بازدید 13670
۵

کشف سه جسد در لنگرود

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان از کشف سه جسد در لنگرود خبر داد و گفت: قاتل دستگیر و علت قتل اختلافات مالی اعلام شد.
کد خبر: ۱۰۱۰۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰ 22 October 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ مجید رسول زاده با بیان اینکه این قتل ۲۰ روز پیش رخ داده است، افزود: قاتل پس از دستگیری به جرم خود اعتراف و علت قتل را اختلافات مالی با باجناق خود اعلام کرد.

وی گفت: مأموران پلیس امروز اجساد را از محوطه خانه در حال ساخت در شهر لنگرود خارج و به پزشکی قانونی منتقل کردند.

در همین باره دادستان مرکز استان گیلان نیز گفت: با ارجاع یک پرونده قتل از دادسرای عمومی و انقلاب کرج، رسیدگی قضائی به آن در دستور کار قرار گرفت که طی آن قاتل ۵۲ ساله ملایری که در کرج ساکن بود اعتراف می‌کند پس از قتل ۳ تن از اعضای یک خانواده، اجساد آنان را در ویلای دوستش در بخش کومله شهرستان لنگرود دفن کرده است.

سید مهدی فلاح میری افزود: قاتل اهل ملایر و ساکن کرج است که پس از مسموم کردن با آبمیوه و بیهوش کردن این ۳ نفر که از اعضای خانواده اش بودند در قزوین و انتقال آنان به شهرستان لنگرود، دست به این جنایت و قتل خواهر همسرش، باجناق و فرزند ده ساله شأن زده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
خیلیها زندگیهاشون از حیوان هم بدتر شده اینها هم زندگی خود وهم زندگی دیگران را ویران میکنند
پس اصرار به قصاص در این ۴۰ سال چه نتیجه ای داشته است؟ چرا بازدارنده نبوده؟
کسی که به خاطر پول دست به جنایت میزنه مثل این قاتل پلید که با نقشه قبلی نه یه نفر که سه نفر رو کشت، اعدام هم براش کمه این حیوون باید زنده بمونه ولی دور از جامعه و در شرایط سخت ازش کار کشید تا سالهای سال عذاب و مکافات این جنایت هر لحظه اذیتش کنه. مرگ برای این جنایت کارا کمه
چو تیر از تر کش رستمی ست نه بر مرده برزنده باید گریست اینکه سطح اخلاق در جامعه به این حد رسیده که برای اختلاف مالی انسانی حتی به خانواده ونزدیکان خود رحم نکند واز قتل بچه دوساله نیز نگذرد. جا دارد به حال زندگان ان جامعه گریست.... جامعه ای که قرار بود الگوی اخلاق وکرامت انسانی باشد.متاسفانه براثر فقر وبیکاری از یک طرف وضعف سیستم آموزش وفرهنگ از طرف دیگرروز به روز از معنویت واخلاق فاصله میگیرد
خدا رحم کند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار