بازدید 12295

علم‌الهدی: نمی‌شود بخاطر کرونا همه جا تعطیل شود

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: بسیاری از مردم بخاطر تعطیلهای‌ پی‌درپی و اعمال محدودیتها دچار وضع اقتصادی بسیار بدی شده‌اند لذا نمی‌شود بخاطر کرونا همه جا را تعطیل کرد بلکه باید پروتکلهای بهداشتی رعایت شوند.
کد خبر: ۱۰۱۱۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴ 29 October 2020


به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد علم‌الهدی، در دیدار با سرپرست اداره‌کل بیمه سلامت خراسان رضوی گفت: متاسفانه شرایط اقتصادی همه استانهای کشور بخاطر شیوع ویروس همه‌گیر کرونا دچار مشکل شده است.

وی ادامه داد: تصمیمات در خصوص اعمال محدودیتهای مرتبط با کرونا می‌بایست بر اساس شرایط هر استان باشد. نمی‌شود به مردمی که دچار مشکل اقتصادی هستند امر و نهی کنیم و از طرفی هزینه‌های غربالگری را هم خودشان متقبل شوند.

امام جمعه مشهد گفت: اگر محدودیتها اعمال می‌شوند لااقل هزینه‌های غربالگری زیر پوشش بیمه قرار گیرد. مسوولان بیمه سلامت پیگیر باشید تا طبق فرمایش مقام معظم رهبری هم سلامت مردم به مخاطره نیافتد و هم وضع اقتصادی آنها بیش از این دچار مشکل نشود.

وی افزود: افزود: می‌توان در مورد غربالگری قویتر عمل کرد زیرا این روزها ابتلاء به ویروس کرونا بیشتر شده که مستلزم همکاری تمام دستگاهها برای مهار آن است.

 

حجت الاسلام و المسلمین علم الهدی ادامه داد: وضعیت استیصال بخاطر شیوع ویروس همه‌گیر کرونا برای جامعه پیش آمده است. اگر بخواهیم نسبت به گذشته بررسی کنیم با اینکه ویروس گسترش بیشتری پیدا کرده اما نسبت به روش درمان آن آگاهتر شده‌ایم.

وی گفت: بیمه سلامت نقش بسیار مهمی در جامعه دارد و خواهد داشت زیرا اگر همه مردم دارای بیمه سلامت باشند دیگر نگران هزینه‌ها نیستند و فقط به بیمارستان مراجعه می‌کنند تا از بیماری خودشان مطلع و درمان شوند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی افزود: در چارچوب فعالیت قرارگاه مواسات که بنا بر دستور مقام معظم رهبری صورت گرفته، پیشنهاد دادیم غربالگری در حاشیه شهر انجام شود تا مردم مناطق محروم و دچار فقر امکانات بهداشتی زیر پوشش رفته و جلوی گسترش ویروس کرونا گرفته شود.

وی ادامه داد: از مسوولان بیمه سلامت هم می‌خواهم توجه ویژه‌ای به کادر درمان داشته باشند و برای راحتی کار این عزیزان غربالگری گسترده‌ای انجام دهید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۴۲
انتشار یافته: ۱۱
امر و نهی فقط برای حجاب است ؟؟ هر روز ۴۰۰ تا ۴۰۰ تا داریم کشته می دهیم. دست روی دست بگذاریم که این آمار برسد به ۱۰۰۰ تا در روز ؟؟
ما هم موافقیم
لطفا حضرتعالی از جمعه ی این هفته در صف اول نماز جمعه مثل سایر نمازگزاران حضور پیدا بفرمایید.دوش به دوش مردم عادی .و حوزه ها رو هم اول از هر جا باز بفرمایید
اگه الزامی به تعطیلی نبود رهبری در صحبتاشون بیان میکردن.رهبری هم دستور دادن همه مطیع دستورات وزارت بهداشت باشیم. هرچی اونا صلاح بدونن باید انجام بشه. حتی اگه تعطیل بشه کشور
حال مدتی اشکنه نخورند .
متاسفانه هیچ اطلاعی از بیماری و اصول آن ندارند. غربالگری در این بیماری عفونی بی معنا است. اگر هم کسی علامت داشته باشد هزینه آزمایشش الان رایگان است. نیازی هم به بیمه سلامت نیست. شما لطفا جلوی اجتماعات حرم رضوی و استادیوم فوتبال را بگیرید
همه مشکلات اقتصادی تقصیر کروناست؟ احیانا اعمال و گفتار همفکران آقای علم الهدی تو این چهل سال تاثیری نداشته؟
این مردم با "آینده" و "آینده نگری" و "امید به آینده" آشنا نیستن
سالهاست که تعطیل شدیم
کرونا بهانه است
مسئول اصلی گرفتاری کرونا در مشهد
موافقم. برای کسب و کار مردم کنسرت ها مجددا برگزار شوند سینما و تئاتر باز شوند
علی الخصوص حرم که تعطیل بردار نیست. سوالی که می مونه اینه که چه کسانی از قِبَل حرم نان می خورند.
حاج آقا شما که در ورزشگاه تشریف نداشتید؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان