بازدید 8976
۱

آبگرفتگی شهرهای گیلان درپی بارش شدید باران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به بارش باران در استان گفت: بارش باران در رشت موجب آبگرفتگی در نقاطی از شهرهای رشت، بندر انزلی و رضوانشهر شد.
کد خبر: ۱۰۱۴۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۵ 12 November 2020

به گزارش «تابناک»، امیر مرادی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین وزش باد شدید در استان در دو خیابان شهر رشت موجب سقوط درخت شد که در یکی از این موارد سقوط درخت آسیب جزیی به ۲ خودرو وارد کرد.

وی تصریح کرد: همچنین بارش برف را در حال حاضر در دو محور اسالم- خلخال و پونل- خلخال داریم که رانندگان باید برای تردد از این محورها ابزار ایمنی و تجهیزات زمستانه را داشته باشند.

وی افزود: تا کنون مشکل خاصی از این بارش ها گزارش نشده است و همانطور که از چندین روز قبل هشدارهای پی در پی و ابلاغیه ها به دستگاهها و سازمان های متولی برای پیشگیری و آمادگی مقابله با بحران های احتمالی داده شده است ، انتظار می رود تا اقدامات لازم جهت آمادگی صورت گرفته باشد.

مرادی با توجه به پیش بینی و تدام بارندگی ها تا پایان هفته از شهروندان خواست تا از ترددهای غیر ضروری در چنین شرایطی بپرهیزند، ضمن آنکه از استقرار در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها نیز خودداری کنند.

به گزارش ایرنا، بارش باران که امروز در استان آغاز شده در رضوانشهر به بیش از ۱۱۳ میلیمتر رسیده است. بندر انزلی بیش از ۶۵ میلیمتر همچنین بارش باران در رشت مرکز استان نیز بیش از ۵۰ میلیمتر گزارش شده است .

بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی گیلان تا آخر هفته غالبا هوای استان ابری و مه آلود ، کاهش دما، بارندگی و وزش باد ( شدید و خیلی شدید) ، رعد و برق مواج بودن دریا و برای ارتفاعات بالای یک هزار و ۷۰۰ متر بارش برف پیش بینی می شود.

سرعت باد در برخی نواحی ساحلی طی امروز به بیش از ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلام.باران.رحمت.خداست.اما.این.ابهای.باران.شیرین.و.پر.ارزش.در.سدها.نگهداری.شود.ویا.هدایت.و......نگهداری.شود.تا.هم.از.تخریب.جلوگیری.شود.وهم....مورد.استفاده.کشاورزی.و.تامین.کمبود.اب.در.تابستان.مهیا.شود.باران.رحمت.خداست.واب.برکت.خداست.واسلام.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل