بازدید 11105
۶

مرگ مشکوک زن جوان در خانه

کد خبر: ۱۰۱۴۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰ 11 November 2020

همزمان با مرگ مشکوک یک زن در خانه، مرد جوانی که همخانه وی بود از سوی بازپرس پرونده بازداشت شد.

به‌گزارش ایران، ساعت یک بامداد 20 آبان، مرد جوانی هراسان با پلیس تماس گرفت و از مرگ زن جوانی خبر داد. به‌دنبال اعلام این خبر مأموران کلانتری 132 نبرد راهی محل حادثه شدند.

مرد جوان در تحقیقات گفت: چند سالی می‌شود که با مهرنوش همخانه هستم. من در تولیدی کار می‌کردم و به خاطر کرونا بیکار شدم و بیشتر وقتم را با مهرنوش می‌گذراندم.

او ادامه داد: دیشب یک دفعه حال مهرنوش بد شد و گفت دست و پاهایم یخ کرده است. بلافاصله کمکش کردم اما بعد گفت خیلی تشنه‌ام و نمی‌توانم نفس بکشم. من هم برای خرید آبمیوه از خانه بیرون رفتم اما وقتی برگشتم متوجه شدم که او روی زمین افتاده است و نفس نمی‌کشد. از سویی دیگر خانواده مهرنوش که از ماجرا با خبر شده بودند در تحقیقات گفتند: ما همخانه دخترمان را می‌شناسیم و از او شکایتی نداریم. اما می‌خواهیم بدانیم علت مرگ ناگهانی دخترمان چه بوده است.

این درحالی بود که در بررسی‌های اولیه آثار کبودی روی دست‌ها و پاهای دختر 39 ساله مشاهده می‌شد. بازپرس مصطفی واحدی از شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و مشخص شدن علت مرگ او را صادر کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ضمن عرض تسليت به خامواده گرامي مهرنوش عزيز از دست رفته ، با ادب و احترام بايد گقت همخانگي كه نوعي از ازدواج سفيد است در شان جامعه ايراني نيست معذالك وجود مسايل متعدد بعضا غير قابل حل ازدواج دايم را مشكل نموده است اما نياز بشر به عشق و مهرباني كردن و مهرباني و عشق ديدن خوربخود انسان را به زندگي مشترك با جنس مخالف سوق مي دهد .... پيشنهاد مي شود عقد موقت براي اين گونه همخانگي ها صادر شود تا هم قانون و هم عرف بتواند از اين همخانه ها حمايت لازم را بعمل بياورد و زندگي شان در كنار هم براي خالق و مخلوق پسنديده باشد و گرنه دور از انتظار نيست كه زندگي مشترك با همجنس فراگير شود ..
خانواده مهرنوش که از ماجرا با خبر شده بودند در تحقیقات گفتند: ما همخانه دخترمان را می‌شناسیم!!!!!!!!
یعنی چی؟؟؟؟
به سلامتی دیگه همخانه دختر رو هم به رسمیت بشناسید
این نمونه ای از جامعه است که گریزی ازش نیست و داره به سمت مدل امریکایی حرکت می کنه
هم خانه یا ازدواج سفید هم با این گرونی و قیمت سکه و مهریه به لطف مسئولین باب شده و راه میانبر برای جوانان شده
همخانه مردنامحرم با زن نامحرم!!!!
همخانه؟!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر