بازدید 6197
۵

چند درصد از مردم کشورها در کرونا دورکار هستند؟

به نظر می‌رسد شیوع ویروس کرونا در قرن بیست‌ویکم، نقطه عطفی در سبک زندگی مردم به حساب می‌آید و جهان به دو قسمت قبل و بعد از کرونا تقسیم شده است. این بیماری که به سرعت از فردی به افراد دیگر منتقل می‌شود، تمام معادلات بخش‌های مختلف زندگی انسان را تغییر داده و غیر قابل پیش‌بینی بودن این ویروس تمام وجوه زندگی انسان از جمله زندگی کاری همه ما را زیر و رو کرده است.
کد خبر: ۱۰۱۰۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۷ 24 October 2020
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
این آمار از کدوم منبعه؟!
برادر من و همسرش در انگلیس 8 ماهه که دارن دورکاری میکنن و هیچ مشکلی هم کارفرماش براشون ایجاد نکرده! اما من و خانمم در ایران این مدت به اجبار رفتیم سرکار و از محل کار جفتمون مبتلا شدیم!
با همین آمارها هم میشه فهمید چرا آمار مرگو میر در اون کشورها اومده پایین! فقط کافی بود درصد دورکاری در ایران هم ذکر میشد! البته آمار واقعی و نه دست ساز!
اینه فرق کشور پیشرفته با کشور جهان دهمی!
با سلام بخدا دورکاری می کردند خیلی بهتر بود شما عید را با الان مقایسه کنید ببینید چقدر خوب بود الان 6 نفره توس یک اتاق همه باید بیاییم واقعا ظلم مضاعف بعد می گویند کرونا بیشتر شده خودشان در جلسات مسئولین 2 متر فاصله دارند آنوقت ما باید توی یک اتاق باشیم با ارباب رجوع زیاد. متاسفم.
دورکاري يکي از بهترين روش ها براي کنترل کروناست البته نظارت هم صورت گيرد و دورکاري حتي باعث افزايش کيفيت کاري کارمندان از لحاظ کيفي و کمي خواهد شد منتهي مي بايست نظارت هم باشد و ايزاز سنجش و اندازه گيري مناسب هم طراحي شده باشد مثلا در يکي از کميسيون هاي تخصصي که در وزارت نيرو وجود دارد و بايد سه نفر که يک نفر هم از قوه قضاييه است بنشينند پرونده هاي مردم را رسيدگي کنند ماه ها به بهانه کرونا يا تعطيل بوده يا نيمه تعطيل ؟!! و بهانه شان هم کرونا !؟ در حالي که مي توانستند به صورت دورکاري و مجازي مشکل مردم را حل کنند ولي افسوس که دلسوزي نيست و نظارت نيست و مرجعي هم براي دادخواهي ...................
مديران ما به دور كاري كارمند اعتقادي ندارند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی