بازدید 7692

دستگیری عاملان اصلی نزاع دسته جمعی در بهمئی

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری ۶ نفر از عاملان اصلی نزاع بهمئی در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد و گفت: ۲ نفر از این افراد به ارتکاب قتل‌های ناشی از نزاع دسته جمعی اعتراف کردند.
کد خبر: ۱۰۱۰۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷ 23 October 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سرهنگ ستاد" کیقباد مصطفایی" در تشریح جزئیات این خبر افزود: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع نزاع دسته جمعی در یکی از روستا‌های شهر لیکک از توابع شهرستان بهمئی منجر به قتل ۴ نفر در جریان این نزاع بلافاصله اکیب‌هایی از پلیس‌های تخصصی فرماندهی انتظامی استان به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان، با هماهنگی و نظارت دادستان محترم شهرستان بهمئی با انجام اقدامات فنی و تخصصی و تلاش شبانه روزی موفق به شناسایی و دستگیری ۶ نفر از عاملان اصلی نزاع شده و از آنان ۴ قبضه اسلحه گرم و مقادیری مهمات کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ۲ نفر از متهمان در بازجویی‌های مقدماتی به ارتکاب قتل‌ها اعتراف کردند و تحقیقات تکمیلی با نظارت و ارشادات مقام قضائی در حال انجام است.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، مصطفایی با اشاره به این که با حضور مقتدرانه پلیس و دستگاه توانمند قضائی استان و شهرستان، امنیت در منطقه برقرار است، بیان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیندازند برخورد قاطع و قانونی بعمل خواهد آورد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر