بازدید 10567
۲

آخرین تلاش بایدن و ترامپ برای کسب آرای بیشتر

تنها سه روز به برگزاری انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا مانده و نامزدهای انتخاباتی در آخرین تلاش های باقی مانده برنامه سنگینی برای روز یکشنبه و برگزاری کارزارهای انتخاباتی فراهم کرده اند.
کد خبر: ۱۰۱۲۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹ 01 November 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از نشریه هیل، دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا و نامزد حزب جمهوریخواه و جو بایدن نامزد دموکرات ها برنامه ویژه ای برای روز یکشنبه و برگزاری کارزارهای انتخاباتی در ایالت های کلیدی طراحی کرده اند.

در همین مورد ترامپ قرار است با نادیده گرفتن هشدارهای بهداشتی در مورد شیوع ویروس کرونا کارزار انتخاباتی وسیع با حضور تعداد زیادی از هوادارانش در روز یکشنبه در ایالت پنسیلوانیا و ایالت های غربی برگزار کند.

بر اساس برنامه کمپین اتخاباتی رییس جمهوری آمریکا، وی قرار است روز یکشنبه پنج کارزار انتخاباتی در ایالت های میشیگان، آیووا، کارولینای شمالی، جورجیا و فلوریدا برگزار کند که پیشتر توانسته بودند در سال ۲۰۱۶ به پیروزی وی در انتخابات کمک بسزایی کنند.

علاوه بر برگزاری کارزارهای انتخاباتی، روز یکشنبه همچنین شماری از مشاوران نامزدهای انتخاباتی ۲۰۲۰ آمریکا با شبکه های ای بی سی نیوز، ان بی سی، سی بی اس، سی ان ان فاکس نیوز گفت و گوهای تلویزیونی خواهند داشت.

انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا قرار است روز سه شنبه ۱۳ آبان برگزار شود و اکثر نتایج نظرسنجی های صورت گرفته حاکی از پیروزی احتمالی بایدن در این انتخابات است.

برخلاف دوره های قبل انتظار می رود به دلیل مشارکت بالای مردم آمریکا در انتخابات پستی به دلیل شیوع ویروس کرونا نتایج کلی انتخابات ۲۰۲۰ بلافاصله بعد از پایان ساعات انتخابات مشخص نشود.

به دلیل حجم بالای مشارکت برخی از ایالت ها مانند پنسیلوانیا هنوز قبل از روز انتخابات شمارش آرا را آغاز نکرده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بایدن برنده خواهد شد.
ایشالا ترامپ برنده ست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها