بازدید 26932

پگاه در لبه پرتگاه فلاکت

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که در یکی از شرکت‌های پگاه به دلیل نبود مدیرعامل و سرپرست متخصص، بخش بزرگی از زمین این شرکت در حال از دست رفتن است؛ این‌ها تنها بخشی از مشکلات و حاشیه‌های شرکت‌های زیرمجموعه پگاه است و آمار سر به فلک کشیده پرونده‌های حقوقی و تضییع حقوق سهامداران تمامی ندارد.
کد خبر: ۱۰۱۴۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴ 09 November 2020

پگاه در لبه پرتگاه فلاکت

به گزارش تابناک اقتصادی، شرکت صنایع شیر ایران که هم اکنون با برند پگاه در میان عموم مردم شناخته می‌شود، ۷ دهه پیش و در سال ۱۳۳۳ نخستین کارخانه شیر پاستوریزه ایران بود که با ظرفیت ۴۵ تن در روز تاسیس شد. هم اکنون این شرکت، بزرگترین شرکت صنعتی در حوزه صنایع شیر می‌باشد.

بررسی ها نشان می دهد این شرکت این روزها با چالش های جدی مواجه شده و حاشیه های فراوانی را داشته است. قبل از بررسی این حاشیه ها در ابتدا به معرفی کلی تر زیرمجموعه های شرکت صنایع شیر ایران خواهیم پرداخت.

شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) مطابق با آنچه در سایت خود درج نموده است دارای زیرمجموعه هایی به شرح زیر است.

شرکت های تولید لبنی شامل شانزده شرکت عبارتند از: پگاه تهران، پگاه زنجان، پگاه آذربایجان شرقی، پگاه آذربایجان غربی، پگاه همدان، پگاه لرستان، پگاه خوزستان، پگاه کرمان، پگاه فارس، پگاه اصفهان، پگاه گلپایگان، پگاه خراسان، پگاه گلستان، پگاه گیلان، پگاه گناباد و پگاه اراک.

شرکت های تولیدی غیرلبنی که شامل دو شرکت می باشند عبارتند از؛

صنایع بسته بندی فرآورده های شیری پگاه و تولید شیرخشک نوزاد و محصولات پودری.

مجتمع های کشت و صنعت و دامپروری شامل 5 مجتمع که وظیفه آن ها تولید شیرخام برای شرکت های تولید است و عبارتند از:کشت و صنعت فارس، کشت و صنعت همدان، کشت و صنعت سلماس، کشت و صنعت صبا و کشت و صنعت گیلان.

شرکت های پخش سراسری بازار گستر پگاه که این شرکت در حوزه بازاریابی، توزیع و فروش محصولات در سطح کشور فعالیت دارد و در پنج منطقه در کشور تقسیم شده (شمال و شمال غرب، شمال و شمال شرق، جنوب و جنوب شرق و غرب، مرکز کشور، تهران و استان‌های همجوار) و دفاتر اصلی آنان در شهر‌های رشت، مشهد، شیراز، اصفهان و تهران قرار دارد که روی عملیات فروش در ۲۹ شعبه و زیر شعبه نظارت دارند. عبارتند از: شرکت پخش سراسری بازار گستر، بازارگستر پگاه منطقه یک، بازار گستر پگاه منطقه دو، بازارگستر پگاه منطقه سه و بازار گستر پگاه منطقه چهار.

شرکت های غیرتولیدی پگاه هم شامل دو شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران و شرکت سرمایه گذاری آتیه پگاه می باشند.

با توجه به اطلاعات فوق، شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) دارای ۲۳ شرکت تولیدی و ۷ شرکت غیرتولیدی است.

از این تعداد شرکت های زیرمجموعه شرکت صنایع شیر ایران 22 شرکت غیربورسی و 8 شرکت بورسی می باشند.

پگاه در لبه پرتگاه فلاکت

شرکت پگاه دارای دو سهامدار اصلی، صندوق بازنشستگی کشوری با ۳ عضو هیات مدیره و گروه توسعه صنایع بهشهر با دو عضو هیات مدیره می‌باشد.

پگاه در لبه پرتگاه فلاکت

شرکت پگاه متاسفانه هم اکنون دارای فقط دو عضو قانونی و ثبت شده می‌باشد و سه عضو دیگر کماکان در اداره ثبت شرکت ها، ثبت نشده اند. فرد جدیدی نیز از طرف صندوق بازنشستگی کشوری به شرکت پگاه جهت عضویت در هیات مدیره معرفی گردیده که توسط دستگاه‌های ذیصلاح رد شده است.

حاشیه های شرکت پگاه فارس (غفارس)

سندسازی و غیرواقعی بودن صورتهای مالی در شرکت پگاه فارس با بیش از سی میلیارد تومان تغییرات در  صورت حساب سود و زیان باعث  شده است تا نماد غفارس بسته و معاملات آن متوقف شود که این امر موجب اعتراض سهامداران این شرکت بورسی، تذکر سازمان بورس و کاهش ارزش سهام کل شرکت های بورسی به مبلغ پنج هزار میلیارد تومان شده است.

حاشیه های شرکت پگاه خراسان (غشان)

یکی از دستگاه های نظارتی جهت جلوگیری از تخلفات و اخلال در نظام اقتصادی از شرکت پگاه خراسان در دادگستری خراسان رضوی شکایت کرده است.

حاشیه های شرکت پگاه تبریز

شنیده ها حکایت از آن دارد که در پگاه تبریز بدلیل نبود مدیرعامل و سرپرست متخصص، بخش بزرگی از زمین این شرکت در حال از دست رفتن است.

این ها تنها بخشی از مشکلات و حاشیه های شرکت های زیرمجموعه پگاه می باشد و آمار سر به فلک کشیده پرونده های حقوقی و تضییع حقوق سهامداران تمامی ندارد.

  • وضعیت نابسامان مدیریت سهام و بازارگردانی شرکت های بورسی پگاه،
  • گزارش های ساختگی با ارقام های جهت دار،
  • هزینه کردهای بدون مجوز،
  • استفاده از نیروهای بازنشسته و بازخریدی در سمت های متفاوت در ستاد و شرکت های تابعه،
  • دادن وام ها و پاداش های بدون مجوز،
  • عدم شفافیت در هزینه های اشانتیون، ضایعات، تخفیفات، تبلیغات و حمل ونقل در بازارگسترها و
  • نابسامانی در فروش داخلی،
  • دریافت وجه بحساب موزعین، حسابهای باز، چک های برگشتی، مرجوعی های کیفی و عدم ارایه برنامه پس از گذشت هفت ماه از سال مالی ۱۳۹۹باعث اختلاف شدید در هیات مدیره این شرکت بزرگ و تاثیرگذار در کشور شده است تا جایی که سه عضو هیات مدیره بدون اطلاع و دعوت از دو  عضو دیگر جلسات غیرقانونی هیات مدیره را برگزار کرده اند.

همچنین نبود چارت سازمانی مدون و مصوب در ستاد و شرکت های تابعه به همراه حضور معاونی بدون مدرک تحصیلی مرتبط و سابقه اجرایی در آن معاونت، در یکی از پست های کلیدی پگاه باعث نابسامانی و غیرعادلانه بودن نظام پرداخت حقوق و دستمزد، پرداخت بدهی ها، انتصاب های غیرقانونی و عجولانه، جهت دار با نگاه قومی، منطقه ای، خودی و غیرخودی  در دو سال اخیر گردیده است.

استفاده غیرقانونی مدیرعامل شرکت از منزل مسکونی در زعفرانیه تهران، استفاده از شخصی در یکی از معاونت ها علیرغم اعلام کتبی دیوان محاسبات که ماموریت وی از دانشگاه به این شرکت را غیرقانونی اعلام کرده است، تخلف در یک قرارداد کارگزاری خرید نرم افزار ERP، صادرات ادامه دار ریالی و نه ارزی به کشورهای خارجی و ... کار را بجایی رسانده که کلیه دستگاه های نظارتی مانند سازمان بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات کشور، وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه هر کدام در موضوعی بنا به وظایف خود ورود نموده، ولیکن کماکان ب دلیل فشار بعضی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری هیچ گونه اقدامات پیشگیرانه ای در دستور کار قرار نگرفته است. ادامه این روند موجب شکل گیری پگاه های جدید (همانند پگاه فارس) و از دست دادن جایگاه ۶۵ ساله شرکت و نابودی صنعت خواهد شد که بی شک ضرر و زیان این موارد در سال جهش تولید و شرایط اقتصادی و تحریمی جامعه، تنها گریبان بازنشستگان کشور را خواهد گرفت.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸۷
تخلفات در هر کجا باشند باید رسیدگی شود تا صنایع به تعطیلی کشیده نشود ولی نباید چرخه تولید از بین برود.
تولید مساله ای است که باید از آن حمایت صورت گیرد. ما الان برندهایی مثل ارج و آزمایش در لوازم خانگی را نداریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
وقتی کامنتای اینجا رو میخونی انگاری یکی دو نفر همه کامنتا رو نوشتن و خودشونم جواب دادن که به به و چه چه به مهندس قدوسی!

من 8 ماهه سهامدار صنایع شیرم فقط آب شدن سرمایم رو دیدم و 60 درصد از سرمایم رفته ...
عجب شیر تو شیری شده ! بالاخره زیادی آب چپوندن تو شیرا داره کار میده دست شرکت پگاه و شرکت های اقماری اش ! البته برای دولت و مسئولین شرکت فرقی نمیکنه چون ضرر و زیانش رو از جیب ملت در میارن یا با گرون کردن محصولات یا با هپلی کردن سرمایه ی سهامدارای حقیقی توی بورس !
پاسخ ها
برندپگاه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
آقای جبار وقتی موضوعی رانمیدانید جوگیر نشوید وبه زود قضاوت نکنید برندپگاه آب به شیر کن نبوده ونیست.
برند محبوب پگاه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
جناب جبار خیلی زود قضاوت کردید بنده۲۰سال هست درپگاه فارس هستم.محصولات پگاه از پاکترین محصولات هست واین مدنظرتون باشه که همیشه از برندهای معتبر خرید کنید
شاغل در یکی از شرکت های زیر مجموعه پگاه هستم
دارم ذره ذره اب شدن سرمایه بیت المال را با مدیریت های انتصابی بدون ارتباط و مدیریت های نمایشی وغیر تخصصی و سفارشی را شاهدم همین مدیریت های چپاولی و کندنی بوده که رتبه پگاه را باوجود امکانات و تجهیزات بسیار زیاد در دهه اخیر پایین اورده اس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
آیا به نظر شما مدیریت فعلی فردی توانمند نبوده است
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
دوست وهمکار گرامی ،مدیرعامل وقت صنایع شیر درحق کارکنان وبازنشستگان گامهای مثبتی رابرداشتند آیا اینطور نبوده است؟.آیا درزمان حضور ایشان عملکرد شرکتها روبه بهبودی نرفته است؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
پاسخ اقای محمد و ناشناس:
من به مدیریت فعلی کاری ندارم ولی اعمال فشار ها جهت انتصابات و تزریق نیروهای غیر مرتبط با سیستم و بالا رفتن حقوق ها و نجومی شدن حقوق مدیران و تفاوتشان با نیروهای پایین تر را دارم می بیمنم
آیا در شرکت شما اعضای هیئت مدیره واقعاتوانمند و مرتبط هستند یا همه اکثرا توصیه ای و سفارشی می باشند
و هزاران آیا دیگر
مثلا این مقاله کمک به وضعیت این شرکت بورسی کرده و یا اینکه قرار است سهام این شرکت پس از مفت شدن توسط اشخاص خاصی خریداری شود؟
من افتخارات همکاری کردن با مدیر عامل این شرکت را در یکی از شرکتهای تولیدی داشته ام:ایشان را مدیری توانمندو بسیار دلسوز والبته کاردان یافتم؛هم به منافع سهامدار توجه خاص دارند :هم به زحمات پرسنل پاسخ درخور میدهند:واینکه بشدت مراقب هستند تضییع حقوق بیت المال صورت نپذیرد:من یقین دارم اگر مستقیما با ایشان موارد به اخیر را طرح نمایید قطعا مدیریت عامل و تیم مدیریتی منتسب به ایشان ضمن پاسخگویی با ارائه مستندات متقن شفاف سازی خواهد نمود؛فقط مراقب باشیم با قضاوت نادرست آخرت جاودان خود را فدای این دنیای فانی نکنیم(انشالله)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
احسنت به افراد قدر شناس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
چرا حرف بی خود میزنید ،اتفاقا من سهامدار خرد صنایع شیر هستم و 8 ماهه سهامدارشم و تو این مدت 60 درصد سرمایم آب شده و تو این مدت نه تنها هیچ حمایتی از سهامدار نشده بلکه سرمایه سهامداران به مشکل خورده
زودتر اینم تعطیل کنید که آقازاده های بیکار از فلان بهمان کشور شیر وارد کنند...فقط سریعتر پول لازمن...
مدیریت فعلی شرکت پگاه وتیم مدیریتی ایشان یکی از متخصص ترین و متعهدترین گروههای مدیریتی در طی سالیان گذشته هستند که درمدت یک سال گذشته اقدامات موثرو سازنده ای انجام داده وبا حساسیت و دقت منافع همه گروههای ذینفع به ویژه بازنشستگان محترم را موردتوجه قرارداده اندوعلیرغم همه مشکلاتی که ازدوره قبل به دلیل ورود افراد غیر متخصص و سیاسی در این صنعت ایجاد شده بود ، عملکرد بسیار خوبی را داشته اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
درست میفرمایید بنده از نزدیک بزرگ منشی و دلسوزی ایشون رو دیده ام
قطعا در هر مجموعه ای مشکلات وجود داره .بنده از شاغلین یکی از شرکتهای پگاه هستم. انسانی به پاکدستی مهندس قدوسی مدیر عامل صنایع شیر در مجموعه این صنعت کم است . ایشان فردی از بدنه این صنعت هستند و نگاه بسیار خوبی به مجموعه کارگران این صنعت دارند . در یکسال اخیر تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قراردادی را در اکثر شرکتها انجام دادند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
احمد آقا ازاینکه واقعیات را مطرح نمودید سپاسگزاریم
دلسوز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
احسنت کمتر مدیری مانند جناب مهندس قدوسی وجود داشته که به فکر مجموعه و نیروی انسانی باشد
میتونم به جرات بگم تا به امروز صنایع شیر مدیری به لایقی مهندس قدوسی ندیده ونخواهد دید. به عینه تلاش‌های ایشان را خالصانه برای حفظ بیت المال و برافراشته نگاه داشتن پرچم پگاه از نزدیک دیده ام و این را میتوان از زمان انتصاب ایشان در صنایع شیر حس کرد که تا به امروز شاهد رونق وسود دهی این صنایع بوده ایم
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
مواردی که مطرح نمودید به عینه قابل لمس ومشهود است
..
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
واقعا همینطوره باید از نزدیک با ایشون کار کنید و اخلاق و منش و پیگیری فوق العاده یشون رو ببینید
با سلام به نظر بچه های شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان که افتخار خدمت به آقای مهندس قدوسی مدیر عامل وقت شرکت صنایع شیر ایران را داشتند و سابقه طولانی از خدمت ایشان مشخص است لایق ترین فرد که در این صنعت و وضعیت اقتصادی در صنایع شیر آمده ایشان است که از دل خود این صنعت آمده و درد تمام کارگران زحمت کش این صنعت را میدانند و اگر که آقایان بگذارند مطمئناً این صنعت موفق خواهد بود.انشاااااااللللللله
پاسخ ها
برند پگاه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
احسنت برشما که واقعیات را عنوان نمودید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
دست مریزاد واقعا ایشون نمونه یک مرد واقعی و فعال و دلسوز هستند
ابوالفضل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
کاملا درسته
مدیرعامل فعلی صنایع شیر ایران فردی است مه از بدنه مجموعه پگاه است واز کف کار به این مقام رسیده است وقطعا برتمام امور واقف هستند اگر مشکلی است جای دیگری است که باید بدنبال آن بود .ایشان طی مدت مدیریت خود در چندین شرکت تولیدی عملکرد خود رابه وضوح نشان داده اند وامروز هم بحمدالله در مجموعه صنایع شیر ایران سرفراز واستوار بوده وهم منفعت سهامدار رامدنظر دارند وهم حقوق بحق کارکنان وبازنشستگان را وآرزوی توفیق وموفقیت برای ایشان داریم.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
بله الحمد ولله واقعیت این موضوع بر تمام خانواده پگاه محرز میباشد
مدیر عامل محترم شرکت صنایع شیر ایران، جناب آقای مهندس قدوسی زحمات شما قابل تقدیر است واگر هستند افرادی که چشم بر واقعیات بستند جای تاسف دارد عملکرد شما بیانگر زحمات شماست، شمائی که از بدنه این صنعت هستید وبرهمه امور واقف خداوندحافظ نگهدارتان باشد
موانع تولید ایجاد نکنیم
مدیر لایق پگاه آقای مهندس قدوسی
حافظ منافع بازنشستگان و قشر کارگری
پاسخ ها
برندپگاه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
خداوند به شماکه قدردان وواقع بین هستید خیر دهد
بهترین دوران مدیریت مربوط به مدیریت آقای مهندس قدوسی بوده که با تعصب به مجموعه معظم پگاه پای این صنعت ایستاده تا موانع تولید را رفع نموده و به قشر کارگری خدمت نموده و حافظ منافع بازنشستگان هستند.
پاسخ ها
برندپگاه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
ایشان فردی ایثارگر وانقلابی هستند که باتمام وجود ازاین صنعت حمایت نموده اند
نمی دانم این مطالب از کجا سر چشمه می گیرد. ولی مدیر عامل فعلی پگاه یکی از لایق ترین مدیران پگاه می باشد که از کف تولید شروع بکار کرده و بیش از 25 سال در این شرکت سابقه دارند و نه آقا زاده می باشند و نه فرمایشی و سالها هم در دوران دفاع مقدس از ناموس کشور دفاع کردند. سال 98 نیز رکورد وزنی تولید در طول دوران فعالیت پگاه راثبت کرده اند. بگذارید یک نفر هم که درست کار می کند، کارش را ادامه دهد.
یکی از کارکنان شرکت پگاه هستم
بدون شک جناب آقای مهندس قدوسی یکی از بهترین لایق ترین ودلسوزترین مدیری است که تا به حال صنایع شیر به خود دیده است.
بعد از سالها فردي از بدنه صنايع شير به سمت مديرعاملي اين شركت تعيين شد كه از بهترين و سختكوش ترين و سالم ترين و تواناترين افرادي است كه در اين شركت كار كرده است
اگر اجازه دهند ايشان بدون ايجاد حاشيه هايي كه از بيرون تحميل مي شود بكار خود ادامه دهد شاهد پيشرفت صنايع شير خواهيم بود
باسلام بنده به عنوان یک فرد شاغل دریکی از شرکتهای پگاه باید عرض کنم مدیرعامل محترم صنایع شیرایران جناب مهندس قدوسی یکی از سالم ترین و غیر سیاسی ترین مدیران عاملی است که صنایع شیر ایران به خود دیده است و توجه ایشان به سرمایه های انسانی شرکتهای پگاه و حتی بازنشستگان مثال زدنی است و رشد چشمیگر شرکتها در مدت حضور ایشان قابل توجه و تقدیر می باشد لذا صرفا سیاه نمایی وندیدن نقاط قوت یک مجموعه بدور از انصاف و رسم مردانگی است
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
آقا مجید الحق وانصاف که قشر کارگر قدر دان زحمات جناب آقای مهندس قدوسی بوده وهست...
شما چقدر پگاه و اقای مهندس قدوسی و سابقه و پله های کاریش و خانواده اش رو میشناسید .
ایشان از ایثارگران .خوش فکرترین.دلسوزترین.متخصص ترین.سالم ترین.قانون مندترین.با تجربه ترین نیروهای پرورش یافته در صنعت پگاه میباشد.و به شخصه شاهد بوده و شهادت می دهم جاهایی از حق قانونی خود نیز گذشته است.فلذا بجای فرافکتی و حاشیه سازی .شک ندارم برای رفع موردسوال اگر به ایشان مراجعه کنید یقین دارم با گشا ده رویی .میزبان شما و پاسخگوخواهند بود و مستندات رو ارایه خواهند داد .
احتراما بنده بیش از دو دهه افتخار آشنایی و همکاری با جناب اقای مهندس قدوسی را داشته و از نزدیک افتخار همکاری بااین بنده مومن خداراداشته و طی این مدت عملکرد خوب ایشان را در شرکت های گروه صنایع شیر پگاه مشاهده نموده ام و ایشان بحق از فرزندان سالم، صالح، با تعصب وبا غیرت این صنعت می باشند و بر هیچکس در این صنعت و شرکتهایی که مستقیما ایشان حضور خدمت داشتن انسانیت و توجه خاص ایشان به نیروی انسانی پوشیده نیست و همه جا نیز عنوان نمودندنیروهای کارگرسرمایه های اصلی این صنعت و کشور میباشند ، دستاورد های بزرگ این مردبزرگ وانسان وارسته در سایر شرکت هایی که طی این دو دهه حضور داشتن و بعنوان مدیر عامل فعالیت نمودندورتبه های خوبی که کسب نموده اند همه نشان دهنده ی عشق و تعصب ایشان به برند پگاه و صنایع شیر ایران می باشد ، بنده بعنوان فرزند کوچک این صنعت که بیش از دو دهه افتخار خدمت گذاری را داشتم حق شرعی،انسانی واسلامی خود میدانم تا اعلام بدارم کشورباید به داشتن چنین مدیران متواضع،صالح و از خود گذشته همچون جناب آقای مهندس قدوسی افتخار نماید ،یاعلی
با سلام
اینجانب احدی از کارکنان پگاه گلپایگان هستم .
بی شک اگر شما هم با ایم مرد دلسوز کار میکردید به خود اجازه انتشار اینگونه اخبار را نمی دادید .
جناب آقای مهندس قدوسی یکی از بهترین مدیر عامل هایی است که نه فقط خانواده عظیم پگاه بلکه ایران به ایشان می بالد .
زنده با مهندس قدوسی = ایران سر افراز = شکست دشمنان
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
ایشان فردی ایثارگر وانقلابی هستند که باتمام وجود ازاین صنعت حمایت نموده اند
برندپگاه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
درود برشما غیور مردان جبهه ایثار ومقاومت پگاه گلپایگان شمائی که جزئی ازایثارگران خط تولید هستید.
با سلام بنده به عنوان یکی از مدیران پگاه گلپایگان که سابقه فعالیت 20 ساله و همکاری با مدیران عامل مختلف و از جمله آقای قدوسی را داشته ام باید به عرض برسانم مدیری پاک دست تر و توانمند تر از آقای قدوسی در این صنعت نداشته و نداریم ، ایشان تمام تلاش خود را برای این شرکت مینمایند ولیکن منکر مشکلات در این صنعت هم نیستیم که اگر بخواهیم موشکافی کنیم مربوط به دخالت نهادهای غیر کارشناسی و نهادهای سیاسی و .... در امورات صنایع شیر و شرکتهای پگاه هستیم که متاسفانه این مشکل دامنگیر کل ساختار اقتصادی مملکت هست . بنابر این اگر میبینیم نیروهای سفارشی و هیئت مدیره های سفارشی و ... در متن شرکتهای صنایع شیر هستند یقین بدانید از محل همین دخالتها هست . تا اقتصاد مملکت اصلاح نشود این نورچشمی ها همه جا تشریف دارند و حق کسانی امثال ما که با جذب اختصاصی و طی مراحل قانونی سرکار اومدیم ضایع خواهد شد ، به امید آن روزی که همه صنعت این مملکت و از جمله پگاه و زادگاه آن پگاه گلپایگان بتوانند فارغ از هرگونه سیاسی کاری و خالتهای نهادی غیر مرتبط به حیاط خود ادامه دهند و نقشی در توسعه اقتصادی کشور داشته باشند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
درود بر شما
با سلام
ایشان مدیری لایق و توانمند که همیشه حامی قشر ضعیف بوده و در عین حال مدافع سهامی سرمایه داران بوده وزحمات ایشان برای نیروی انسانی و صنعت فراموش نشدنی و قابل تقدیر است .
سلام اینجانب به نمایندگی از طرف ۱۴.۰۰۰نفر کارگر مشغول به کار دراین صنعت ضمن تشکر از جناب آقای مهندس قدوسی که به تشکلات کارگری احترام گذاشته ودرخصوص منابع انسانی از مدیر توانمندی که بمانند خود آقای مهندس قدوسی از بدنه این صنعت بوده واز پائین ترین قشر به این پست رسیده ودر خصوص چارت سازمانی وطبقه بندی مشاغل زحمات زیادی را بجان خریدند ودراین راستا مدیر عامل محترم صنایع شیر همراه ایشان بودند تا ایشان بتوانند رضایتمندی پرسنل را حاصل نمایند... لازم بذکر است که دراین اوضاع که شرکتهای بزرگی درحال کوچک سازی هستند شرکت معظم پگاه به پشتوانه قشر کارگر وبازنشستگان ولطف خداوند متعال پابرجاست...
پاسخ ها
مرجانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
با سلام قطع به یقین کارکنان خانواده معظم پگاه و تشکلات کارگری این صنعت بر خود می بالند که در صنعتی کار می کنند که مدیران توانمندی همچون آقای مهندس قدوسی و تیم مدیریتی ایشان دارند( و شاید باشند کسانی که نمی خواهند همراه باشند و مقاصد دیگری داشته باشند) که این موارد در صنعتهای بزرگ و سهامداری محتمل نیست و صنعتی که با افتخار و سربلندی بر محصولات سلامت محور خود می بالد و در این مدت 24 سابقه کاری که اینجانب در این صنعت داشتم تا آنجا که ما شاهد بودیم مدیران این مجموعه بخصوص آقای مهندس قدوسی تمام هم و غمشان این بوده که حقوق سهامدار تضییع نشود و در تمامی جلسات تاکید بر این داشتند که افرادی ازجمله بازنشستگان عزیز که جزء سهامداران عمده این صنعت هستند انتظار دارند که حق و حقوقشان پایمال نشود و به موقع سود سهامشان بحسابشان واریز شود و چرا هستند افرادی که قصد تخریب نمودن این برند و مدیران توانمندشان رادارند خدا می داند. در این سال که به فرمایش رهبر معظم انقلاب جهش تولید نام گرفت و شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) با اقتدار توانست جشن 66سالگی خود را بگیرد آرزوی توفیق برای زحمتکشان عرصه تولید و اقتصاد وبرند محبوب پگاه را از ایزد منان خواستارم.
باسلام اینجانب باافتخار24سال درمجموعه پگاه گلپایگان وصنا یع شیر ایران مشغول به خدمت می باشم .ودرطول این دوران بامدیران زیادی درصنایع شیرایران افتخارهمکاری داشتم .دورازحق نیست اگربگوییم هریک ازاین عزیزان جهت اهتزازپرچم پگاه تلاشهای فراوانی نموده اند وخداراسپاس میگوییم که درآخرین ماههای خدمت افتخارهمکاری باآقای مهندس قدوسی رادارم که بادرایت خودباعث سرآمدشدن برند پگاه درکشورمان شده وباتمام قدرت روبه جلو درحال حرکت است امیداست بتوانیم باهمکاری تمام مجموعه پگاه و تلاش هرچه بیشترافتخارات بیشتری درصحنه لبنیات کشوربارهنمودهای آقای مهندس قدوسی وسایرعزیزان بدست آوریم بانهایت تشکرواحترام
با سلام
از نظر اینجانب مدیران از بدنه خود صنعت صنایع شیر ایران همیشه کاری و توانمند هستند مانند مهندس قدوسی
باسلام-طی مدتی که در مجموعه پگاه کارمیکنم مدیری به توانمندی و با انصاف تر در خصوص حمایت از گارگران و هم چنین حفظ سرمایه سهامداران که قشر عظیمی از بازنشستگان هستند را ندیده ام
با احترام به نظرات دوستان به نظر اینجانب مدیر عامل محترم صنایع شیر جناب آقای مهندس قدوسی یکی از کارآمدترین و لایق ترین مدیران در این عرصه میباشند ایشان بسیار دلسوز و فعال اند.به هر حال در هر سیستم مدیریتی ممکن است افراد سود جو از شرایط استفاده لازم را ببرند که این مستلزم برخورد و بازنگری جدیدی میباشد.
بي إنصافي ، بي إنصافي ، بي إنصافي و تاسف

بي إنصافي موكد برای این مطلب كه متاسفانه بدون توجه به نتايج ونكات خوب و ارزنده اي كه مديريت توانا ، ايثارگر ، سالم و صادق مجموعه شركت صنايع شير ايران ، با تلاشهاي فراوان و خستگي ناپذير به اين صنعت هديه داده است، نسبت داد ...
سلام آقا بگذاریئ کارش را انجام دهد. بخدا دلسوزتر از ایشان و کاردان تر از ایشان در حال حاضر نیست
آقای مهندس قدوسی مردکوشا وزحمت کش درزمینه پیشرفت صنایع شیر ایران باتمام وجود زحمت کشید باتشکر .
باسلام از زحمات بی پایین مهندس قدوسی
شما که تو این وضعیت اقتصادی آب نمیارین لااقل کوزه نشکنین
آقای قدوسی مدیری زحمتکش و پاک دست هستند که صد البته دست خیلی از مفسدین را از شرکت های تابعه صنایع شیر قطع کردند ...
باسلام ایشان مردی پاک ولایق ودرستکار هستند
باسلام: بنده در طول خدمت مدیری به توانمندی و با لیاقتی همچون جناب آقای مهندس قدوسی که از بطن تولید در صنعت لبنیات میباشد ندیدم و واقعا بی انصافی است که در حق چنین فرد لایقی که در طول مدیریت صنایع شیر ایران تا بحال خدمات ارزشمند و بیاد ماندنی برای مجموعه انجام داده اند،کم لطفی کرده و خدمات ایشان را کم ارزش کنیم.
باسلام چی می شد دیگرمدیران هم مانند اقای مهندس قدوسی در زعفرانیه زندگی میکردند وبه فکرمشکلات پرسنل زیر مجموعه خود بودند مهندس قدوسی مدیری لایق وکار بلد می باشد لطفا بگذارید کارش رابکنددرب این شرکت هم مانند شرکت های دیگر نبندید
درمدتی که بنده در شرکت پگاه مشغول به کار هستم مدیری به سختکوشی و دلسوز تر مهندس قدوسی ندیدم مدیری که با تمام توان و شبانه روز در حال کاروبرطرف کردن مشکلات نیروها هست
سلام ، احتراما باید در نظر داشته باشید که کشور ما در حال جنگ اقتصادی و تحریم میباشد و اکثر شرکتهای بزرگ و کوچک با مشکلات عدیده ای مواجه هستند و چه بسا شرکتهایی تعطیل یا تعدیل نیرو و یا پرداخت با تاخیر حقوق کارگران هستند ولی در شرکت صنایع شیر ایران پگاه با تمام کاستی هایی که وجود دارد شاهد رشد و پیشرفت و جذب نیروی کار و ایجاد اشتغال و همچنین ارتقاء رفاهیات منابع انسانی و کارگران میباشیم بجای تخریب مدیران شایسته لطفا حامی و پشتیبان آنان باشیم ، خانواده بزرگ پگاه درخشانتر و استوارتر از همیشه در حفظ سلامت مردان ، زنان و کودکان کشور عزیزمان ایران باقی خواهد ماند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
درود بر شما دقیقا همینطور هست حمایت از مهندس قدوسی حمایت از ساامت و پاکی محصولات پگاه هست
ازینکه به فکر پگاه هستید ممنون ولی اگر میخواین یکی که مدنظرتون هست و وصل به جریان خاصی هست رو بیارین تو این مجموعه لطفا این کار رو نکنید. البته اگر واقعا به فکر پگاه هستید.
اگر پگاه ساختمانی در زعفرانیه از قدیم الایام داشته و یک مدیر غیر بومی داره ، کجا اسکانش بده؟
کسی که از کارگری به مدیرعاملی رسیده و درد کارگر رو میدونه و به کارگر بودنش افتخار میکنه رو میخواین بره؟ کی بیاد که از ایشون مسلط تر به اداره این صنعت هست؟
از کارگرا پرسیدین که چقدر از ارزش و احترامی که ایشون به کارگران در عمل گذاشتن و نیمی از قراردادی های هر شرکت رو رسمی کردن و نیمی از پیمانکاری ها رو قراردادی، راضی هستن؟
از کارگرا پرسیدین که تواین شرایط افتضاح اقتصادی چطور این آدم تونسته شرکت رو در برابر طوفان هایی که خیلی ها رو زمین زده، همچنان بدون کاهش حتی یک نیروی کار از مجموعه پگاه اداره کنه؟
بازخریدی دوباره بکار گرفته شده تو ارگان های دیگه نیست؟ فقط با این یک مورد موافقم و بقیه رو قبول ندارم.
عملکرد پگاه برخلاف چیزی هست میگین. فروشگاه ها پرشده از محصولات پگاه و مشتری ها فقط پگاه می خرن و به پگاه اعتماد دارن. اگر مجموعه ای رو به فلاکت باشه، چنین حال و روزی پیدا نمیکنه. بازار نشان می دهد که عملکرد پگاه و مدیریتش خوبه و مشکلات بورس مربوط به همه شرکت ها و سیستم های مالی کشور هست.
دلیل عدم در نظرات چیست؟؟؟؟؟
جناب اقای مهندس قدوسی فردی زحمتکش هستندکه همیشه برای شرکت پگاه از جون ودل مایه گذاشتند دعای پرسنل و خانوادهاشون همیشه بدرقه راهشون هست انشاءالله که همیشه در همه مراحل زندگی سالم و تندرست و موفق باشند خداعاقبت خودشون وخانوادشون را ختم به خیر کنه
مگه بقیه مدیران کجا زندگی میکنند که توقع دارید مدیر بزرگترین شرکت لبنیات کشور تو زعفرانیه زندگی نکنه.یکم منصف باشید
با سلام.این جانب حدود۲۱سال هست که در یکی از شرکت های زیر مجموعه پگاه شاغل هستم و تاکنون مدیر عاملی به پاکدستی و دلسوزی مهندس قدوسی ندیدم.خواسته ایشان از پرسنل تولید محصول خوب و سالم جهت مصرف کنندگان بوده و حقوق مصرف کنندگان و هم رفاهیات پرسنل همیشه از اهداف ایشان بوده .ما پرسنل پگاه اولین مصرف کنندگان محصولات پگاه هستیم چون خودمان شاهد پاکی و سلامت این محصولات هستیم.متاسفانه عده ای عادت دارند همیشه دیگران را قضاوت کنند .
قطعاجناب آقای مهندس قدوسی یکی ازلایق ترین وکارامد
ترین مدیران فعلی پگاه می باشدکه بادرایت وسخت کوشی
خودباعث ثبات وپایداری این مجموعه شده است
ایشان برای تمامی خانواده پگاه شناخته شده است
با سلام
تقریر و تشکر میکنم از مهندس آقای قدوسی
ممنون از زحماتی که کشیده اند تا حالا
باسلام ضمن تقدیروتشکراز زحمات جناب آقای مهندس قدوسی آرزوی موفقیت درتمام امورمسئولیتهای ایشان وحمایتهای ایشان از قشرکارگر بنده به سهم خود از ایشان سپاسگذارم
جناب مهندس قدوسی یکی از دلسوزترین و متدین ترین و خاکی ترین افرادی است واقها برای پیشرفت پگاه اصفهان و زیر مجموعه ها در زمان مدیریتش زحمات فراوانی کشیدند الحق و الانصاف مدیر شایسته و از جنس زحمت و دلسوزی برای کارگران پگاه هستند این مرد بزرگ قابل ستایش و تکریم است
بنظرم‌در تمام‌طول خدمتتم در پگاه انسانی وارسته تر و سالم تراز مهندس قدوسی ندیده ام و این بی انصافی میباشد که این مدیر لایق را به اینصورت قضاوت کزده اند
مهندس قدوسی بهترین انسان روی زمینه اززحمات مهندس قدوسی تشکرم
با سلام
تا به حال مدیری لایق تر از مهندس قدوسی در دوران خدمتم ندیدم
امیدوارم همیشه موفق باشند
ا سلام
بتده حدود 13سال افتخار خدمت در مجموعه پگاه رو دارم.بدون شک یکی از بهترین دوران کاری بدون هرگونه استرس و احترام به کارگر به گقته بسیاری از دوستان همین چندسالو اندی بود
صنعت پگاه با مدیریت مهندس قدوسی زنده شد.ایشان الگوی بنده در تمامی عرصه ها می باشد.خدا پشت و پناهش.اون دنیا با ایشان مشهور شیم انشا الله
دست مریزاد وخداقوت به جناب آقای مهندس قدوسی امیدوارم درتمام مراحل زندگی موفق وسربلندباشید وسلامتی شمارا ازخداوندمتعال خواهانم
سلام
این خانه که سالهاست برای مدیر عامل صنایع شیر مهیا شده است
مهندس قدوسی به معنای واقعی کلمه انسانی کامل است
از زحمات ایشان در پگاه گلپایگان و در صنایع شیر ایران تشکر و قدردانی میکنیم .
باسلام.اینجانب حدود۱۷ساله که دریکی شرکتهای زیرمجموعه
پگاه شاغل هستم و تاکنون مدیرعاملی به توانمندی و دلسوزی
مهندس قدوسی ندیده ام.
خواسته ایشان از پرسنل تولید محصول خوب و سالم جهت
مصرف کنندگان است
من خودم در یکی از شرکت فروش کار میکنم کاشکی می فرمورین که رشد فروش از روزی که اقای قدوسی شروع بکار کردن چقدر رو به افزایش بوده و چه رکوردهایی در فروش و دریافت شیرخام به ثبت رسیده
مطمن باشید اگر پگاه رو به خود پگاهی ها بسپارن این حاشیه حذف خواهد شد
جای تقدیر دارد از زحمات آقای مهندس قدوسی و. همکاران پگاه
با سلام توفیق خدمت زیر نظر ایشان دریکی از شرکتهای پگاه را داشتم جناب مهندس قدوسی فرد و مدیر قابل اعتماد ولایقی میباشد به نظر من مدیر کم حاشیه و خوبی برای صنایع شیر ایران میباشد امیدوارم مجموعه صنایع شیر را به جایگاه واقعیش برساند تشکر
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار