بازدید 9084

روغن در کشور به وفور وجود دارد

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز توزیع به میزان لازم روغن داریم و اتفاقی نیفتاده که این محصول کمیاب شود بلکه امروز روغن در کشور به وفور وجود دارد.
کد خبر: ۱۰۱۱۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۲ 29 October 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، یزدان سیف معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران در استودیوی گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما افزود: با اینکه تمام نظام بین الملل برای دشوار ساختن امورات ایران بسیج شده اند، اما تا به امروز این امر به لطف خدا محقق نشده است.

او در خصوص مشکلات و مسائل مربوط به کمبود روغن ادامه داد: در حال حاضر در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز توزیع به میزان لازم روغن داریم و اتفاقی نیفتاده که این محصول کمیاب یا نادر شود بلکه امروز روغن در کشور به وفور وجود دارد.

سیف تصریح کرد: با وجودی که مقدار زیادی مواد اولیه تهیه روغن در بنادر و گمرک در انتظار طی شدن مراحل ترخیص هستند، اما ذخایر راهبردی کشور که با تمهیدات دولت در سال ۹۲ رقم زده شد برای همین روزهای سخت بود. امروز ذخایر راهبردی ما جبرانی برای نوسانات بخش خصوصی کشور است.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از تولید ۸۵۲ هزار تن روغن خام برای واحدها در سال جاری خبر داد و خاطر نشان کرد: بخشی از مشکل موجود روغن در جامعه به ایجاد اختلال در شبکه توزیع روغن خام از بندرگاه‌ها به کارخانه‌ها مربوط می‌شود. این اختلال به همراه افزایش در بخش صنفی سبب ایجاد شوک در یک هفته اخیر بازار روغن شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۵
سلام بنده به خاطر کارم با فروشگاهها در ارتباط هستم،عزیزم کنتور نداره بگو بزرگتر از شما هم گفتن خودتو ناراحت نکن زیاده خیلی زیاده
این آقای به ظاهر مدیر عامل تشریف فرما بشن منت به سر مردم بزارن از چند تا فروشگاه و بقالی دیدن فرمایند تا برق و جلای قفسه های خالی روغن به چشمان زیباشون سوی دیدی اعطا کند.
مرد حسابی روغن به وفور هست بله اما تو انبارها نه تو فروشکاه ها.
فایده نداره که چیزی بگیم
منتها با افزایش قیمت سرسام آور
البته با ۳ برابر کردن قیمت ها به وفور همه جا هست .
مردم به مسوولين اعتماد ندارند و اين حرف يعني مشكل روغن داريم . لطفا حرف نزنيد. اگر به وفور يافت شود در فوشگاهها وجود خواهد داشت . پس حرف نزنيد.
قبول
خوب کجاست
در حال حاضر در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز توزیع به میزان لازم روغن داریم و اتفاقی نیفتاده که این محصول کمیاب یا نادر شود بلکه امروز روغن در کشور به وفور وجود دارد
حتما مثل آقای احمدی نژاد وتوی محله تون به وفور وجود داره؟!!
اما قفسه های خالی فروشگاه های زنجیره ای و توزیع قطره چکانی بیان گو مسئله های دیگری است ...
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
فکر کنم عکس مربوط به دو سه ماه پیش هست قفسه روغن در فروشگاههای اراک خالیه فقط یه تعداد روغن کنجد با قیمت خیلی بالا هست که....
چرا مسئولین اینقدر راحت دروغ میگن و کسی نیست بازخواستشون کنه
فقط هنوز گرون نکریدیم که به حول و قوه الهی این امر مهم هم انجام میشود
روغن به وفور هست
اما در انبار کارخانه ها که مدتی است به بازار داده نشده و منتظر گران شدن هست
مراقب این دروغگوها باشید .
اگه به وفور وجود داره پس چرا اینقدر گرون شده؟؟ چرا برای خریدش صفه؟؟ تو چیکاره ای اونجا نشستی؟؟ فقط بگی همه چی خوبه؟؟؟
اگر وجود داشته باشد هم با قیمت های کذایی و فضایی موجود هست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی