بازدید 4577
آیا این سه فوتبالیست زیر بار می‌روند؟

کاهش مبلغ قرارداد ۳بازیکن استقلال با گیر نهاد نظارتی

کد خبر: ۱۰۱۲۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹ 30 October 2020

نهادهای نظارتی پس از بررسی قراردادها منعقد شده استقلالی‌ها در تابستان امسال خواستار تغییر دستمزد حداقل سه بازیکن این تیم شده‌اند.

به گزارش تابناک ورزشی، تابستان امسال نقل و انتقالات و جذب بازیکنان و همینطور تمدید قرارداد با بازیکنان فصل گذشته زیر نظر احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل وقت باشگاه انجام شد و ارقام نجومی مطرح شده ظاهراً دردسرساز شده است.

سعادتمند یکی از گفتگوهای خود تایید کرده بود که یکی از بازیکنان که رقم قراردادش دو میلیارد تومان بوده را با فشار هواداران به ۷ میلیارد افزایش داده است. مطرح شدن این صحبت‌ها به اضافه شایعاتی که مطرح شده بود سبب شد تا نهادهای نظارتی روی ارقام قرارداد بازیکنان استقلال ورود کنند.

از این رو شنیده می‌شود پس از بررسی اسناد و مدارک موجود در باشگاه استقلال در حال حاضر قرارداد سه بازیکن این تیم باید دستخوش تغییر شود و با وجود اینکه ارقام موجود با توجه به قراردادهای تابستان امسال معقول به نظر می‌رسید اما مورد تأیید نهادهای نظارتی نیست.

دو بازیکن فصل گذشته و یک خرید جدید باید پس از جلسه با مسئولان باشگاه درخصوص این مسأله به توافق برسند. در صورتیکه بازیکنان حاضر به انجام چنین کاری نباشند احتمالا برای ادامه همکاری با استقلال به مشکل برمی‌خورند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل