بازدید 24392

۲۳۴ صفحه مدرک در اثبات تقلب در انتخابات آمریکا

سخنگوی کاخ سفید مدعی شد مدارکی موثق در اثبات تقلب صورت گرفته در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا وجود دارد.
کد خبر: ۱۰۱۴۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳ 11 November 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران از واشنگتن اگزمینر، سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد واشنگتن ۲۳۴ صفحه مدرک در اثبات تقلب صورت گرفته در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر در اختیار دارد.

کیلی مک انانی در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز با تاکید بر تقلب در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد همچنان هیاهوی شواهد شواهد کجاست به گوش می‌رسد. اینجاست. ۲۳۴ صفحه دربرگیرنده شهادت افرادی که درباره تقلب در انتخابات سوگند خورده اند، وجود دارد.

سخنگوی کاخ سفید گفت: شاهدان تقلب در انتخابات آمریکا افرادی واقعی و اتهام تقلب نیز اتهامی واقعی است. هرکس به شفافیت سیستم اهمیت می‌دهد باید خواهان این مرحله باشد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور شب گذشته مدعی رونمایی از اسناد تقلب در انتخابات شد. بر این اساس، ترامپ در صفحه شخصی خود در توییتر مدعی شد: ساعت ۲۱ امشب به وقت شرق آمریکا (پنج و سی دقیقه بامداد به وقت ایران) اسناد فساد انتخاباتی در برنامه شان هنیتیِ فاکس نیوز به نمایش گذاشته می‌شود.

پیش از این نیز رئیس‌جمهور آمریکا در توییتی دیگر که همه کلمات آن با حروف بزرگ نوشته شده است، بار دیگر مدعی تقلب در شمارش آرای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا شد.

ترامپ تاکنون از پذیرش شکست در انتخابات خودداری کرده و مانع از آغاز روند انتقال قدرت به بایدن شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۸
خب خدا را شکر همه جای دنیا در انتخابات تقلب میشه ما تنها نیستیم
حاتا ببینیم نتیجه چی میشه بایدن میره به حصر خانگی یا ترامپ
مطمئن باش ترامپ می ره جایی که باید بره آن هم زندان است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
اونجا امریکاست
ایران که نیست
حق با بایدن ست
از 70 میلیون نفری که بهش رای دادن 234 نفر رو پول داده تا شهادت بدهند تقلب شده . این هم شد مدرک ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
سیستم قضایی امریکا دقیق تر از این حرفهاست و مطمئناً نمیشه با شهادت دادن یه عده حتی 10 برابر اینا تقلب را ثابت کرد و باید مدارک محکمه پسند موجود باشه
نظر شخصی من اینه که ترامپ برنده اعلام بشه واسه ما خیلی بهتره چون ترامپ توانایی ایجاد اجماع جهانی بر ضد ایران رو نداره ولی بایدن به راحتی میتونه اینکار رو بکنه و خواهد کرد . بعدشم با توجه به برکناری وزیر دفاع آمریکا توسط ترامپ و تحرکات نظامی شدید در پایگاه های نظامی امریکا که در همسایگی ما هستن ، در صورت شکست ترامپ در انتخابات احتمال یک کار احمقانه که به نظر اکثر کارشناس ها حمله به ایران خواهد بود ، بسیار زیاده و این یک احتمال بسیار خطرناک واسه همه کشور های منطقه خواهد بود .
مش جواد بایدن هم مثه حاج حسین اوباما و این زنه کاملیاهریس(کاملاََحریص) متقلب هستن. اگه بنا به اعتراض بحق ترامپ آراء پنسیلوانیا و جورجیا و چندتا دیگه از ایلات دیگه بازشماری نشه و دموکراتها با تقلب برنده بشن باید در سیستم انتخاباتِ قویترین و بهترین دموکراسی دنیا شک کرد.
ضمنا، بچه حزب اللهیای داخلی هم زیاد مطمئن نشند که اگه بایدن به کاخ سفید راه پیدا کرد با مسئولان به راحتی کنار میاد و براشون عموجواد میشه.‌
کاری به تقلب شده یا نشده نداریم ولی دموکراسی حتی به شکل نمایشیش هم رعایت میشه!!!! ولی سال ۸۸ توی ایران درس ادبیات باحالی برگزار بود میگفتن نگین تقلب بگین تخلف!!!!!!!!!
بدانید و اگاه باشین که تقلب شده و ترامپ ریس جمهور میشود مگر شورش کل کشور امریکا رو فراگیرد ، بهتر که اینطوری شد . موسوی و زهرا یاد بگیرن
من کاری به هیچ جناحی ندارم
ولی ترامپ به سر و گردن از بایدن بالاتره
به نظرم ترامپ بعد ۲۰،۲۵ روز رئیس جمهور میشه در پی اثبات تقلبها
عاقبت ترامپ زندان خانگی است
اتفاقا هدف نهایی تمام این بزرگنمایی های داخل کشور، القای همین چیزی بود که ظاهرا موفق شدند.
الحق! از نفش اثرگذار ترامپ در این تخطءه دمکراسی و انتخابات نباید بگذریم.
ترامپ تا به حال حرفی نزده که عمل نکرده باشه تقلب را هم ثابت می کنه
اسنادش مثل همون اسنادیه که با نتانیاهو کثیف بر علیه ایران رونمایی کرد و این مردم را دچار مشکلات فراوان کرد. حالا همین کار را با مردم آمریکا و بعدشم کل جهان میکنه! انشالله ریشه اش خشک بشه
مردم عزیز ایران درزمان جنگ ایران چه جوانانی که زخمی شدن دریک گوشه دربیابان۳روز بیشترهرچه صدامی زدن بابا مادر رفیق کسی صدایش رانمی شنیدتابه داداش برسدتاسرانجاانقدر خون اش رفت تاشهید شدند،لعنت به ترامپ لعنت به خیانت کاران داخلی درحق مردم جفامی کنند،جگرمان سوخت وقتی
شهید سلیمانی ازدست دادیم
خدایافقط ترامپ
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار