بازدید 8738

ماجرای تیراندازی در بوستان کودک شیراز چه بود؟

فردی که روز یکشنبه ۱۸ آبان حوالی چهارراه ریشمک و بوستان کودک (پارک قوری) شیراز با سلاح جنگی به ماموران ناجا شلیک و ایجاد رعب و وحشت بین برخی اهالی شهر اقدام کرده بود، در بازداشت پلیس است.
کد خبر: ۱۰۱۴۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ 09 November 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، بر اساس اظهارات تعدادی از اهالی شیراز حدود ساعت ۱۴ روز گذشته فردی با کوله‌پشتی بر دوش و استفاده از کلت کمری به سمت ماموران پلیس در حوالی چهارراه ریشمک شیراز تیراندازی کرده است. این فرد دقایقی بعد از تیراندازی به سمت ماموران پلیس دستگیر و از کوله‌پشتی وی تجهیزاتی مانند دوربین شکاری کشف شده است.

سرهنگ فرج شجاعی، فرمانده انتظامی شهرستان شیراز در این باره گفت: فردی که با حالت روانی نامناسب در پارک قوری شیراز به تیراندازی به سمت مأموران پلیس اقدام کرده و باعث ایجاد رعب و وحشت بین شهروندان شده بود، دستگیر شد. در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر رویت یک فرد مشکوک در پارک قوری، مأموران کلانتری قدمگاه برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. ماموران یک فرد مسلح به سلاح کلت کمری را دیدند و ضمن دعوت به آرامش، از او خواستند سلاح خود را تحویل دهد.

سرهنگ شجاعی افزود: متهم بدون توجه به صحبت‌های مأموران، با شلیک چند تیر به سمت ماموران انتظامی و همچنین تیر هوایی، با سوار شدن بر یک خودرو پراید عبوری نزدیک محل و وادار کردن راننده آن به حرکت، قصد متواری شدن داشت.در این مورد مأموران انتظامی با سرعت عمل خود، ضمن رعایت قانون به‌کارگیری سلاح و شلیک گلوله به سمت لاستیک‌های این خودرو، مانع از فرار متهم شدند و او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه در بازرسی از متهم یک قبضه اسلحه کلت کمری و یک دوربین کشف شد، گفت: متهم هنگام تیراندازی حالت روانی مناسبی نداشت و تحقیقات تکمیلی پلیس درباره انگیزه وی از این اقدام ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی