بازدید 7648

هشدار سفارت آمریکا در عربستان به اتباع این کشور

سفارت آمریکا در عربستان سعودی امروز چهارشنبه به اتباع این کشور درباره احتمال حملات موشکی یا پهپادی به ریاض هشدار داد و زنگ خطر را برای آن‌ها به صدا درآورد.
کد خبر: ۱۰۱۱۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵ 28 October 2020
به گزارش تابناک به نقل از مهر به نقل از الجزیره، سفارت آمریکا در عربستان سعودی امروز چهارشنبه به اتباع این کشور درباره احتمال حملات موشکی یا پهپادی به ریاض هشدار داد.

سفارت آمریکا در ریاض با اشاره به پیگیری گزارش‌های مربوط به حملات موشکی یا پهپاد به ریاض در روز ۲۸ اکتبر جاری (امروز) از آمریکایی‌ها خواست که در حال آماده باش به سر برند و احتیاطات لازم را به عمل آورند.

سفارت واشنگتن در سعودی از اتباع خود در ریاض خواست که به محض شنیدن صدای انفجار قوی یا شنیده شدن صدای آژیر به دنبال جان پناهی بگردند.

همچنین سفارت آمریکا در ریاض به آمریکایی‌ها در پایتخت سعودی توصیه کرد که اگر در منزل یا ساختمان به سر می‌برند به پایین‌ترین قسمت بروند و از پنجره‌ها فاصله بگیرند و در نزدیکترین دیوار به دور از پنجره یا دریچه بنشینند و اگر در خارج از منزل هستند سریعاً جان پناه مطمئن را پیدا کنند و اگر جان پناهی نیافتند روی زمین دراز بکشند و سر خود را با دستان خود بپوشانند.

سفارت آمریکا در عربستان اعلام کرد: اگر موشک یا پهپاد رهگیری و منهدم شود هم سقوط قطعات آن بسیار خطرناک است. پس از حمله بسیار مراقب باشند و از قطعات منهدم شده دور شوند و به اخبار رسمی توجه کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر