بازدید 4786

ابتلای دو تن از مقامات بلندپایه دولت ترکیه به کرونا

دو تن از مقامات بلندپایه در دولت ترکیه که از نزدیک با رئیس جمهور این کشور در ارتباط هستند، به بیماری کووید -۱۹ مبتلا شده‌اند.
کد خبر: ۱۰۱۲۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸ 01 November 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از الجزیره، «ابراهیم کالین» سخنگوی «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه روز شنبه اعلام کرد که وی علائم خفیفی از بیماری کووید -۱۹ را تجربه کرده و دوره درمانی وی رو به پایان است. کالین به مدت زمان ابتلای خود به این بیماری اشاره‌ای نکرد.

پیش از آن، «سلیمان سویلو» وزیر کشور ترکیه اعلام کرد که وی به همراه همسر و دخترش به کرونا مبتلا شده‌اند. در حال حاضر این سه نفر در یک بیمارستان تحت مداوا قرار دارند.

شایان ذکر است که این دو مقام دولت ترکیه به طور مرتب با اردوغان که روز شنبه برای بررسی میزان خسارات وارده در اثر زمین لرزه ازمیر به این شهر سفر کرده بود، دیدار کرده‌اند. اما رئیس جمهور ترکیه- که اطرافیان و همراهان وی بطور مرتب تحت آزمایش کرونا قرار می‌گیرند- تاکنون هیچ علائمی از ابتلا به این بیماری ویروسی نشان نداده است.

لازم به ذکر است که وزیر بهداشت ترکیه روز شنبه از ۷۵ مورد مرگ و میر جدید بر اثر ابتلا به کووید -۱۹ و ثبت ۲۲۱۳ مورد جدید ابتلا به این بیماری خبر داد. بدین ترتیب، شمار قربانیان کووید -۱۹ در این کشور هم اکنون به رقم ۱۰،۲۵۲ تن رسیده و شمار کل مبتلایان نیز ۳۷۵،۳۶۷ نفر اعلام شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی