بازدید 9742

پرداخت آسان خلافی خودرو با TOP

در حال حاضر اینترنت توانسته‌است با آسان تر کردن امور و خدمات آنلاین به ما کمک کند که در کمترین زمان ممکن، قادر باشیم به تمامی خدمات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشیم! از جمله پرداخت آنلاین برای عوارض خودرو خدمات گردشگری، خدمات تلفن همراه، خدمات بانکی و ... است. امروز در این مطلب سعی می‌کنیم با معرفی اپلیکیشن تاپ و مزایای خرید از آن به شما کمک کنیم در زمان کوتاه، تمامی خدمات ذکر شده را به صورت یکجا در اختیار داشته و نیاز به نصب چند نرم افزار مختلف نداشته باشید!
کد خبر: ۱۰۱۳۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸ 08 November 2020

پرداخت آسان خلافی خودرو با TOP

در حال حاضر اینترنت توانسته‌است با آسان تر کردن امور و خدمات آنلاین به ما کمک کند که در کمترین زمان ممکن، قادر باشیم به تمامی خدمات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشیم! از جمله پرداخت آنلاین برای عوارض خودرو، خدمات گردشگری، خدمات تلفن همراه، خدمات بانکی و ... است. امروز در این مطلب سعی می‌کنیم با معرفی اپلیکیشن تاپ و مزایای خرید از آن به شما کمک کنیم در زمان کوتاه، تمامی خدمات ذکر شده را به صورت یکجا در اختیار داشته و نیاز به نصب چند نرم افزار مختلف نداشته باشید!

با تاپ آشنا شوید!

اپلیکیشن تاپ که متعلق به شرکت تابان آتی پرداز است به شما کمک می‌کند تمامی پرداخت‌ها و خدمات آنلاین در این زمینه را به صورت یکجا در اختیار داشته باشبد. تاپ به عنوان زیرمجموعه شرکت داده پردازی پارسیان که خود زیرمجموعه شرکت تجارت الکترونیک پارسیان است، با تحت نظارت بودن توسط بانک مرکزی، شرکت شاپرک و ... امنیت اطلاعات شما را تضمین و باعث می‌شود که در دنیای مجازی با کمترین میزان دخل و تصرف از این خدمات بهره مند شوید.

تمامی افرادی که به اینترنت و رمز پویای خود دسترسی دارند، می‌توانند از خدمات این اپلیکیشن بهره مند شوند.

برای استفاده از این اپلیکیشن، اهمیتی ندارد که در کدام بانک حساب دارید. تمامی کارت حساب‌های بانکی عضو شتاب، قادر به استفاده از این اپلیکیشن و خدمات پرداخت آنلاین آن هستند.

با خدمات اپلیکیشن تاپ بیشتر آشنا شوید

شما می‌توانید تمامی خدمات پرداختی را با کمک این اپلیکیشن انجام دهید. به عنوان مثال به محض نصب و ثبت نام در اپلیکیشن تاپ، شما با دسته بندی‌های خدمات خودرو، بسته اینترنت، شارژ، قبض، خدمات گردشگری، کارت به کارت و ... روبرو می‌شوید.

شما با کمک این دسته بندی‌ها، می‌توانید از تمامی خدمات زیر بهره مند شوید:

  • پرداخت عوارضی آزاد راه، ورود به طرح ترافیک و کاهش آلودگی هوا، قبوض جریمه خودرو، سی پی (پارک حاشیه شهرهای تهران، اصفهان، شیراز و کاشان) و ...
  • خرید شارژ تلفن همراه و بسته‌های اینترنت
  • پرداخت قبوض آب، گاز، برق، تلفن همراه و ...
  • دریافت موجودی کارت، کارت به کارت، مشاهده سوابق تراکنش‌های مالی و ...
  • استفاده از خدمات گردشگری متنوع مانند خرید بلیت پروازهای داخلی و خارجی، اتوبوس، ورودی مکان‌های گردشگری و...
  • ثبت نام رایگان در سجام و اعتبار سنجی فردی
  • پذیره نویسی و پرداخت سود سهام
  • ثبت نام وام‌های صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان
  • خرید انواع بیمه نامه‌های شخص ثالث، بدنه، آتش سوزی، بازنشستگی، تکمیلی و...
  • خرید فیلم و سریال‌های روز ایران و دنیا
  • و ...

پرداخت آسان خلافی خودرو با TOP

چرا باید با تاپ، هزینه عوارض خودروی خود را پرداخت کنید؟

تاپ با در نظر گرفتن جوایز متنوع و ارزنده برای خدمات خود در مدت زمان کوتاهی توانست، مخاطبان بسیار زیادی را جذب کند.

شما می‌توانید با پرداخت عوارض خودرو خود به صورت آنلاین با اپلیکیشن تاپ در قرعه کشی روزانه حواله یکساله بیمه بدنه و ثالث شرکت کنید. همچنین اگر تمایل داشته باشید تا حساب تاپ خود را شارژ کنید، می‌توانید از قابلیت پرداخت خودکار عوارض هم بهره مند شوید.

برای پرداخت عوارض خود در تاپ، کافیست که بعد از باز کردن اپلیکیشن به بخش خدمات خودرو مراجعه کنید و بر روی عوارض آزادراهی، طرح ترافیک و کاهش آلودگی یا قبض جریمه کلیک کنید. سپس در بخش مورد نظر باید پلاک و نوع خودرو را وارد کنید و منتظر استعلام باشید.

بعد از استعلام وضعیت بدهی خود، می‌توانید به راحتی آن‌ها را پرداخت کنید تا از جوایزی که تاپ برای شما در نظر گرفته‌است، بهره مند شوید. در این فرآیند اگر به مشکل خاصی برخورد کردید و یا احساس کردید که باید با تیم پشتیبانی تاپ ارتباط برقرار کنید، می‌توانید به راحتی هر چه تمام با کارشناسان بخش پشتیبانی این اپلیکیشن در ارتباط باشید.

لینک دانلود اپلیکیشن تاپ از Google Playhttps://play.google.com/store/apps/details?id=ir.tgbs.peccharge

لینک دانلود اپلیکیشن تاپ از مایکت: https://myket.ir/app/ir.tgbs.peccharge

لینک دانلود اپلیکیشن TOP از کافه بازار : https://cafebazaar.ir/app/ir.tgbs.peccharge

تاپ پرداخت نمایید !

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی