بازدید 5828
۱

روند افزایشی شیوع کرونا در گلستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: در حال حاضر، روند ابتلا به کووید ۱۹ در گلستان با افزایش خفیف مواجه شده است.
کد خبر: ۱۰۱۰۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۰ 22 October 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، عبدالرضا فاضل شامگاه چهارشنبه در خصوص آخرین وضعیت کرونا در گلستان اظهارکرد: در حال حاضر، روند ابتلا به کووید ۱۹ در گلستان با افزایش خفیف مواجه شده است.

وی افزود: شهرستان های آق قلا، گالیکش، و گمیشان در وضعیت سفید، شهرستان های آزادشهر، گرگان، بندرگز و گنبدکاووس در وضعیت نارنجی و بقیه شهرستان های استان در وضعیت زرد هستند.

فاضل بیان کرد: در حال حاضر ۲۳۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند، که از این تعداد، ۴۸ بیمار در بخش مراقبت های ویژه و ۲۱ بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته چهار فوتی بر اثر کرونا در استان ثبت شد که با این عدد، آمار جان باختگان کرونا در گلستان به هزار و ۱۰ فوتی رسیده است.

وی توضیح داد که در حال حاضر بیشتر استان های کشور درگیر موج سوم بیماری کرونا هستند ولی استان گلستان به همراه استان های فارس و سیستان و بلوچستان هنوز با موج سوم این بیماری رروبرو نشده اند.

فاضل از مردم استان خواست با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و برگزار نکردن مراسم دسته جمعی، ضمن مراقبت از خود و خانواده شان، از کادر بهداشت و درمان هم حمایت کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
در مورد بیانیه پرشور و عقیدتی-سیاسی وزیر محترم بهداشت، موارد قابل تاملی می توان بیان کرد. خطاها (البته جای شک و تردیدی قوی وجود دارد که اساسا تصمیم باشند نه خطا) واضح اند. و برایشان راهکارهای ساده و قابل فهم و اجرایی وجود دارد اما به زحمت تایپش نمی ارزد!
ضمنا، کسانی که در نیویورک تایمز و گاردین و سازمان بهداشت جهانی و امثالهم نشسته اند مانند «پخمگان» اطرافتان نیستند آنها "اعمال" و "نتایج" را زیر نظر می گیرند نه "حرف" و "بیانیه".
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان