بازدید 7483
۹

آیا قیمت گازوئیل افزایش پیدا می‌کند؟

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با رد ادعای افزایش قیمت گازوئیل تا پایان امسال گفت: نه امسال و نه سال آینده به هیچ عنوان قیمت گازوئیل تغییر نخواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۱۰۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰ 24 October 2020

به گزارش «تابناک»، عبدالهاشم حسن‌نیا در گفت‌وگو با مهر درباره نحوه تخصیص سوخت به ناوگان حمل و نقل جاده‌ای اظهار داشت: خودروهای سنگینی که در سراسر کشور در طول ماه پیمایش مفید به صورت حمل بار داشته باشند، طبق توافق سازمان راهداری و وزارت نفت بر اساس سهمیه، به آنها سوخت ارائه می‌شود.

وی افزود: برخی خودروهای سنگین که بیشتر کار می‌کنند با شرکت نفت به این توافق رسیده‌ایم تا این خودروها بر اساس پیمایش بیشتر، میزان سوخت بیشتر از سهمیه به آنها داده شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یادآور شد: مثلاً اگر ناوگانی ماهانه ۱۵ هزار لیتر سوخت مصرف می‌کند، در یک ماه کارکرد بیشتری داشت و نیاز به ۱۸ هزار لیتر سوخت داشت، بر اساس توافق مذکور، این میزان مصرف بیشتر سوخت که بر اساس پیمایش بیشتر و حمل بار بوده، ماه آینده به حساب کارت سوخت راننده ناوگان واریز می‌شود تا کسری آنها جبران شود.

حسن‌نیا، ملاک صحت ادعای پیمایش مفید ناوگان را «بارنامه» عنوان و اظهار کرد: مسیر ذکر شده در بارنامه از مبدأ به مقصد که در سامانه سازمان راهداری ثبت می‌شود، ملاک پیمایش ناوگان برای تخصیص سوخت خواهد بود بنابراین رانندگان دیگر نمی‌توانند ادعا کنند که مثلاً مسیری را خالی از تهران تا مشهد برای دریافت بار به مقصد بندرعباس طی کرده‌اند بلکه آنچه به عنوان مبدأ و مقصد حمل بار در بارنامه ذکر شده، ملاک پیمایش و دریافت سهمیه سوخت است.

وی ادامه داد: بعضاً رانندگان اعتراض می‌کنند که سهمیه سوخت دریافتی معادل ۲۵ روز است و معادل ۵ روز از سوخت آزاد مصرف می‌کنند. پاسخ ما این است که اگر اسناد و مدارک پیمایش حمل بار در مدتی که ادعا می‌کنند به ما ارائه دهند، ما نیز معادل سوخت ادعایی آنها در سهمیه ماه بعدشان منظور می‌کنیم یا اینکه از تنخواه سازمان راهداری به آنها پرداخت می‌کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تمام خودروهایی که بیشتر از سهمیه سوخت برای حمل بار مصرف می‌کنند، وظیفه ما است که آن را جبران کنیم.

حسن‌نیا با رد ادعای افزایش قیمت گازوئیل تصریح کرد: این اظهارات به هیچ وجه صحت ندارد، مبنای قیمت سوخت کلیه ناوگان حمل بار جاده‌ای در سراسر کشور ۳۰۰ تومان است و یک ریال افزایش نمی‌یابد؛ قطعاً هم امسال و هم سال آینده قیمت گازوئیل تغییر نمی‌کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
گازویل هم رفت برای گران شدن... قبل گرونی سهمیه بندی میشه... یه مرحله دیگه زیر دیگ رو زیادش کردن تا بهتر پخته بشیم...
این بابا چه کاره است که راجع به عدم افزایش قیمت گازئیل صحبت می کند؟با طرحی که در مجلس در جریان است قیمت همه حامل های انرژی از جمله گازئیل آزاد خواهد شد و به جای ان مبلغی به خانوارها پرداخت خواهد شد .اگر این طرح اجرا شود قیمت گازئیل 10 برابر خواهد شد.
وقتی شایعه افزایش را بندازید حتما افزایش پیدا خواهد کرد تجریه این چند سال نشان داده!!!!!!!!!
آقای وزیر نفت هم فرمودن که بنزین هرگز گران نخواهد شد دیدید که سه برابر شد
هیچ کس به فکر ما مردم بدبخت نیست این علما و فقها که برای هر بی حجابی و اتفاقی در امریکا کفن می پوشند و کلاس حوزه تعطیل می کنن و بیانیه می دهند الان کجان؟!!!!!!!!!!!!!! این کفن پوشهای همیشگی جلو دانشگاه تهران الان کجا هستند؟ نمایندگان انقلابی که قبل انخابات رگ گردنش شان برای گرانی و بی تدبیری زده بود بیرون و عربده می کشیدند کجا هستند؟
واقعا ارزوی همه شده بمیریم و مسیولین این مملکت رو نبینیم
بالا رفتن قیمت گازوییل همان و شورش عمومی همان! چرا؟ چون هزینه حمل کالاهای اساسی به شدت افزایش پیدا میکند و مردم که همین الان هم دارند می میرند دیگر چیزی برای از دست دادن نخواهند داشت که برای آن صبر و تحمل کنند. در ضمن روضه دادن یارانه 120 هزاری به مردم مقدمه همین گرانی ها و تورم ناشی از آن است! جیره بندی کالاها و مخصوصن جیره بندی انرژی که در مجلس مطرح شده خبر از روزهای بسیار سیاه میدهد...
از گرانی سرسام آور کمرمون شکسته، گران بکنید تا نفسمون بند بیاد راحت بشیم از این زندگی نکبت بار
اين خبر يعن ميشه منتظر باشيد
اول تکذیب بعد اجرا بعد اقایان شنبه متوجه میشوند گازوئیل گران شده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر