بازدید 8205

واکنش ستاره پرسپولیس به درگیری با قلعه نویی

کد خبر: ۱۰۱۲۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰ 01 November 2020

وقتی اعلام شد که آخرین بازی تدارکاتی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان خواهد بود، همه نگاه‌ها به سمت سوژه‌های این بازی رفت. از تقابل ویژه‌ای که قرار است اینبار امیر قلعه نویی در استادیوم اختصاصی پرسپولیس برابر برخی نفرات که با آنها پیش از این تنش داشت، داشته باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، سعید آقایی شاگرد سابق امیر قلعه نویی که در فصل گذشته و در مقطع پایانی لیگ، نیمکت نشین شده بود و انگیزه حضور در سپاهان را از دست داد و البته افشین پیروانی و جدل جنجالی‌اش بعد از بازی نافرجام پرسپولیس و سپاهان با امیر قلعه نویی گرفته تا اتفاقات دیگری که می‌شد از این بازی به ظاهر دوستانه پیش بینی کرد.

 

قلعه نویی در شرایطی پا به استادیوم شهید کاظمی گذاشت که اکنون و در این فصل قرار است هدایت گل گهر سیرجان را برعهده داشته باشد. او در این بازی تدارکاتی در نیمکت جنوبی استادیوم نشست و خیلی زود خود را در حلقه شاگردان سابقش دید. سعید آقایی، میلاد سرلک و وحید امیری از جمله نفراتی بودند که برای خوشامدگویی به سمت قلعه نویی رفتند. در این میان اما قلعه نویی ابتدای صحبتش با این نفرات را با آرزوی موفقیت برای پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا و آرزوی قهرمانی این تیم شروع کرد و وقتی به سعید آقایی به عنوان شاگرد سابق خود در سپاهان رسید باب شوخی را باز کرد. 

مدافع چپ تازه وارد پرسپولیس که به در این فصل به تهران آمده و پیراهن سرخپوشان را بر تن کرده، با شوخی امیر قلعه نویی در این زمینه مواجه شد: از وقتی تهران آمدی و آب تهران را خوردی، دیگر تحویل نمی‌گیری!

این شوخی اما خیلی زود در فضای مجازی وایرال شد و از آن با تیتر زرد کنایه تند و دلخوری سعید آقایی و البته تنش لفظی طرفین یاد شد. در حالی که کاملا مشخص است آقایی نیز با گشاده رویی و خنده از این شوخی سرمربی سابق خود عبور می‌کند. 

 

 

سعید آقایی در این باره می‌گوید: هیچ موضوعی نبود. اینکه بعد از بازی با حجم زیاد تماس و پیام‌ها درباره درگیری‌ام با آقای قلعه نویی مواجه شدم شوکه شدم. من برای همه سرمربیان سابق خودم احترام قائل هستم و آقای قلعه نویی نیز از این جمله افراد هستند. به رسم ادب قبل از بازی به سمت ایشان رفتم و هیچ بحثی هم نبود. 

مدافع چپ تازه وارد پرسپولیس درباره شوخی سرمربی سابقش نیز می‌گوید: ایشان همواره در زمان حضورم در سپاهان با احترام با من برخورد کردند و این شوخی هم چیزی نبود که بخواهم به دل بگیرم. تمام تمرکزم روی پرسپولیس و موفقیت با این تیم است و اصلا نمی‌خواهم درباره آن حرف بزنم. کاملا متوجه شوخی ایشان شدم و همان جا هم از ایشان رخصت گرفتم و وارد بازی شدم. یاد گرفته‌ام همیشه احترام بزرگترم را حفظ کنم و می‌خواهم با تمرکز و تمرین بالا بازیکنی موثر برای پرسپولیس باشم و به هیچ وجه وارد حواشی نمی‌شوم. هیچ چیزی هم بهتر از آب معدنی ... (با اشاره به یک برند آب معدنی در تبریز) که متعلق به تبریز است نمی‌شود و در تهران هم از این آبمعدنی استفاده می‌کنم! 


اما ماجرای درگیری و تنش مربوط به برخورد یکی از لیدرهای باشگاه و همراهان امیر قلعه نویی بود. با توجه به پروتکل بهداشتی و شرایط کرونا، لیدرهای باشگاه که اکنون در پست حراست مجموعه شهید کاظمی وظیفه برقراری نظم را برعهده دارند، از اطرافیان امیر قلعه نویی می‌خواهند که در سکوها حاضر شوند که تنش کوچکی بین طرفین شکل می‌گیرد و خیلی زود هم برطرف می‌شود تا همه چیز مهیای این بازی شود. 

پرسپولیس در این بازی تدارکاتی با نتیجه 3 – 2 حریف خود را شکست داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار