بازدید 8500
۱

حمایت ۱۳ خاخام جامعه یهودیان آمريکا از ترامپ

اس وی نیوز از حمایت ۱۳ خاخام برجسته جامعه یهودیان ارتدکس آمریکا از ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری پیش روی این کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۱۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ 26 October 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ حساب توئیتری اس وی نیوز نوشت: ۱۳ خاخام برجسته جامعه یهودیان ارتدکس آمریکا، از دونالد ترامپ رئیس جمهور و نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا حمایت کردند.

در همين حال، بنا بر نتایج نظرسنجی مشترک «ای بی سی نیوز» و «ایپسوس» در آمريکا، محبوبیت دونالد ترامپ و رقيب دموکراتش، جو بايدن دست کم از تابستان تا کنون، تغییر محسوسی نکرده است.

بر اساس این نظرسنجی، محبوبیت ترامپ به میزان قابل توجهی از بايدن کمتر است و بیش از نیمی از مردم آمریکا – از جمله بیش از نیمی از مردان (۵۳ درصد)، بیش از نیمی از آمریکایی‌های بالای ۶۵ سال (۵۳ درصد) و بیش از نیمی از افراد مستقل (۵۷ درصد) - ترامپ را گزینه‌ای نامطلوب می‌دانند. شاخص «عدم محبوبیت» رئیس جمهور در این نظرسنجی، منفی ۲۲ اعلام شد، که مشابه با رقم مربوط به قبل از برگزاری انتخابات سال ۲۰۱۶ است.

میزان محبوبیت بایدن در این نظرسنجی، حدود ۴۴ یا ۴۳ درصد است، یعنی همان رقمی که طی ماه‌های گذشته بود. البته این نامزد دموکرات، نقایصی نیز دارد، که از جمله آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛ شمار زیادی از مردان (۴۹ درصد)، افراد مستقل (۴۸ درصد) و سفیدپوستان آمریکایی (۵۳ درصد)، او را گزینه‌ای نامطلوب می‌دانند تا مطلوب.

از سوی دیگر، ترامپ همچنان گزینه‌ای نامحبوب است، اما هسته‌های اصلی پایگاه هواداران او، چندان به وی انتقادی ندارند. بر اساس نتایج نظرسنجی، کمتر از نیمی از سفیدپوستان آمریکایی (۴۸ درصد) و سفیدپوستانی که مدرک کالج ندارند (۳۸ درصد)، رویکردی منفی به رئیس جمهور دارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
امیدوارم رای بیاره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر