسعه و عدالت اسلامی  در ادامه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امید به برجام، امید باطلی بود و تدبیر این دولت هم تدبیر خوبی نبود؛ همان گونه که شاهد هستیم وضعیت گرانی، افزایش قیمت دلار، سکه، خودرو، مسکن و ... نشان از این است که مردم در تهیه مایحتاج اولیه زندگی خود نیز مانده اند،پس تقاضای پایان اشتباهات مکرر از سوی دولتمردان در نگاه به غرب را خواستاریم و یاد آور می شویم که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری تنها راه برون رفت از مشکلات، ‌اقتصاد مقاومتی و توجه به توان داخلی محسوب شود. اینکه درمان اقتصاد را در غرب جستجو کنیم کاملا اشتباه است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری نسخه شفابخش مشکلات اقتصادی در داخل کشور است. زیرا وقتی دشمن فروش نفت را تحریم می‌کند و کشور دچار بحران می‌شود، به دلیل عدم توجه به صنایع پالایشگاهی و پتروپالایشگاهی بوده که سال‌ها مورد غفلت قرار گرفته است.

حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی اعلام میدارد همانگونه که پیروزی در دفاع مقدس ثمره اتکا به توان داخلی و خودباوری بود،اقتصاد مقاومتی نیز تکیه بر توان داخلی، سرمایه داخلی فناوری ها و جذب سرمایه گذار بین المللی معتبر است و باید بر تحقق این امر مهم ازتمام ظرفیتها استفاده شود.

یادآور می گردیم که فاصله بین ظرفیت تولید و ظرفیت اسمی در کشور بیش از سه برابر است که یک راهکار برای استفاده از ظرفیت های خالی می تواند با استفاده از تولید برندهای دیگر در کارخانه تولیدی با ظرفیت خالی، ظرفیت های خالی را پرکرد و تولید را رونق بخشید.
تا بتوان از نقش سوءمدیریت ها در مقابله با تحریمها کاست ،ضمن آنکه در مورد افزایش تولید داخلی تنها نباید بنگاه های اقتصادی به دنبال سرمایه های دولتی و وابستگی به دولت باشند؛ بلکه افزایش تولید داخلی نیاز به مدیریت هوشمند و آگاه به بازار دارد و در این مسئله دولت با ایجاد ثبات اقتصادی و برقراری فضایی رقابتی سالم و نظارت بر کیفیت و نیز طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران استفاده درست از نیروی مردمی در افزایش تولید نقش و وظیفه خود را انجام دهند.

حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی اعلام می دارد ،بهترین راه برداشتن تحریم ها بی اثر شدن آنهاست ،بنابراین توجه به توان داخلی و تکیه نکردن به علوم اقتصادی غربی، دوری از اقتصاد متکی به نفت دولتی، لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی و اعتماد به نیروی جوان می‌تواند اهداف دشمن در مسائل اقتصادی را ناکام بگذارد.باید اذعان کرد اگر به توان داخلی تکیه نکنیم، هیچ معجزه ای رخ نخواهد داد و ظرفیت های داخلی کشور نیز با همت و پشتوانه نیروی انسانی متخصص شکوفا می شود و همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران فرمودند: اگر تفکر تخلف‌ناپذیر بودن وعده الهی در جامعه حاکم شود و مسئولان هوشیارانه عمل کنند، تهدیدها به فرصت تبدیل خواهد شد و تحریم می تواند عامل نجات کشور از وابستگی به نفت و حل بسیاری از مشکلات شود.


والسلام علی من اتبع الهدی
حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۶
شما الفبای اقتصاد را نمی دانید چرا نظر می دهید ؟ فارغ التحصیل های بیسواد برای ایران تصمیم نگیرید . همان بحث FATF که انجام دادید کافیه .... لااقل از چین یاد بگیرید , با اینکه با امریکا و اروپا مشترکات سیاسی ندارد ولی بزرگترین وارد کننده و صادر کننده به آنها است . بیسوادی هم حدی دارد
چشم . اصن شما بیا دولتو بگی دس ببینم لنگش میکنی ....
نزدیک انتخابات که میشیم، احزاب خانوادگی از خواب بیدار میشن تا با بیانیه های خنثی و شعاری و صد من یه غاز، اعلام سهم خواهی کنند.
با تشکر از دانش شما تنها راه نابودی غرب صادرات مدیران و مسئولین دولتیست
تولیدات داخلی بدون داشتن کیفیت بی فایده هستند. در ضمن پس الان کره شمالی می بایستی از ژاپن و کره جنوبی هم بهتر می بود.
بسم الله الرحمان الرحیم
تجربه ۴۰۰ سال گذشته ایران نشان داده که ما ایرانیها اصلا توانایی مدیریتی نداشته و نداریم. بهتر است با استخدام مستشاران خدرجی در همه زمینه ها بیشتر از این خودمان را سر کار نگذاریم عمر ما که گذشت حداقل نسل آینده سر کار نروند.
من اِلله توفیق
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار