بازدید 4536

پنتاگون استعفای وزیر دفاع آمریکا را تکذیب کرد

یک مقام ارشد پنتاگون خبری مبنی بر اینکه «مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا درخواست استعفای خودش را آماده کرده است، تکذیب کرد.
کد خبر: ۱۰۱۳۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳ 06 November 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، یک مقام ارشد پنتاگون اخبار منتشرشده پیرامون آماده شدن درخواست استعفا از سوی مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا همزمان با شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری و قرار گرفتن ترامپ در آستانه شکست را تکذیب کرد.

«جاناتان هافمن» دستیار ارشد وزیر دفاع آمریکا خبر ان.بی.سی را از بسیاری ازجهات غیردقیق و گمراه کننده برشمرد و در پیامی توئیتری نوشت: مارک اسپر نه قصد استعفا دارد و نه از او خواسته شده که استعفانامه اش را ارائه کند.

وی افزود: مارک اسپر با رضایت کامل رئیس جمهور، به خدمت به کشور به عنوان وزیر دفاع ادامه می دهد و فعالیتش در مسیر اجرای غیرقابل بازگشت راهبرد دفاع ملی آمریکا را دنبال می کند.

این در حالی است که شبکه ان. بی. سی پیش از این توئیت، به نقل از مقامات پنتاگون اعلام کرد که «مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا درخواست استعفای خود را آماده کرده است.

این در حالی است که منابع آمریکایی پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا از تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای برکناری شماری از مقامات این کشور در صورت پیروزی در این انتخابات خبر داده بودند.

پایگاه خبری آکسیوس به نقل از منابع آگاه در کاخ سفید گزارش داد که ترامپ لیستی از اخراجی‌های دولت را برای پیروزی احتمالی در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر آماده کرده است.

این منابع گفته بودند که ترامپ قصد دارد به محض پیروزی در انتخابات، با برکناری «کریستوفر ری» رئیس پلیس فدرال، «جینا هاسپل» رئیس سازمان سیا و «مارک اسپر» وزیر دفاع این کشور افراد جدیدی را جایگزین آنها کند.

پایگاه اکسیوس در عین حال لیست افرادی را که قرار است عوض شوند طولانی عنوان کرد.

به گزارش این پایگاه، اگر دردسرهای انتخاباتی و تبعات آن نبود ترامپ کریستوفر ری و جینا هاسپل را حتی قبل از انتخابات برکنار می‌کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر