بازدید 8791

درب اتوماتیک و زیباترین مدل های آن

امروزه شما در بیشتر ورودی ساختمان های تجاری، اداری، مسکونی و ... انواع درب اتوماتیک را مشاهده می نمایید. ابن درب ها در مدل های متنوعی طراحی می شوند که هر یک دارای ویژگی های مختلفی هستند. شما باید ویژگی ها و مدل های هر یک از آنها را به خوبی بررسی کنید.
کد خبر: ۱۰۱۱۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴ 28 October 2020

امروزه شما در بیشتر ورودی ساختمان های تجاری، اداری، مسکونی و ... انواع درب اتوماتیک را مشاهده می نمایید. ابن درب ها در مدل های متنوعی طراحی می شوند که هر یک دارای ویژگی های مختلفی هستند. شما باید ویژگی ها و مدل های هر یک از آنها را به خوبی بررسی کنید تا بتوانید بین انواع آنها یکی را که با ورودی ساختمان شما هماهنگی بیشتری دارد را انتخاب کنید و خریداری نمایید. زیبایی این درب ها روی طراحی دکوراسیون ساختمان تاثیر بسیار زیادی دارد. از آنجایی که بیشتر افراد به فکر زیبایی ساختمان های خود هستند این نوع از درب ها را سفارش می دهند.

شما برای سفارش انواع درب اتوماتیک، کرکره برقی، شیشه بالکن، پارتیشن شیشه ای ، پارتیشین اداری، آلاچیق شیشه ای و ... می توانید با کارشناسان شرکت ایمن در مشورت کنید. آنها در بین مدل های متنوع هر یک از تجهیزات شیشه ای، بهترین نمونه را جهت نصب به شما معرفی می کنند. زمان خرید و نصب باید به قیمت آنها هم توجه زیادی داشته باشید تا یکی از آنها را که با بودجه شما مطابقت بیشتری دارد را خریداری کنید. در زمینه چگونگی نصب و استفاده از آنها می توانید با کارشناسان شرکت مشورت کنید.

درب اتوماتیک و زیباترین مدل های آن

درب اتوماتیک

 تاثیر زیبایی درب اتوماتیک در ورودی ساختمان ها

دلایل بسیار زیادی برای استفاده از درب اتوماتیک وجود دارد که در ساختمان ها و فروشگاه ها آن را نصب می کنند. البته که باید بدانید در بین انواع تجهیزات شیشه این نمونه از درب ها فواید زیادی دارند و بسته به نوع کسب و کار متفاوت افراد مورد استفاده قرار نمی گیرد. ظاهر ساختمان شما تا حد بسیار زیادی با استفاده از این درب ها زیباتر می شود و بر همین اساس افرادی که به زیبایی ساختمان های خود توجه دارند از درب های اتوماتیک نهایت استفاده را دارند.

 در بازار رقابتی امروز استفاده از این درب ها یکی از بهترین ایده هایی می باشد که شما می توانید برای زیبایی فضای کسب و کار خود داشته باشید. برخی از درب ها با کیفیت بالاتری تولید می شوند و یراق آلات بیشتری دارند، آنها از نظر قیمت، هزینه خریداری شان تا حدودی بالاتر است. شما می توانید هر یک از انواع این درب ها را که با ورودی ساختمان های شما مطابقت بیشتری دارد انتخاب کرده و اقدام به نصب آنها نمایید.

شیشه های نصب شده در انواع درب اتوماتیک، از نوع سکوریت است و باید بدانید این مورد یکی از مهمترین ویژگی های آنها به شمار می رود. در بسیاری از ساختمان هایی که امنیت اهمیت زیادی دارد می توانید این نوع از درب ها را مورد استفاده قرار دهید تا از ساختمان خود نهایت مراقبت و دقت را داشته باشید. ظاهر و زیبایی درب در ورودی ساختمان ها اهمیت بسیار زیادی دارد که برخی از انواع درب اتوماتیک زیبا و خاص را معرفی می کنیم تا با آنها آشنایی بیشتری داشته باشید. این نمونه درب ها عبارت هستند از :

درب اتوماتیک و زیباترین مدل های آن

درب اتوماتیک

  1. درب های لولایی

آن دسته از انواع درب های اتوماتیک که لولایی هستند بیشتر در مدل های کلاسیک تولدی و طراحی می شوند. برخی از رستوران ها، کافه ها  و ... که محیط لوکس و کلاسیک دارند با استفاده از این نمونه درب ها در قسمت ورودی ساختمان، زیبایی بیشتری به دست می آورند. با استفاده از این درب ها شما می توانید ترافیک راه های شلوغ را به طور کلی از بین ببرید. همچنین باید بدانید استفاده از آنها انرژی هدر رفتن انرژی درون ساختمان ها را تا حد بسیار زیادی از بین می برد.

 آنها ظاهری قدیمی دارند که کارایی آنها بسیار بالاتر است. شما با استفاده از این درب اتوماتیک بدون شک فضایی خاص و زیبا خواهی داشت. رنگ بندی آنها متفاوت است و همین مورد یکی از مهمترین ویژگی های آن می باشد که شما باید به خوبی از این مسئله را در نظر داشته باشید و یکی از آنها را سفارش دهید. رنگ انتخاب شده شما باید با فضایی که طراحی نموده اید مطابقت های لازم را داشته باشد.

  1. درب های کشویی

به طور معمول این نمونه از درب اتوماتیک، شیشه ای می باشد و زیبایی بی نظیری دارد. ظاهر آنها را به گونه ای طراحی کرده اند که برای ساختمان های مدرن مانند شرکت ها، اداره ها، بیمارستان ها، فرودگاه ها و ... بهترین انتخابی می باشد که شما می توانید داشته باشید. اگر ساختمان شما از جمله ساختمان هایی می باشد که افراد بیش از اندازه از آن عبور می کنند باید بدانید نصب این درب ها یکی از گزینه های بسیار مناسبی می باشد که می توانیم به شما پیشنهاد دهیم. زمان نصب این نوع از درب ها باید به خوبی اندازه و متراژ ورودی ساختمان را بگیرید تا مطابقت های لازم را بین آنها اجرا کنید.

درب اتوماتیک و زیباترین مدل های آن

درب اتوماتیک

  1. درب های بدون قاب

استفاده از این نمونه درب اتوماتیک در بین انواع تجهیزات شیشه ای که شرکت ایمن در تولید می کند، طرفداران بیشتری دارد. شما در بسیاری از مراکز خرید، ورزشگاه ها، رستوران ها، فست فودها و ...  می توانید این نوع از درب ها را مشاهده کنید که با نصب آنها فضا بسیار زیباتر شده است. این درب های دید از داخل به بیرون و از بیرون به داخل را بسیار راحت تر کرده است و هیچ قابی درون آن وجود ندارد. همین مورد یکی از مهمترین و بهترین ویژگی های آن می باشد. امنیت ساختمان ها با نصب درب اتوماتیک بسیار بیشتر می شود. به همین دلیل در بسیاری از بانک ها هم از این نوع درب ها استفاده می کنند.

رنگ بندی شیشه های این نوع از درب ها متفاوت است، ولی اصولا افراد نوع بی رنگ آن را انتخاب می کنند. شما می توانید برای خرید درب اتوماتیک به شرکت ایمن در سفارش خود را ارائه دهید تا در کمترین زمان درب مورد نظر شما را تولید و طراحی کنند. نصابان شرکت به بهترین نحو ممکن هر یک از انواع درب های اتوماتیک را روی ورودی ساختمان شا نصب می کنند. بر همین اساس هیچ ایراد و اشکالی زمان نصب درب های اتوماتیک به وجود نمی آید. همچنین اگر درب ها نیاز به تعمیر داشته باشند می توانید با شرکت جهت مراجعه تعمیرکار تماس بگیرید.  

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

 

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار