بازدید 8123

واجدین شرایط ثبت نام طرح جدید «مشاغل خانگی»

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی جزئیات طرح توسعه مشاغل خانگی را در استان تشریح کرد و گفت: داشتن حداقل ۱۸ سال، بومی بودن استان، عدم اشتغال تمام وقت و نداشتن بیمه کارفرمایی از جمله این شرایط است.
کد خبر: ۱۰۱۱۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹ 28 October 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس ، جعفر محسنی، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی امروز در نشست خبری به مناسبت اجرای طرح ملی مشاغل خانگی در آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: طرح ملی مشاغل خانگی با سهمیه ۳ هزار نفری برای استان تعیین شده و فرصتی بسیار مناسب برای ایجاد اشتغال برای اقشار مختلف جامعه است تا باری از جامعه برداشته شود.

وی افزود: برای حضور در این طرح محدودیت سن، تحصیلات، مدرک و غیره نیست و فرد شرکت‌کننده هیچ هزینه‌ای پرداخت نخواهد کرد.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان با بیان اینکه در دوران کرونا دسترسی به بازار یکی از مشکلات بزرگ است، تصریح کرد: راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی زنان سرپرست خانوار و اجرای طرح ملی مشاغل جزو برنامه‌های اصلی برای رونق اقتصادی است.

وی ادامه داد: امید است بعد از اجرای این طرح همه سه هزار نفر و پیشران‌ها بتوانند به بازار وصل شوند و از مزیت‌های طرح بهره‌مند شوند.

محسنی با اشاره بر شرایط حضور متقاضی در طرح گفت: داشتن حداقل ۱۸ سال، بومی بودن استان، عدم اشتغال تمام وقت و نداشتن بیمه کارفرمایی از جمله این شرایط است.

وی در تشریح لیست مشاغل گفت: قالیبافی، بافندگی تابلو فرش، خیاطی لباس، تولیدات چرم کیف و کفش، رودوزی سنتی، حکاکی روی فلز، کیف‌سازی مدرن، گلیم بافی، جاجیم بافی، عروسک سازی، بافتدگی سنتی از جمله این مشاغل است.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان تصریح کرد: مبنای این طرح در ۹ استان به صورت پایلوت اجرا شد و موفق‌آمیز هم بود به طوریکه این مشاغل بر اساس نیاز اجرا می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس