بازدید 4522

جنگ رئال مادرید و بارسلونا برای جذب مدافع بایرن مونیخ

نشریه کیکر آلمان مدعی شده که دو غول فوتبال اسپانیا یعنی رئال مادرید و بارسلونا شرایط جذب آلابا را دنبال می‌کنند و طی ماه‌های آینده شاهد یک ال کلاسیکوی داغ برای انتقال رایگان ستاره اتریشی خواهیم بود.
کد خبر: ۱۰۱۲۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲ 30 October 2020

داوید آلابا یکی از موثرترین بازیکنان بایرن مونیخ طی فصول گذشته بوده، اما تا این لحظه برای تمدید قرارداد با باشگاه آلمانی به توافق نرسیده است. همچنین قرارداد فعلی مدافع اتریشی تا سال ۲۰۲۱ اعتبار دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، آلابا در فصل گذشته نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود ارائه داد و می‌توان از او به عنوان یکی از مهمترین ارکان کسب سه گانه توسط بایرن مونیخ تحت هدایت هانسی فلیک یاد کرد.

طی ماه‌های اخیر، اما صحبت‌های زیادی در رابطه با تمدید قرارداد ستاره اتریشی بایرن مونیخ مطرح شده، اما به نظر می‌رسد که در حال حاضر تمام مذاکرات در بن بست قرار گرفته است و در واقع داوید آلابا بیش از هر زمان دیگری به در‌های خروج بایرن مونیخ نزدیک شده است. حالا، اما نشریه کیکر آلمان مدعی شده که دو غول فوتبال اسپانیا یعنی رئال مادرید و بارسلونا شرایط جذب آلابا را دنبال می‌کنند و طی ماه‌های آینده شاهد یک ال کلاسیکوی داغ برای انتقال رایگان ستاره اتریشی خواهیم بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار