بازدید 110073

ابتکار: پسرم رفته آمریکا درس بخواند

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: برجام منفعت های بسیاری داشته، البته ایده‌آل نبود ولی براساس هوشمندی مذاکره کنندگان صورت گرفت.
کد خبر: ۱۰۱۳۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸ 08 November 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان اروپا نشست «بازخوانی حرکت دانشجویی تسخیر لانه جاسوسی» با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و از اعضای تشکیلات دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر سفارت آمریکا به صورت مجازی برگزار شد.

ابتکار در ابتدای این نشست گفت: ۱۳ آبان نه فقط برای ایران و ما، بلکه معادلات بسیاری از کشور‌های دنیا معادلات را تحت تاثیر قرار می‌دهد، یعنی اتفاقی است که به تاریخ نپیوسته و تاثیرات خود را دارد، مثلا ترامپ دیوانه که پایان کارش است، بار‌ها از این موضوع به عنوان موضوعی که ناراحت شان کرده نام برده و این اقدام را دلیلی برای دشمنی با ایران می‌داند.

وی ادامه داد: برای بررسی تسخیر لانه جاسوسی باید به شرایط سال ۵۷ برگردیم، در آن اوضاع قانون اساسی نداشتیم، دولت موقت و شورای انقلاب سرکار بودند. هیچ کدام از ساختار‌های رسمی حاکمیت همچون مجلس و دولت هنوز شکل نگرفته بود و تمام نظامات اطلاعاتی و امنیتی کشور در یک شرایط بسیار متزلزلی به سر می‌برد.

ابتکار اضافه کرد: اینجا دانشجویان تصمیم گرفتند یک هوشیاری در برابر تحرکات آمریکا داشته باشند و در این خصوص جلساتی هم گذاشتند، این جمع بندی بود که توطئه‌هایی عیله انقلاب در حال شکل گیری است، ورود شاه به آمریکا هم باعث شد دانشجویان فکر کنند یک جریاناتی زیر پوستی برای براندازی و ناکام گذاشتن انقلاب در جریان باشد. این مسئله با بیانات امام (ره) همراه شد که گفتند دانشجویان و طلاب مبارزات خودشان با آمریکا ادامه دهند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تاکید کرد: دانشجویان از چند گروه دور هم جمع شدند، نشست‌هایی گذاشتند و به این جمع بندی رسیدند که برای چند ساعت سفارت آمریکا اشغال شود که البته آقای احمدی نژاد و سیدزاده از دانشجویانی بودند که مخالف این کار بودند.

وی افزود: در نهایت تعداد کمی از دانشجویان با این نیت که بتوانند با هر اقدامی جلوی تحرکات علیه انقلاب را بگیرند از دیوار سفارت بالا می‌روند، ولی جریان نفاق و سلطنت طلب‌ها سعی کردند از تسخیر کنندگان سفارت به عنوان بالاروندگان از دیوار سفارت نام ببرند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در ادامه با اشاره به تحریف‌هایی که درباره تسخیر سفارت شکل گرفت، گفت: ما می‌دیدیم که در آن زمان چقدر تحریف صورت می‌گیرد، تلاش بر این بود جریان دانشجویی را به گونه دیگری نشان دهند، اصرار داشتند بگویند دانشجویان مسلح هستند در صورتی که اینگونه نبود، یا می‌گفتند این‌ها دانشجویان حکومتی هستند.

ابتکار یادآور شد: مطالب مربوط به انقلاب دوم به سرعت در حال تحریف بود و متاسفانه جریانات داخلی هم آنچنان به این موضوع نمی‌پرداختند، الان هم می‌بینیم یک جریان داخلی پیشنهاد محاکمه دانشجویان پیرو خط امام را می‌دهد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اضافه کرد: دانشجویان از ابتدا سازماندهی خوبی داشتند و به خوبی موضوع را اداره کردند، البته پیش بینی دانشجویان این بود که دو تا سه روز در سفارت باشند، ولی بعد امام (ره) این کار را تائید کردند و بعد هم ایشان تصمیم گرفتند که دانشجویان چگونه عمل کنند و بعد هم شاهد یک موج عظیمی از حمایت‌های مردمی بودیم و از شهر‌های مختلف شاهد حضور مردم در مقابل سفارت بودیم.

وی گفت: تسخیر سفارت امریکا جریان عظیمی بود، اما حمله به سفارتخانه‌های انگلیس و عربستان اقدامی غلط و نابجا بود، چون زمانی این اتفاقات افتاد که نظامات حاکمیتی مستقر بودند و شرایط باثباتی داشتیم و ساختار‌های کشور شکل گرفته بود.

ابتکار تصریح کرد: هیچ کدام از دانشجویان خط امام را پیدا نمی‌کنید که بگوید من از این کار پشیمان هستم، ممکن است بگویند باید برخی آسیب‌ها نبود یا خیلی این اقدام زمان نمی‌برد، ولی پشیمان نیستند.

ابتکار ادامه داد: انجمن‌های اسلامی دانشجویان (دفتر تحکیم) آن زمان به عنوان اتحادیه شکل گرفت و یک شورای مرکزی از دانشگاه‌های تهران حضور داشتند و بعد هم از دانشگاه‌های شهر‌های دیگر هم اضافه شدند، برای حضور در این جمع دانشجویان اولا مسلمان بودند و بعد پیرو خط امام.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در آن زمان برخی گفتند یک بیانیه بدهیم، اما در نهایت تصمیم جمع بر این شد که تسخیر سفارت انجام شود، آقایان احمدی نژاد و سیدنژاد به شدت مخالف بودند و وقتی دیدند قرار است چنین کاری را انجام بدهیم گفتند ما می‌رویم به دولت می‌گوییم.

وی درباره سوال یکی از دانشجویان اظهار داشت: دیدگاه‌ها امروز به تبع موقعیت‌ها تفاوت کرده است. نمی‌توانیم بگویم سال ۵۸ دانشجویان خیلی اهل محاسبه بودند، اما اقدام دانشجویان را امام تائید کرد و یقینا این جریان تحولات را تحت تاثیر قرار داد.

ابتکار اضافه کرد: برخی‌ها می‌گویند عراق به دلیل تسخیر سفارت، به ایران حمله کرد در صورتی که عراق از قبل هم آماده بود و اسناد آن در سفارت هم وجود داشت.

وی گفت: خبرنگاران خارجی در زمان تسخیر با ما مصاحبه می‌کردند، اما بعد فهمیدیم که دارند تحریف می‌کنند به همین دلیل ما هم تدابیری اندیشیدیم. مثلا ۵۰ آمریکایی به عنوان میهمان دعوت شدند تا بیایند از نزدیک وضعیت را ببینند و بروند بگویند واقعیت چه بود.

در ادامه یکی از دانشجویان از ابتکار پرسید که شما گفتید از روز سوم بعد از تسخیر به جمع دانشجویان اضافه شدید، آیا اگر بحث حمایت امام و مردم در آن زمان اتفاق نیفتاده بود باز هم این اقدام را انجام می‌دادید؟

ابتکار در پاسخ به این سوال گفت: این بستگی به میزان اعتماد و شناختی داشت که از بچه‌ها داشتم، ولی فکر نمی‌کنم تغییری در تصمیم من ایجاد می‌شود در هر صورت اقدام پر خطری بود، من با خانواده مشورت کردم، آن‌ها هم در نهایت پذیرفتند.

در ادامه یکی از دانشجویان از ابتکار پرسید چرا شما در سال ۵۸ معتقد به تسخیر سفارت بودید، ولی الان از بحث مذاکره حمایت می‌کنید؟

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در پاسخ گفت: این شرایط زمانه است، یعنی هر زمان باید یک تدبیری داشته باشید، یعنی باید ببینی الان امنیت کشور با چه روشی تامین می‌شود. برجام اثبات کرد دنیا متوجه شود ایران جنگ طلب نیست و اگر راهی هست تا منافع ایران تامین شود گفتگو خواهد کرد و بعد یک اتفاق شفاف و روشنی افتاد و یک سری تهدید‌ها را کم کرد.

وی گفت: ایران جایی که لازم باشد، می‌جنگد، جایی که لازم باشد، دفاع می‌کند و جایی هم که لازم باشد مذاکره می‌کند.

ابتکار با اشاره توسعه صنعت هسته‌ای و نظامی در دولت‌های سازندگی و اصلاحات گفت: ما یک زمان می‌بینیم به سرزمین‌های ما تعرض می‌شود و نیاز است سردار شجاع مانند سردار سلیمانی باشد و از ایران و از اسلام دفاع کند، باید ببنیم در شرایط مختلف چگونه باید عمل کنیم، اما ما نباید کلیشه‌ای فکر کنیم باید ببینیم در زمان‌های مختلف چه باید کرد. اگر ما برجام را نداشتیم امروز نمی‌توانستیم یک اجماع علیه آمریکا ایجاد کنیم. ما باید جامع‌تر ببنیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: آمریکاست که شیطنت و عهدشکنی می‌کند وگرنه ما سر پیمان بودیم، هنوز هم آن میز مذاکره وجود دارد، اما یک سری شروط و الزمات وجود دارد.

در ادامه این نشست یکی از دانشجویان درباره حضور فرزند ابتکار در آمریکا و اینکه چگونه توانسته گرین کارت بگیرد، پرسید.

ابتکار در پاسخ به این سوال گفت: در این رابطه هم شاهد موارد تحریف و نفرت فراکنی هستیم وگرنه سالانه هزار دانشجو می‌روند، درس می‌خوانند و برمی گردند، پسر من از طریق ویزای دانشجویی رفته، بعد هم به ایران بازخواهد گشت. ما می‌بینیم کسی مثل مسیح علینژاد هر روز یک دروغی در این باره می‌گوید.

وی خاطرنشان کرد: برجام منفعت‌های بسیاری داشته، یکی اینکه غیر آمریکا همه کشور‌ها سر این توافق ایستادند، یکی اینکه از تحریم تسلیحاتی درآمدیم، برجام از جنبه سیاسی منافع خیلی زیادی برای ما داشت و این توافق باعث شد دست برتر را داشته باشیم که بگوییم ما جنگ طلب نیستیم، در همان فاصله کوتاهی که برجام عملیاتی شد ما دستارود‌های خوبی داشتیم، البته برجام ایده آل نبود، اما براساس هوشمندی مذاکره کنندگان صورت گرفت. شاید اگر عده‌ای برخی از مسائل را امنیتی نمی‌کردند ما با مذاکره می‌توانستیم از اقتدار کشور دفاع کنیم.

یکی از دانشجویان در ادامه گفت که یکی از دستاورد‌های مهم برجام این بود که نشان داد آمریکا قابل اعتماد نیست، من دوست داشتم ترامپ بماند، چون واقعیت‌های آمریکا را بدون روتوش نشان می‌داد. امیدواریم خدا از شر بایدن هم ما را حفظ کند.

ابتکار گفت: چرا ما کاری کردیم که حتی وقتی می‌خواهیم با چین کار کنیم می‌گویند FATF و پالرمو ندارید، مگر ما به دنبال اقتصاد درون زا و بیرونزا نیستیم؟

وی با بیان اینکه ترامپ ضد ایرانی‌ترین رئیس جمهور آمریکا بود، اضافه کرد: بایدن از ابتدا گفته به تمام معاهدات بین المللی از جمله برجام برمی گردم، این خیلی با برخوردی که ترامپ دارد و پیمان شکنی کرد، تفاوت دارد. چرا ما نباید از این فرصت برای کشور استفاده کنیم؟

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: هیچکس ذوق زده نمی‌شود که بایدن آمده، ولی اینکه قاتل سردار سلیمانی شکست بخورد مهم است و اگر بایدن رئیس جمهور بود در آن موقع، معلوم نبود چنین دستوری بدهد.

وی گفت: باید واقعیت‌ها در نظر بگیریم، مردم آمریکا بین بد و بدتر بایدن را انتخاب کردند ما باید از این فرصت شکافی که در آمریکا به وجود آمده استفاده کنیم و خرابکاری‌های ترامپ را ترمیم کنیم تا بتوانیم در صحنه بین الملل کار کنیم.

ابتکار درباره این سوال که چرا با توجه به اینکه شما در تسخیر سفارت حضور داشتید به فرزند شما برای حضور در آمریکا ویزا داده اند، گفت: قبلا هم گفتم که او با ویزای دانشجویی رفته، با خانم و فرزندش هم رفته که درسش را بخواند، او که جزو تسخیر کننده‌ها نبوده و مادرش جزو تسخیر کننده‌های سفارت است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴۱
در انتظار بررسی: ۶۲
انتشار یافته: ۲۸۵
کتابتان را در آمریکا چاپ نکردند، شدید دشمن آمریکا؟ آن روز که به سفارت آمریکا ریختید حتما یک بی محلی دیگر بهت کرده بودند که از دیوار خانه مردم بالا رفتی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
درس پسرت نمیخواد تموم بشه؟این مدت که پسر تو اونجاست تا حالا چهار تا دکتری میتونست بگیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
فرزندان حکومت داران نتیجه خط فکر انقلابی کاملا مشخص کردند . اگر مرگ بر امریکا گفتن شما برای ما نه تنها آب نداشت و بدبختی داشت برای شما نان خوبی داشت .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
وقتی ابتکار میگه پسرم داره امریکا درس میخونه یاد خودم می افتم که میرفتم توی اتاق در رو قفل می کردم کانتر و مورتال کمبت بازی میکردم پشت کامپیوتر بعد مامانم می گفت چی کار می کنی میگفتم درس می خونم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
پسر من چرا نمیتونه بره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
چرا با مردم صادق نیستید و نمی گید که زندگی در آمریکا بسیار امن تر و راحتتتر از زندگی تو ایرانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
همچنان معروفیم به ملت سفیرکش!
محمددد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
تو که بالای دیوار سفارت آمریکا بودی و مدعی ایستادن روی پای خویش هستی پسرت همینجا درس میخونددانشگاه امام صادق واسه شماست
رشته دکترای پسا زندگی در آمریکا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
آخه پسرتان چه درسی می خواند که اینهمه سال تمام نشده.فکر کنم پسا زندگی در آمریکا دارد می خواند.می خواستی پسرتان را برای درس به آمریکا بفرستی از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتنت چی بود.
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
شما که راست میگی
مگه تو خود ایران دانشگاه های معتبر و سطح بالا نداریم
پسر شما بر چه اساسی بورسیه شدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
جالبه ازسال 75از ابتکار می پرسن بچت چرا آمریکاست میگه داره درس می خونه چقدعشق درس خوندن داره این بچه کوچلو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
سلام خانم ابتکار می شه بپرسم پسر شما با چه بودجه ای خار درس می خونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
این حرفهابرای اینه که این سرکارخانم برای گرم کردن تنور انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 کاندید شوند ولی اول از آخر لیست خواهدشد.
بعد مادرش از دیوار سفارت بالا رفته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
چه ساده ای
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
ببین مهمه که از چه دیواری میری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
فقط مردم عادی باید بگویند مرگ بر آمریکا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بعضی وقتا حس می کنم بعضی از این خواننده های جوان بی استعداد جدید، درواقع همون بورسیه های غیرقانونی خودمون هستند که در امر تحصیل ناموفق بودند!
مادرش هم جزو تسخیر کننده ها نبوده فقط چون زبان انگلیسی خوبی داشت مترجم بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
آره اون روز هم داشت می رفت کلاس زبان که دید مصاحبه می کنند و ...
محمددد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
بالای دیوار ترجمه میکرد؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
عکس ها موجوده !
شما خانم ابتکار هستی ؟؟؟
با احترام کسی که از دیوار سفارت بالا میره بچه اش تو کشور اون سفارت دانشجو نمی شه لااقل اظهار پشیمانی کنید که خیلی هم فرق نداره مهم جوونی عمر ما بود که سوخت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
بنظرم مسئولین کشور امریکا بی غیرت هستند که به افرادی نظیر پسر ایشان اجازه تحصیل و اقامت و لابی گری سیاسی در کشورشان را میدهد.
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ.....
پس چرا خودت از دیوار سفارت رفتی بالا. بچه های همتون اونجان که. به بقیه که میخان برن درس بخونن ویزا نمیده امریکا!!!! خودتی
پاسخ ها
محمدی
| - |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
شاید دانشگاههای اینجا را در شأن خودشون نمی دونند ویا شاید شهریه آنها کمتره.
بعدش میاد؟ دلمون تنگ میشه براش اخه
خانم ابتکار :
چطور شما از دیوار سفارتخانه دشمن نتان بالا می روید
و بعد همان دشمن فرزند شما را می تواند
در کنار خود نگه دارد بی انکه نسبت به گوشه چشمی هم نداشت باشد
انهم با ان علت ودلیل دشمنی چندین سال
مساله گروگان ها ؟
ایا عقل شما میپذیرد که دشمن شما به فرزند شما بعنوان فقط یک دانشجو نگاه کند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
واقعا نه!
چرا فرزندان کسانی که لانه جاسوسی را تسخیر کردند. در کشورهای غربی راحت درس می خوانند و رفت و آمد می کنند و ...
ما که می خوایم بریم کلی ....
مرگ بر آمریکا!!
ما هم گوشامون درازه
بعدم بیاد بشه آقا بالاسرما . کی از دست این ژن های خوب که کلا به ضرر مردم کار میکنن و فقط و فقط به فکر جیب خودشون هستن راحت میشیم ؟/خدا عالمه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
ژن خوب!!!ژن از دیوار بالا رونده در والدین و از کول ملت بالارونده در فرزندان
آخی !
آمريكا فقط براي ما بده؟
شما ها با اشغال سفارت آمریکا سنگ بنای دشمنی آمریکا را با جمهوری اسلامی گذاشتید و حالاا بچه ها یتا برای ادامه تحصیل آمریکا می رونذ.
خانم ابتکار ایا این حقیقت دار که شما قبل انقلاب تقاضای ویزای امریکا داده بودید ولی رد شده بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
قبل از انقلاب به ایرانی ها بدون هیچ مشکلی ویزا میدادن
مادری که از دیوار خانه کسی بالا می رود یعنی اون طرف بد است پس چطور به خودش اجازه می دهد پسرش را بفرسته یک جای بد پس احتمالاً مادر یک مشکلی دارد و جرات اعتراف به اشتباهش را ندارد
آمریکا فقط واسه مردم داخل ایران اخ هستش.... پسر ایشون بنده خدا که تقصیری نداره .... چه طنزی!
عجب !!!!!!
خدایا تو خودت جواب این افراد و بده
به فرزندت بگو برگردد. ریا در حرف‌های شما موج می‌زند.
ضمن آرزوی موفقیت برای این خانم زاده عزیز، چطور است که تسخیر سفارت توسط این مادر بر سرنوشت تحصیلی تمام فرزندان ایران تاثیر گذاشت اما بر فرزند خودشان نه!!
امکان ادامه تحصیل برای فرزندنشان در هیچ یک از دانشگاه های دنیا غیر از آمریکا فراهم نبود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
البته که تاثیر داشته. اگر از دیوار بالا نمی رفت خودش می شد شبیه میلیونها آدم عادی کشور و بجه اش حداکثر در یک دانشگاه آزاد درس می خواند.
ببينيد وقتي شما دانشگاههاي داخلي را کوتله ميکنيد مقامات عاليه نظام هم دوست ندارند بچه هاي شان در کشور درس بخوانند.
بچه ی شما از 1384 امریکاست که درس بخونه؟؟؟؟ والله این تحریمها همه را له کرد جز اونایی که از دیوار سفارت بالا رفتند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
داره خیلی خیلی خووووب میخونه اونم با زن و بچه اش!!!اونوقت هزینه هاشون و کی میده؟؟حتما کشوری که مادرش از دیوار سفارتش بالا رفته؟؟!!!ما هم ....
پس چرا از ديوار سفارت آمريكا رفتيد بالا؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
اینو خوب اومدی
(ابتکار درباره این سوال که چرا با توجه به اینکه شما در تسخیر سفارت حضور داشتید به فرزند شما برای حضور در آمریکا ویزا داده اند، گفت: قبلا هم گفتم که او با ویزای دانشجویی رفته، با خانم و فرزندش هم رفته که درسش را بخواند، او که جزو تسخیر کننده‌ها نبوده و مادرش جزو تسخیر کننده‌های سفارت است.)
مثلا ما ملت متوجه نمیشیم میدونید چی ما رو ناراحت میکنه که اینقدر راحت به شعور ملت توهین میشه مرگ بر آمریکاش مال ماست و ......
پس كو آرمانت
شما پسرتو فرستادي فقط مرگ بر آمريكا رو بايد ما بگيم
فریب مردم از همه چیز بدتر و تلخ تر از آن ساده دانستن مردم است...
من به دیوار و سفارت و آمریکار کار ندارم فقط بگو مخارجشو چطور تامین کردی با دلار بالای 20 هزار تومن .... یا با دلار 4200
ابتکار درباره این سوال که چرا با توجه به اینکه شما در تسخیر سفارت حضور داشتید به فرزند شما برای حضور در آمریکا ویزا داده اند، گفت: قبلا هم گفتم که او با ویزای دانشجویی رفته، با خانم و فرزندش هم رفته که درسش را بخواند، او که جزو تسخیر کننده‌ها نبوده و مادرش جزو تسخیر کننده‌های سفارت است.
امریکا برای مردم ایران بد است و شیطان بزرگ است ولی برای مسئولین و خانواده هایشان بهشت روی زمین است
بگو مرگ برامریکای جهانخوار!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
چون پول هنگفت ميبرده انور ويزا دادن بهش
همين
فریاد مرگ بر امریکا عیسی ابتکار در امریکا عرش را به لرزه در اورده به زودی این مادر انقلابی به فرزندش ملحق خواهد شد بیدار شو هموطن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
نه فعلا اينجا پول داره براش نميره انورحالا حالاها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
اسم پسرش عیسی است. خیلی عجیبه. توی ایران گمان نکنم 10 نفر باشند که اسمشان عیسی باشه
من نمیخواهم به این موضوع ورود کنم که آیا تسخیر سفارت صحیح بود یا نه.
منتهی اینکه خانم ابتکار در مصاحبه های مختلف، خودشان را از هرگونه مسئولیت منفی و زیانبار این اقدام مبری دانسته و منتقدین این اقدام را، سلطنت طلب می دانند، رفتاری بسیار غلط است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
فیلمش هست و میتوانید در اینترنت ببینید که همین خانم که مترجم و به نوعی سخنگوی دانشجویان خط امام بود به خبرنگاران خارجی میگوید اگر شاه را تحویل ندهند گروگانها را .میکشیم !! با یک سرچ ساده میشود دید.
امثال این ادم ها فکر کردند مردم پشت گوششان مخملیست. نه بابا جان!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
عقلشون مخملی تره
مگر امریکا دشمن ما نیست. چرا میرید امریکا بهتر نیست شما هم امریکا را تحریم کنید جای تعجب دارد که مرگ بر امریکا سر نیدهید خودتان میروید انجا این یعنی چی ؟
مگه خودمون دانشگاه نداریم؟با کدوم پول رفته؟ مگه آمریکا بد نبود؟ برای مردم بده برای شما خوبه؟ چرا این همه کودک تو همین ایران باید از تحصیل دور باشن اما پسر شما تو آمریکا باید درس بخونه؟! انقلاب برای مردم بود لذتش برای شما.
هر کی از دیوار سفارت رفت بالا به نون و نوایی رسید
از جمله امریکا برای بچه هاشون فرش قرمز پهن کردن

خوشی هاش مال شما و بدبختی هاش مال ملت
مرگ بر آمریکا برای مردم، آمریکا نوردی برای فرزندان شما
تسخیر سفارت عامل اصلی حمایت امریکا از عراق برای جنگ 8 ساله با ایران بود
تاوان تسخیر سفارت آمریکا را ملت باید بدهد وپسر این خانوم در آمریکا با دلار 4200 تومانی عشق وحال کند
واقعا این جوابهای مسخره توهین به شعور مردم است
با سلام
دوستان ما با سیاستهای استکباری و امپریالیستی دول آمریکایی مخالف هستیم ولی باور داریم که برترین دانشگاهها و محصولات در آمریکا تولید میشود و ما باید از صنعتگران آمریکایی درس بگیریم از آقای شریعتمداری کیهان ضد آمریکایی تر نداریم ولی او در کار نشر از محصولات آمریکایی اپل استفاده میکند بسیاری از علما با وجود تنفر از آمریکا برای هر جستجو از ابزار گوگل بهره برداری میکنند و حتی وانت بلیزر حاجی بخشی که پشت آن آمپلی فایر گذاشته و شعار مرگ بر آمریکا میدهد معروف است حتی من در یکی از کانالهای ماهواره ای دیدم که پروفسوری ایرانی در ناسا بشدت به جورج بوش پسر بخاطر عدم توجه به معاهده پاریس اهانت کرد.
من یک سوال دارم از زنانی که دم از حقوق زنان میزنند
.
.
آیا تا بحال شده یک زن از یک خانواده معمولی معاون رییس جمهور شود اصلا و ابدا
.
این که میگویند زنان باید در صحنه باشند می توانند وزیر شوند یا مدیر کل فقط برای یک عده خاص مثل خانم ابتکار است
..
زنان محترم ایرانی بدانند هیچ وقت شماها را نمیگذارند به این مناصب دست یابید.
کلا سرکار هستیم
مشت نمونه خروار هست
همشون یکین
خانم ابتکار پسرتون حالا درس چی میخونه رشته اش چیه. نکنه رشتهای دیگه بخونه ناقلا.
ماهم گوشمون درازه
برنمی گرده. مگر اینکه سند یه تیکه از کشور رو به نامش بزنند.
ايشان اصلا جزو تسخير كنندگان نبودند مترجم بودند
سلام
واقعا خیلی وقیحانه است ؛ خب اگر آمریکا بد و فاسد هست چرا پسرت را فرستادی برای درس به آنجا؟! چرا به مردم دروغ میگید؟! چرا زندگی دوزیستی دارید؟!
بسه خانم ابتکار این لجن را هر قدر هم بزنید بیشتر بوش درمیاد . دست بر دارید و توجیه نکنید گندی که زدید.
درسش تموم نشده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
بچه من هم دوست داره بره درس بخونه ولی حتی پول بلیط هواپیما رو هم ندارم. با دلار 30 تومتی چجوری هزینه تحصیلش رو میدید ؟ لابد کار
نه بابا؟؟؟؟؟

کی بود اول انقلاب به انگلیسی مصاحبه کرد و گفت ما سفارت آمریکا را نمی‌خواهیم و نیاز به آمریکا نداریم و مرگ بر امریکا، خانم ابتکار شمایی که جزو اون دانشجویان بودی چرا پسرت رفته همان کشور؟؟؟؟؟؟
آیا مرگ بر آمریکا فقط برای ما مردم عادیه و امسالی مثل شما براتون نیست؟؟؟؟؟
امیدوار بودیم اونقدر مرد باشید که روی خرفتون مثل خیلی ها بایستید و هنوز هم بگید مرگ بر امریکا، ولی حیف.
تو ایران نمی تونست با وجود سخت گیری های حراست دانشگاه و روسای آن درس بخونه رفته امریکا تا با فراغ بال در آزادی های کامل احتماعی درس بخواند و در امریکا برای همیشه ساکن شود و شما هم چندی بعد به او بپیومدی.
اونوقت ما اینجا شهریه دانشگاه آزاد را هم نداریم بدیم.
بنازم به این عدالت علی
خانم ابتکار بنظرشما این عین دموکراسی نیست که امریکا به کسی که مادرش جزواشغالگران سفارت بوده ویزا داده؟
ماهم دوست داریم خودمان و فرزندمان و کس و کارمان امریکا درس بخوانیم
خانم دکتر می شه لطفا راهنمایی کنید از کدام دیوار بالا بریم این آرزویمان برآورد می شه؟
پاسخ ها
ابرج
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
سفارت حبشه راامتحان کن
معصومه ابتکار: امیدواریم خدا از شر بایدن هم ما را حفظ کند.

امیدوارم خدا ما را از شر ریاکاران و اختلاص گران و فرزند به دیار کفر فرستادگان حفظ کند
اگر من تو امریکا کاره ای بودن دیپورتش میکردم
خودشان هم تا قبل از کرونا مرتب در حال رفت و آمد به آمریکا بودند . لطف کنید با امریکا علنی آشتی کنید تا بلکه دیگران لااقل از زیر فشار ا قتصادی بیرون بیایند
وقتی که ملاک رفتار شما تنها نفعی شخصی باشد هم بالارفتن از دیوار سفارت درست است و هم فرستادن پسرتان به آمریکا جهت تحصیل،تنها ملت این وسط بیچاره شدند.
یقینا هر بلایی سر ما اومده به واسطه همون گرو گانگی ی بود
اگر فرزند ایشان از سال 1384 مشغول تحصیل در امریکا باشد حالا بعد از 15 سال فکر نمی کنم که دیگر هیچ دوره تحصیلی حتی فوق دکترا بعد از 15 سال تمام نشده باشد. امریکا خوب است برای بچه های شما و بد است برای ما.
قبول کنید که بالا رفتن از دیوار سفارت خانه هیچ کشوری از منظر بین المللی مورد قبول نیست.
یک وقت اذیت نشن.!
اگر برگردند تحصیل کرده خارج هستند و راحت تر کار براشون پیدا میشه؟؟؟؟
اگر امریکا بده چرا اولین نفر شما از دیوار بالا رفتید؟
چرا با مردم صادق نیستید و نمی گید که زندگی در آمریکا بسیار امن تر و راحتتتر از زندگی تو ایرانه.
جان هر كي دوس داري خبري از ايشون نگذار
هر يك خبر كه ميگذاري و حرف هاشو ميخونم يك سال از عمرم كم ميشه
خواهش ميكنم نگذار
تمنا ميكنم از ايشون خير نگذار
امروزمون هم با اين خير خراب شد
این جور آدمها که تکلیف شون معلومه ولی موندم آمریکا چطور اونو راه داده؟! در حالیکه یکی از دلایل دشمنی اش همون تسخیر سفارت بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Qatar |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
بپاس قدردانى أز زحماتشون
مثل این می ماند که در زمان جنگ صدام علیه ایران . من به عنوان رزمنده در مقابل رژیم بعثی می جنگیدم و در مقابل پسرم را می فرستادم بغداد یا حتی کربلا و نجف درس بخواند (البته خودم آن زمان 18 سالم بیشتر نبود و همسر و فرزندی طبعا نداشتم )... اگر ادعا می کنیم و باور دارییم که کشوری متخاصم و دشمن است هیچ دلیل و برهانی برای دور زدنش وجود ندارد مردم عام که می رونند به ینگه دنیا میل خودشان است اما خواص و بویژه آنهاییکه رسما و علنا کشور متخاصم را دشمن فرضی خود می دانند ؟؟؟؟ اینکه در عین اعتقادی راه را کج می کنید اسمش چیست خانم مری فتح کننده و سخنگوی دانشجویان خط امام در زمان تسخیر لانه جاسوسی
کی تا حالا با ویزای دانشجویی گرین کارت گرفته؟ ملت رو احمق فرض کردید.
اگر کیفیت نماز آقا پسرتان ارتقاع نیافته باشد , به او بگویید که بازگردد و اگر بالاتر رفته است که نوش جانش و گوارای وجودش باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
حتما ارتفاع یافته تقریبااندازه دیوارسفارت امریکا
ابتکار جان تو مبتکر جدید ترین شیوه های خالی بندی و لاپوشانی هستی
این مسئولین دلسوز، حامی مستضعفین (نمیدونم مستضعفین آمریکا یا ایران) و خیلی کاربلد چه درآمدی دارند که با دلار اینقدر تومانی فرزندانشون در خارج تحصیل میکنند؟ از کجا میارند و به کجا میروند آخر ننمایی وطنم ای پاره تنم دور از تو باد اندیشه بدان و .....
من نمیدونم اونای که سنگ اسلام به سینه میزنن وامریکارو مرتد کورهستن
بابا اینا همه چی فقط فقط واسه خودشون آزاده وبس
برو ببین چقدر سرمایه داره وازکجا
ارث باباش بوده
ای خدا توخدای کن
اینا ظلم نیست فقط گریه بچه فلسطینی ظلم هست
حتما درسش تمام شه، برای خدمت به وطن برمیگرده ...
شک ندارم که بعد دولت روحانی شما هم خواهی رفت.
خانم ابتکار کسی که از دیوار سفارت کشور دیگری بالا میره روز شب مرگ بهش میگه چطور حاضر میشه بچه اش بره در آنجا تحصیل کنه و تربیت بشه نکنه مثل دادماد حداد در دانشگاه شهید پرور تحصیل می کنه نمیدانم مردم چی فرض کردی.
آمریکا برای مردم دشمن ولی برای ابتکار و غیره مرکز علم و غیره
هیچ کشور دیگه ای نمیتوانست درس بخوانه
هیچ کشور دیگه ای نمیتوانست درس بخوانه
در ضمن درسی که اون میخونه مگه بقیه جوانان ما در مملکت خودمان نمیخوانند چرا ایشان باید بروند
بعد حالا رفتن کی برمی گردند ؟ هزینه ایشان از کجا پرداخت میشود از ما مردم بدبخت !!!!!!!!!!!!!!!
رفته گل بچینه
ای کاش فرزندشون رو انقلابی و جوری تربیت میکردن که تشریف ببرن سوریه برای جهاد و شهادت.
خوب چون پسرش اونجاست خوبه بیایین بقیه سران مملت هم از بچه هاشون یکی دو نفر بفرستیم اونور شاید سران عزیز راضی به مذاکره و سازش و رهایی مردم از هر چی بدختی بشن.بابا از این بدتر میخواد بشه اگه سازش کنیم؟
دیگه چقدر باید تاسف خورد برای کشوری که مسئولینش هرروز رنگ عوض می کنند و حرفایی رو به زبون میارند که اعتقادقلبی بهش ندارند شماها تو چشم و هم چشمی و تحصیلات و رفاه خارجه از همه پیشی گرفتید و اونوقت شعارمرگ برآمریکا میدید دیگه حالمون داره بهم میخوره از این سیاست کثیف
از این دو روئی ها حالم بهم می خوره، خیلی
کاشکی همه با استعداد ها میتونستن برن امریکا درس بخونن
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
فعلا فقط بی استعداد ها شرایطش رو دارن
اگه امریکا بده پس چرا رفته اونجا درس بخونه .؟ .. اگه امریکا بد است برای همه بد است .. مگه این همه جوان در ایران هست دلشان نمیخواهد در امریکا درس بخوانند . حتما فقط پسر شما نابغس...
مرگ بر امریکا
پاسخ ها
ناشناس
| Qatar |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
هيسسسس
ناراحت ميشند
بقیه اگر بچه هاشون میرن اونور درس بخونن نمیگنن امریکا و اروپا بد و فلان و بیسار . ولی شما ک شعار نفرت و شیطان بودن امریکا رو میدید چرا بچه هاتون همش اونور هستن .درس ک هیچی کارهای دیگه میکنن .مثل آفتاب پرست رنگ عوض میکنید
دانشجوهای اون موقع فهمیده بودن و انقلابی ولی الان اگه دانشجوها مثلا برای هواپیمای اوکراینی تجمع کنن میگن بدون مجوز جمع شدن سرکوبشون کردیم!
هم مرگ بر آمریکا، هم فرستادن پسرت به آمریکا؟سر کار گزاشتین
20 سال است درس میخواند?
امکانت فقط برای شما اشغال هست بقیه هویجن
ایجان ما هم خیال میکردیم گروگان گرفتنش.
مادرش از دیوار سفارت بالا رفته هر سال هم شعار مرگ بر امریکا می گه
اونوقت پسرش رفته همون کشور درس بخونه!!!!
خودتی
اصلا نميدونم چرا اين خانم كه حرف ميزنه من فقط حس به شدت توهين شدن و خر فرض شدن و... بهم دست ميده.
بسه خانم بسههههههههههههه
برجام برای ملت منفعتی نداشت ولی برای خودشون منفعت داشت
متاسفانه باید قبول کرد که عموم مردم ایران شخصی مثل خانم ابتکار را به مقام رساندند
اینا میگن بگید مرگ برآمریکا بعد بچه هاشون آمریکا به ریش ملت میخندن
رهبری فرمودند لازم نیست کسی برای تحصیل به خارج برود ما خودمان در تمام یا اعلب موارد استاد متخصص در داخل داریم .... حالا جرا اغلب مسولان اولادشان در فرنگ اگر نگیم زندکی میکنند وبگیم تحصیل میکنند . ؟
حیف نیست پسر شما توی کشور شیطانی درس بخونه
بخدا گناه داره.
دیروز از سفارت آمریکا رفته بالا امروز پسرش را برای زندگی فرستاده آمریکا به بهانه تحصیل.
چه خوب بود پسرش رشته سفارت اشغال کنی می خوند.
چرا پسر مردم نمي توانند بروند
متاسفم به این مسئولین کشور
مگه اینجا دانشگاه نیست
چرا فقط شماها می تونید بچه هاتون بفرستید ....
عه واقعا؟
اونوقت کشورمون چه ایرادی داشت که ایشون تشریف بردن اونجا ؟نگران کنکورش بودین یا اشتغالش
خ ابتکار مارو گول نزنین.
اگر فرزند ترامپ میخاست ایران درس بخواند آیا خانم ابتکار جز کسانی بودن که بپذیرند.....
اینقدر به این بنده خدا گیر ندین اگه رأی آقازاده های کشورمان در آمریکا نبود که جوبایدن رئیس جمهور نمیشد ،پس ناشکری نکنید همه مشکلات حل میشه با وجود مسئولین دلسوز که همه خانواده و سرمایه شان خارج از کشور و خودشان فقط بخاطر خدمت به مردم اینجا هستند همه چیز درست میشه...
عجب ! ! ! !
چرا مثل شهدای مدافع حرم نرفت دفاع کند
قرار بود ترامپ امثال فرزندان شما را از آمریکا بیرون کنه ... به ملت بگین چه باجی دادین .. که منصرف شد؟
خانم ابتكار فرزند شما چه تخصصي مي خواهد بگيرد كه اينجا نمي شده؟؟ لابد فكر اقامت دائم هم با فرزند اوري ديگر در امريكا كرده ؟ مرگ بر امريكا چي شد؟؟ اگر بد است همه چيزش بد است اگر تخصص اقازاده شما مثل هزاران ايراني ديگر در خدمت پنتا گون قرارد گيرد چي؟
خودتان را خسته نکنید اینها اهمیتی به حرفهای شما نمی دهند اصلا برایشان مهم نیست
اینا هم مثل اسماعیل فلاح هستن. هرروز از انگلیس گزارش میفرستاد که آی مردم اینجا بی خانمان هستن و فقر و فساد بیداد میکنه، حالا خودش مونده اونجا با زن و بچه زندگی میکنه. مرگ بر امریکا و مقاومت و ایستادگی و تحمل بدبختی فقط برای ما هست و عشق و حال و زندگی در رفاه و استفاده از پول مردم بدبخت برای اینا
چرا پسرتو نفرستادی حوضه علمیه در بخونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مجرای اشغال سفارت امریکا شده مثل حفر چاههایی برای ملت اب نداشت اما برای اشغال کنندگان نان خوبی داشت.
متاسفم برای این افراد دروغگو فقط زخم مردم رو تازه میکنن اما نامرده اونیکه اینو میزاره پای نظامو اسلام....آخه چه ربطی داره اینطور افراد فقط باید حذففف بشن که ...
بچه اش رفته پیش شیطان بزرگ
حتما داره درس جعفرطیار میخونه که اینقدر سال درامریکاست آخه حاج خانم دهه شصت وهفتاد تموم شد مردم این حرفها راقبول کنند دیگه داستان زاغ وروباه را که بلدی زاغ هم به جای پنیر پیتزا میخوره وموقع حرف زدن با روباه پیتزاش رو میزاره زیر بغلش کمی به شعورمردم احترام بگذار اگر حرف زدن بلدنیستی حرف نزدن راکه بلدی
واقعا متاسفم برای کشور عزیزمون ایران مظلوم.خانم ابتکار لااقل دست از شعارهای عوامفریبانه بردار.اگع امریکا شیطان بزرگه آقازادتون در دامان این شیطان ۱۵سال زندگی کرده.نکنه انتظاردارین باور کنیم برای خدمت به وطن برخواهدگشت.مردم رو احمق فرض کردی.خودت احمقی
عجب امثال خانم ابتکار و آقای روحانی مردم به این روز انداختند بعدش با پول همین مردم بیچاره بچه هاشون می‌فرستند آمریکا واسه تحصیل درحالی که بچه های این سرزمین واسه گوشی موبایل ترک تحصیل میکنند خدا جواب ظلم میده خانم ابتکار
مرگ بر آمریکا فقط برای ما بدبخت بیچاره هاست. اینجا میگین مرگ بر آمریکا اونجا بچه هاشون دارن خوش میگزرونند،اینجا گرونی پدرمون در آورد
دست بردار.خجالت بکش.فقط هیچی نگو لطفا بزار دهنمون بسته بمونه
خانم زاده است، خوشبحال. رفته صفا سیتی
واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند
چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند
مشکلی دارم ز دانشمند مجلس باز پُرس
توبه‌فرمایان چرا خود توبه کمتر می‌کنند؟
خانم هوشمند و جناح هوشمند که بدون اجازه حتی یک نفر از مقامات وقت ، چهل سال پیش از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتید و حتی به آیت الله خمینی هم خبر ندادید و برای اولین بار باعث تحریم ایران شدید و حالا هم تمام بچه هایشان در همان آمریکا بسر میبرند و به مردم رنج کشیده می‌خندند ، نمی‌خواهید دست از این افراط و تفریط و پرروگری خود دست بردارید ، خجالت هم خوب چیزیست ، به اسلحه ای که در همان روزها دست گرفتید نیم نگاهی بیاندازید.
سلام
پسر درس می خواند
مادر درس پس می دهد
آفرین احسنت!!!!!!!!!!!
فقط امیدوارم خوب درس بخونه!!!!!!!!
شما هم احتمال زیاد میرید پیشش کارتون تو دولت که تموم بشه
مگه ایران دانشگاه نداره!! همین جا درس میخوند
خند دار چیزی پیدا نکردی بگی روت نشد بگی رفت خوشگذرونی چندسال پسرت دار درس میخونه تمام نشد مگه نمیگید امریکا دشمن پس چرا پسرتو فرستادی در دامن دشمن اخه یه چیزی بگو به عقل بگنجه تا کی میخواین مردم فریب بدید
هیچ کدام از مسئولینی که فرزندانشان امریکا و کانادا هستند از کشور نخواهند رفت انها به این نظام پایبند هستند و میدانند در هیچ کجای دنیا نمی توانند اینطور پول دربیاورند و فرزندان دلبندشان خرج دارند و خرجشان هم بالاست. پس همچنان به حضور مسدولین دلگرم باشید و شعار مرگ بر امریکا را فراموش نکنید.
دوست عزیزم چرا ساده فکر میکنی. آمریکا بد آمریکا آخ ولی ته برای خودشون برای ما دشمن اول آمریکاست چپ میریم راست میریم آمریکا دشمن ماست ولی حالا نگاه کت اوی زندگی مسئولان محترم آنان زندگی و زن و فرزندانشان اونجا هستم. بازهم بگو مگر بر امریکا
بابا چند سال میخواد درس بخونه تو این ده سال اگه پروفسور هم میخواست بشه شده بود کم سر مردم شیره بمالید .
خانم ابتکار منطورتون اینه که دانشگاههای ما به درد درس خوندن نمی خوره؟ حتما باید دانشگاه رو تو آمریکا بخونی؟چرا این شرایط برای دیگر دانشجوها فراهم نیست ؟ مردم رو چی فرض کردید؟ فقط باید گفت خودتونین
خانم ابتکارلطف کنید فرزندتان رابفرستیدروسیه ویاچین

چراآمریکای خونخواررا انتخاب کردید البته من جوابی ندارم
خوب دیگه چه خبر؟
خيلي جالبه خانم دكتر خواننده ها رو چي فرض كردند واقعا آدم متاسف مي شه اميدوارم روزي همه اين سوالها جوابي قانع كننده براشون پيدا بشه . دقت بفرماييد " پسر ايشون با همسر و فرزندش با استفاده از ويزاي دانشجوئي كه براي تمام امثال ما دانشجويان كه جز نخبگان كشور هستيم نيز فراهم است و قطعا" با تلاش و پشتكار خود ايشون اروپا هم نه فقط و فقط آمريكا رو براي تحصيل انتخاب مي كنند و دقت بفرماييد فقط و فقط به اميد بازگشت به ايران و براي اعتلاي مملكت خود متحمل اينهمه سختي مي شوند نه تنها جاي گلگي نمي مونه بلكه بايد از ايشون و آقازاده تشكر و قدرداني هم بشه
خانم دكتر شما و امثال شما به موضوعي كه اصلا" فكر نمي كنيد منافع ملي و رفاه مردم و اعتلاي مملكتتونه خوش باشيد به اميد روزيكه ملت پاسخ اينگونه سوالها و چراهاشو از تك تكتون بگيره .....
پوننزده ساااالههه داره درس میخونه؟
از اول ابتدایی هم شروع کرده بود تا الان تموم شده بود .!
خودت رو مسخره کردی یا ما رو؟
واقعا برام سواله!
تا کی میخواید آبروی نظام رو آبروی انقلاب رو ببرین؟
بس کنید دیگه
رفته تحصیلات دانشگاهی؟؟؟
کسی نمیگه تحصیل علم تو جاهای مختلف بده اما تو مسئول نظامی تو باید مثل مردم عادی باشی و تا وقتی مردم مشکل دارن تواون زمینه باید و باید و باید عادی ترین زندگی رو داشته باشی حالا اگه مثلا شریف میخوند میگفتی کنکور رو خوب داده اما آمریکا خوندن واسه مسئول نظام و فرزندش غیر قابل قبوله تامام
دختر سپهبد سلیمانی توی دانشگاه شهید بهشتی درس می‌خوانده بعد باباش گفته یه موقع نگی دختر من هستی اونوقت ایشونم میگن پسرم رفته آمریکا درس بخونه اگه میخواست درس بخونه دانشگاه های کشور خودمون جزو بهترین ها هستند خوب همین جا میخوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
شاید میخاسته یک صندلی در دانشگاه های ایران کمتر اشغال بشه و ترجیح داده این خدمت رو به مردم ایران بکنه و خودشو آوراه کشور غریب بکنه
بر خلاف شعائر اول انقلاب متاسفانه خیلی از افراد حاکم در ایران روحیات متکبرانه دارند و همیشه از دید بالا به پایین به انسانها و مردم نگاه می کنند. به دلیل همین روحیات هست که افراد عادی را نادان فرض کرده و هر چه می خواهند می گویند
خانم انقلابی مگه توایران دانشگاه نبود مگه اینجا امکانات نبود چرا آمریکا چراکشوری ک خودت ی روز ب سفارتش حمله کردی رومناسب آموزش دیدی چرانفرستادی سوریه عراق اونجا درس بخونه حالا بهت ثابت شد آمریکا واسه پیشرفت خیلی خوبه
اینکه بچه های مسئولین کشوری و لشکری برای ادامه تحصیل به خارج از ایران میروند نشان میده که اینها نتوانستند مملکت را درست اداره کنند
یک کلام ختم کلام اینا من وشما رو قشنگ گول زدن
این خانم اینجا مرگ بر امریکا میگه اونوقت پسرش بیست سال تو امریکا درررررس میخونه .چشم پسر ایشون از چشم بچه ی ما سیاه تره!!!!! دیگه نمی گه اونجا فقط داره دلار دپو میکنه ووو...
واقعا جالبه شعار مرگ بر آمریکا و زندگی بچه هاشون در آمریکا به بهانه درس و...
شما که ادعا دارید دانشگاه های ایران خیلی خوب هستن خوب میرفت دانشگاه تهران یا شریف اگر سواد ش داشت به قول آن خانم نماینده شما مرگ بر آمریکا میگید آنجا آقازاده تون لاکچری زندگی میکنه به ریش مردم میخنده
پس بگو کی میگفت مرگ بر آمریکا و پسرشو میفرستاد امریکا
خب اگر مرگ بر آمریکا پس یعنی نابودی پسرت با آمریکا دیگه
کافران
پسرش رو فرستاده که امت کفر رو ارشاد کنه عجب زرنگیه این ابتکار
رشته روانشناسی میخونه که در تمام دانشگاه‌های دولتی و ازاد و غیر انتفاعی و پیام نور و علمی کاربردی امکان تحصیلشبوده وهست
هر درختی رو که از ریشه اش نتوان شناخت بالاخره از میوه اش توان شناخت
واقعا این افراد در زمان عدالت امیرالمؤمنین بودند
آقا باهاشون چکار می‌کرد
منزل در بهترین جاهای تهران دارید
دهها شغل دارید
بچه هاتون هم که خارج درس میخونن
هیچ وقت هم دغدغه معیشت ندارید
فاطمه خانوم ما اون موقع اسمش ماری بود . پسرش عیسی که رفته امریکا برگرده اسمش میشه محمد !بهمین راحتی اسم عوض میکنن ، رنگ عوض میکنن ، پست عوض میکنن!!!
مقصر کسانی هستند که گذاشتند این افراد بالا بیایند و این مناسب را اشغال کنند.
رفته درس بخونه یا عشقو حال کنه بعدش ماها چرا نباید بریم امریکا درس بخونیم
خودت که گند زدی به محیط زیست
چرا نظر مرا چاپ نکردبد لابد چون جانباز بودم جواب که باید بدبد
منم می خواهم درس بخونم ،میشه من را هم بفرستید
ای کاش مادر من هم می تونست بره بالا دیوار
اون طرف قضیه رو در نظر بگیرید:
پسر و خانواده کسی که مادرش در تسخیر سفارت یک کشور دست داره چندین سال به صورت قانونی و بدون هیچ گونه مزاحمتی تو همون کشور تحصیل و یا به عبارتی زندگی میکنه. زیبا نیست؟
نباید گفت مرگ بر امریکا باید گفت مرگ بر ایرانی امریکایی
خانم ابتکار خدایی پاسخ این سوال منه بده تو اگر تو یه کشور دیگه ای بودی بهت اینظور مقامیه میدا دن واینطوری میتانستی
سر مردم‌شیره بمالی نابغه ی ایران!
حالا این وسط باید یادی از احمدی نژاد هم می کردی؟
یعنی ما از دیوار بالا نرفتیم باید عذاب بکشیم و پسر جنابعالی عشق و حال کنه؟؟ لااقل میفرستادی کشورها اروپایی درس بخونه چرا آمریکا ....
مقصر اصلی خودمان هستیم مرگ بر خودمان نه امریکا
ما مردم اگه گوش مخملی دور ازجانمان فرض نمیشدیم
اون اقا که دامادشون از. یک خانواده شهید پرور امریکایی بود ، این خانوم هم که پسرش احتمالا بایک دختر مومنه امریکایی ازدواج میکنه . من فکر میکنم میخوایم امریکا رو از درون متلاشی کنیم!
خب شما هم می دیدین دانشگاه خوب در حد پسرتون توی ایران نیست یدونه کنار خونه خودتون تاسیس می کردید.پسرت گناه داره این همه راه با سختی توی غربته بهش سخت نگذره
مادروپدر از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتند هزینه اش را مردم بیچاره دادند و نفعش برای پسرتان بود.
چرا چرا ......نیلوفر خانم شدی معصومه
خانم ابتکار مگه شما نمیگید امریکار دشمن ماست. مگه مامرگ برامریکا نمیگیم. پس پسر شما توامریکا چه میکنه. شرم اوره خجالت بکش
چقد شما ها مظلومین رفته آمریکا درس بخونه . بچه های ملت هم تو رفاه کامل تو داخل درس میخونن
خانم ابتکار پسرت رو بفرست سوریه مدافع حرم
شما هم بفرستین بچه هاتونو حسودا
من خدا نیستم بدونم اینا دارن چکار میکنند ولی آنچه که عیان هست چه حاجت به بیان هست ،
به ما میگن بگو مرگ بر امریکا خودشون بچه هاشون تو امریکا هستن
ترسم روزحشر عنان برعنان رود تسبیح شیخ وخرقه رند شراب خوار
جالبه میگه مادرش جز تسخیر کنندگان سفارت بوده مگه خودش انجام داده ؟؟؟
آخه چکاره هستی درمورد برجام صحبت میکنی برو پسرت و دخترتو تو آمریکا شیگاگو جمع کن
واقعا این افراد در زمان عدالت امیرالمؤمنین بودند
آقا باهاشون چکار می‌کرد
خانم محترم تو از دیوار سفارت بالا رفتی تاوانش را امثال برادر من دادند که از سال ۶۳ تا الان مفقودالاثر است.و پسر تو مشغول عیش و عشرت در آمریکا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
درود بر شما واقعا حرف دل ملت ایرانو زدید
درود بر شرفتان
اها الان متوجه شدم دور دیگر میتونه خودشو کاندید کنه
بچه تونره پس کی بره؟ بچه های حلبی آباد برن؟ نترسیدی فرستادی آخه آمریکا لاما دشمنی داره.
فکر کردید این تشخاص خیلی بی چشم و رو هستند که براشون مردم مهم باشند
عزیزم بایدم بره آمریکا درس .بالاخره هر چی باشه تو تسخیر لانه جاسوسی تشریف داشتی .
اخه دل وروده ادمو این دوستان به حرف میاورتد
به پسرتون بگین وارد درگیریهای انتخاباتی نشه ی وقت خدا نکرده بلایی سرش بیاد.
آخه پسر شماست ژن خوبه .
چیزهایی که گفتی رو لطفا فقط خودت باور کن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
ایشون ژن بالارونده داره. چیزیش نمیشه بخصوص وقتی تو نیو یورک باشه به راحتی با مرد عنکبوتی رقابت می کنه.
یه موقع شیطان بزرگ نره توجلدش
شاید دیده بهتره اونجا براش یه دانشگاه تاسیس کنه ،بهتره .
قبلا هم دوستانی این کار رو کردن .
ملت وادار می‌کند مرگ بر آمریکا بگند اما بچه‌ها شون خودشون میرند آمریکا خوشگذرانی کند فقط آمریکا برای ملت بد......
لامصب منم میخوام برم آمریککاااا درس بخونم خخخخخخخخ
تو با اون قدت راست میگی. خودتی
اگر جرات داشتین بدون محافظ و ماشین های ضد گلوله تشریف میاوردین بین مردم تا ببینید چطور ازتون پذیرایی میکنن ملت شریف
خانم ابتکار در برابر شیطان بزرگ گوتاه آمدن وحرق از مداکره زدن قدن گذاشتن در مسیر زوال وفروپاشی است.
خانم ابتکار ،چطور و با چه رویی جلوی مردم حرف میزنی؟
برجام فقط برا تحصیل بچه های امثال تو ظریف ساخت
خانم ابتکار چقدر گناهکار هستی که یک ملت را از خودت متنفر کردی
با سلام خدمت خآ-م ابتکار وبقیه ابتکار بدستان یه روز ه خوش میاد
تو که راست میگی ولی....
خدا از شما نگذره
وای حالم بد شد
مرگ بر امریکا و آمریکا دوست
من نمی دونم چطور عوام الناس خودشان را با ژنهای برتر مقایسه میکنند
هرموقع از اینها جواب سوال رامی طلبی یا جایی گیر می افتند جوابشان این است که هر کس رادرقبر خود گذاشته وخودش جوابگو است مردم خوب باشند سریال دونگی بهتر از شنیدن حرفهای مسئولین حتی رده بالاهاست
سلام خانم ابتکار درجواب شما که گفتی من از دیوار لانه جاسوسی بالا رفتم چکار به پسرم دارد / سرکار خانم ما انقلاب کردیم چرا بچه های ما پای کرده ما بسوزند / خداوکیلی شرم کنید ایران و ثروتش مال همه هست ولی فعلا ؟؟؟؟ از آه ملت وچوب خدا بترسید
آخه زن پسرتو میفرستادی کشورای دوست و برادرتون فلسطین یا سوریه یا شوروی (روسیه) یا چین درس کمونیستی
مردم را ابله فرض کردی
مرگ بر خودمون از ماست که برماست ...
توروخدا دست مارو هم بگیرید
ای خدااااا
کی نجاتمون میدی از این اوضاع
پسرت دلار بیست و چند تومنی را چطور تهیه می‌کنه
ای وای یعنی ایران دانشگاهی در حد ای کیوی پسرتان نداشت؟
خانم فلانی،.... نگو ، مگه روز موعود فرا نرسه
ابتکار خانم بیا جواب این مردم رو بده
چه درسی؟
خانم ابتکار ما هم میتونستیم درس بخونیم اما غیرتمان اجازه نداد ترک تحصیل کردیم رفتم جبهه حتی پول جبهه رفتن با پختن فروختن رب که مادرم انجام میداد جبهه رفتیم خیلی ها مسخرمون کردند انا اهمیت ندادیم گفتیم وطن واجبه باید جنگید شما این همه در امد از کجا اوردید ایران دانشگاه در خور نداشت ما که واله الان برای رفتن به تهران ماتم گرفتیم ک مخارج تا رفتن به تهران نداریم حالا شما فکر کن خرج پاسپورت ویزا سفر هوایی و دانشگاه مخارج سر سام امریکا شیطان بزرگ مخارج خودتان از کجا اوردید
نمیدانم این خانم پیش خودش چه فکر میکند.
آمریکا خوبه یا بده

اگه بده چرا میرید چرا اقامتش رو میگیرید

اگه خوبه چرا مرگ میفرستید
چراترامپ حساب آغازاده هارومسدودنمیکنه
حالا چی میخونه
من مثل خر ۳۰روز کار میکنم حقوقم میشه ۲۵۰۰بعد شما کدومتون با این پول میتونید خرج زندگیتون رو بدید خجالت نمی‌کشید دم و دقیقه میایید مساحبه میکنید الان پسرت جا نمیشد تو دانشگاه های تهران که رفته تو دل دشمن درس بخونه بنازم شجاعت پسرت که این شهامت و داره
سلام بچههای شما از کجا پول آوردن رفتن آمریکا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
بیت المال
قسم حضرت عباس یا دم خروس
دم خروس را باور کنیم
یا قسم حضرت عباس را ...!!!
آره ماهم که گوشامون درازه
خب چجوری بگه ژنش خوب بوده ... رفته آمریکا درس بخونه و برگرده و وزیری رییس جمهوری چیزی بشه که زبانشون رو بدونه و قراردادها رو قشنگ بزک کنه مثل برجام ..‌.
آره خانم ابتکار ژنش ویژه است ...
اینو ملت راست میگن چه اصلاح طلب چه اصول گرا شما این پولها رو از کجا میارید بچه هاتون هم اروپا درس میخونند ولی بچه های دانشجو ممتاز ما پدرشون جانبازه فوت کرده یه خونه ندارن تو شرکت خصوصی کار میکنند وبا وام عروسی کردن
کاش نو هم با پسرت میرفتی اونور
لااقل ازدشمن یاد بگیرید که کاری بادشمنش هم ندارد اگر شما بودید هفت نسل طرف را ....
سلام خانم ابتکار خداقوتتون بده که درتسخیر لانه جاسوسی آمریکا دستی به آتش داشتی منکه ایمان دارم دولت آریکا ازشما ترسیدکه به پسرشما به خانوادش ویزا دادن تا اینکه تشریف ببرندآمریکا
سرکار خانم ابتکار ازین پس مثل مآ مازندرانی‌ها موقع شعار دادن بگوئید مرگ برآمریکا بجز منه
چندتا ریکا مرگ برآمریکا بجزمنه چندتاریکا
واسه کسانی که با پول بیت المال دارن راحت خوشگذرانی میکنن متاسفم
جالبه مومنان و خدا پرستان واقعی چهره مظلوم و نورانی دارن
ایران و کره ی شمالی که از نظر علمی و تسلیحاتی خیلی بالاتر از آمریکا هستند ....چرا نمونده ایران ،یا این که میرفت کره ی شمالی درس بخونه
کفتی مادرش از دیوار بالا رفته ریطی به پسرتان ندارد پس چرا در دولت اسلامی شما اگر پدر خانواده یا فرزند خانواده ای به وضعیت موجود اعتراض نماید تمام اقوام و خانواده ایشان تحت فشار و محروم از اجتماع خواهند شد نیلوفر خانم
هیچ مشکلی بامرگ براین واون حل نمیشه
دلار از کجا اوردین؟؟؟؟؟
کاربری چه قشنگ نوشته چرا بچه هاشون نمی رن سوریه مدافع حرم بشن میرن آمریکا و انگلیس و کانادا .بچه های مردم بزار بمیرن واقعا که
فرمان جهاد میدن ولی چرا خودشان نیستن؟مرگ برآمریکا میگن ولی تمام بچه هاشون فرارکردن رفتن اونجا
لطفا توضیح دهید عروس شما هم مانند داماد یکی از نورچشمان ملت! جزو خانواده های شهید پرور آمریکاست ؟ دوم اینکه امکانش هست نحوه گرفتن اینگونه ویزاها را به ماهم توضیح بدهی؟
میشه خانم ابتکار راهنمایی کنن پسر من چطوری میتونه بره آمریکا درس بخونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ی سوال خ ابتکار میشه بگید اقازاده شما کی بر میگرده
موقعی که دو تابیعتی شود چرا مردم رو خر فرض کردید
خانم محترم تو از دیوار سفارت بالا رفتی تاوانش را مردم دادند
عصر اینترنته...عده ای مردم را چی فرض کردن.....
سفارت آمریکا را تسخیر کردی و فریاد زدی مرگ بر آمریکا. مردم را احمق حساب میکنی
پسرت رفته برای تحصیل به آمریکا!!
مملکتمون بهترین اساتید و دانشگاه ها داره بعد بچه هاشون میفرستن خارج واقعا شرم آوره
سلام، سلامتی برای خودم ولی سرکارخانم ابتکار شما که جزو تسخير کنندگان لانه جاسوسی آمریکا بوده الان پسرت وعروست چه می کنند میگیدمادرشان جزو تسخير کنندگان بوده چه ربطی به پسروعروسش ابتکار تو اگر است میگی که خودتم میدونی
یکی پسر شما ویزای دانشجویی داره یکی ساشا سبحانی !
امریکا امریکا ننگ به نرنگ تو
شما راست می گین.
مگر ایران دانشگاه ندارد ؟
از دیوار سفارت شما رفتید بالا. شعار مرگ بر آمریکا رو امثال تو گفتن. خوشی هاش برای خانواده شما بود. بدبختیش مال مردم بدبخت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار