بازدید 8017

دستگیری راهزنان مسلح جاده‌های خوزستان

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: هشت نفر سارق مسلح که در قالب یک باند در جاده‌های استان اقدام به راهزنی می‌کردند با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی خوزستان دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۱۴۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 12 November 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سیدمحمد صالحی چهارشنبه اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو، محموله و احشام در سطح محورهای مواصلاتی استان به صورت مسلحانه بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با همکاری ماموران انتظامی و پلیس شهرستان شوش با انجام کار اطلاعاتی و اقدام تخصصی، اعضای این باند هشت نفره را در اطراف یکی از روستاهای شهرستان شوش شناسایی و بلافاصله به محل اختفا سارقان اعزام شدند.

سردار صالحی با بیان اینکه ماموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات های جداگانه و هدفمند اعضای این باند را در مخفیگاهشان دستگیر کردند افزود: در تحقیقات اولیه پس از اعتراف یکی از سارقان ،مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی خوزستان اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان مسلح یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و سه دستگاه موتورسیکلت به کار رفته در سرقت ها، یک قبضه اسلحه شکاری و مقادیری اموال مسروقه کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری هستند خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد کرده و اجازه جولان به آنها را نخواهد داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان