بازدید 13945
۵

نامه زالی به وزیر راه درباره نحوه اخذ عوارض بزرگراه‌ها

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران طی نامه‌ای به وزیر راه خواستار الکترونیکی شدن روند اخذ عوارض در بزرگراه‌ها شد.
کد خبر: ۱۰۱۱۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹ 27 October 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در نامه علیرضا زالی به سلامی وزیر راه با اشاره به الکترونیکی شدن اخذ عوارض در بعضی بزرگراه ها، آمده است: اخذ عوارض چه به صورت نقدی و یا با استفاده از کارت‌های بانکی و همچنین تحویل رسید کاغذی به رانندگان، قطعا در انتشار ویروس کرونا تاثیر زیادی داشته و این موضوع هم برای کارکنان مستقر در گیشه‌ها و همچنین عموم جامعه کاملا خطرناک می‌باشد، لذا استدعا دارد دستور فرمایید با قید فوریت درخصوص اخذ عوارض در همه بزرگراه‌ها صرفا به صورت الکترونیکی، اقدامات لازم به عمل آید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
همه دنیا به سمت جلوگیری از اتلاف وقت میرن،‌ما تازه سر همت غرب عوارضی گذاشتیم.‌با بنزین لیتری سه هزارتومن ، فقط تصور کنید یه ترمز و توقف و شروع دوباره، یعنی مصرف ۲۰۰ سی سی بنزین و استهلاک لنت و کلاچ ولاستیک و هزینه های حقوق و مزایای پرسنل محترم دریافت وجه، ناظرین، حسابداران شمارش پول، تعمیر و نگهداری و سرمایش و گرمایش کیوسک ها و .... رو هم اضافه کنید .
بعلاوه براساس آمار مهندسی ترافیک، بیشترین تصادفات در جاده ها در ۵ کیلومتری بعد از عوارضی هاست ، چون حس رهایی ، اطمینان، سرعت کاذب رو به دنبال داره.

ای خدا کاش تو این کشور از یه متخصص واسه هر کاری استفاده میشد....ای کاش
وزیر ومعاونانش دنبال قیمت خونه تو تهران هستند کی به فکر مردم و جاده و... هستند.
چرا کارت الکترونیکی مترو را نمی توان از طریق درگاه های اینترنتی شارز کرد؟
چرا کارت های مترو شماره سریال ندارند؟
چرا نمی توان تراکنش های کارت را مشاهده کرد؟
دلیل اینهمه پنهان کاری و عدم شفافیت در کارت های الکترونیکی مترو و اتوبوس چیست؟
لطقا سود تقسیمی سهام سهامداران را بعد از مجمع به حساب اعلام شده سهامداران در سامانه سجام واریز کنید تا از ملیونها مراجعه مستقیم به بانک ها و سفرهای غیر ضروری کسر شود
پارکینگها هم که همینطور هستند به خصوص در تهران باید یک فکری به حال آنها بشود.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل