بازدید 50679
۶

بازداشت اعضای دو خانواده در مراسم عروسی

دادستان پلدختر گفت: اعضای ۲ خانواده در این شهرستان که علی رغم اعمال محدودیت‌های کرونایی اقدام به برگزاری مراسم عروسی و تجمع کردند، بازداشت شدند.
کد خبر: ۱۰۱۲۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۰ 31 October 2020

به گزارش «تابناک»، مرید شیخی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در پی تذکرات قبلی مبنی بر بازداشت افرادی که علی رغم اطلاع رسانی اما بر خلاف مصوبات و محدودیت های ستاد کرونا عمل کنند و بهداشت و سلامت مردم را در شرایط فوق پرخطر تهدید کنند با این خانواده ها برخورد قضایی می شود.

وی افزود: با توجه به وضعیت فوق خطرناک کرونا در پلدختر اشخاصی که پروتکل های بهداشتی کرونا را زیر پا بگذراند با آنان برخورد شدید قضایی خواهد شد.

دادستان پلدختر بیان کرد: برای برگزاری مراسم های عروسی و عزا برابر دستور ستاد مبارزه با کرونا به جز اعضای اصلی خانواده هیچ کس حق شرکت در این مراسم ها را تا اطلاع ثانوی ندارد.

وی اضافه کرد: حضور بیش از۲۰ نفر در مراسم های عروسی به کلی ممنوع است گر چه با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی باشد با عاملان و گردانندگان مراسم به ویژه داماد، عروس و پدران آنان و از جمله نوازندگان و خوانندگان برخورد شدید قضایی شده و باز داشت می شوند.

شیخی یادآورشد: گشت های مستمر درسطح شهرستان و روستاها با شدت بیشتر تداوم داشته باشد تا به محض اطلاع یا مشاهده برخوردهای لازم به عمل آید.

وی گفت: چنانچه اشخاصی شناسایی شدند که قصد خوانندگی درمراسم های عروسی را دارند، نیروی انتظامی نسبت به توقیف آلات موسیقی و بازداشت عوامل آن در اسرع وقت اقدام کند و به طورکلی هرگونه خوانندگی در تمام مراسم های عروسی به هر نحوه ممنوع است.

دادستان پلدختر افزود: کسانی که مصوبات ستاد مبارزه با کرونا را زیر پا گذراند، علاوه بر مجازات قانونی بایستی به مدت یک هفته به بیماران کرونایی بیمارستان خدمات رسانی کنند.

شیخی از تمامی شهروندان پلدخترکه همکاری لازم جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا داشته و دارند قدردانی کرد و از آنان خواست برای کنترل شیوع ویروس کرونا ، برگشتن وضعیت شهرستان به حالت عادی و سلامت افراد جهت همکاری بیشتر، مشاهده هرگونه تخلف در اعمال محدودیت های کرونا را اطلاع دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
تو بعضی شهرها واسه مجالس عروسی بازداشت آره ولی واسه مراسم و مسابقات دیگه تو شهرهای نورچشمی بازداشت نه؟؟
بیایید بیینید تو آزادشهر و گنبد از استان گلستان چه خبر هست هر روز عروسی اونم تا تالار و هتل
مردم به یاد داشته باشند اگه کسی فوت کنه حق الناس گردنشونه و برابر قتل غیر عمده... پریشب یه کوچه دورتر از منزل ما، چنان جشنی برپا کردن که تا نیمه شب صدای فریاد خلق تا خونه ما شنیده میشد... عده زیادی بودند احتمالا ولی ظاهرا نه نیروهای پلیس اخطار دادند و نه کسی اعتراضی کرد چون این صدا ساعتها ادامه داشت... مردم شبیه دهه ۶۰ شدن دوباره با بسته شدن تالارها تو خونه ها مراسم میگیرن و حالا فکر کنید در اپارتمان ۶۰ تا ۸۰ متری چقدر خطرناکه... خدا رحم کنه... خب رعایت کنیم دیگه اتفاقیه که در جهان افتاده... چرا تغییر رو نمیپذیریم؟؟؟؟...
چی میشه اگه این قانون تو مشهد هم اجرایی بشه وپر سر صدا باشه تا ماهم با خیال راحت بدون مخارج عروسی بریم سر خونه زندگیمون
مردم اصلا رعایت نمیکنند
خدا قوت،،،،تمام قوانینتون یه طرف اینکه باید بروند بیمارستان و به افراد کرونایی خدمت رسانی کنند یه طرف،،،واقعا خوبه چون باید دست زور بالای سر خیلی ها باشه تا قوانین رو رعایت کنند و با جون مردم بازی نکنند،،،افرادی امثال من زیاد هستند چندین ماهه تمام کارهای زندگیمو به خاطر سلامت خودم و خانواده ام و بقیه افراد جامعه کنار گذاشتم و خونه نشین شدم ،، ولی بعضی ها این بیماری و مصیبت رو جدی نگرفتند،،ای کاش این سختگیریها بیشتر اعمال بشه که هر چه زودتر این بیماری منحوس ریشه کن بشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل