بازدید 9481

نیروهای انتظامی و مرزبانی آستارا تجلیل شدند

جمعی از فرماندهان و نیروهای انتظامی و هنگ مرزی آستارا در آئینی به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا، تجلیل شدند.
کد خبر: ۱۰۱۰۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۳ 22 October 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، فرماندار آستارا روز چهارشنبه در آئین تجلیل از نیروهای انتظامی و مرزبانی در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: همگرایی، همدلی و وفاق مردم و مسئولان سرمایه بزرگی است و هر یک از دستگاه های متولی نظم و امنیت، باید به این سرمایه با هوشمندی توجه کنند.

عباس صابر افزود: آن چه موجب تفاوت نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران با دیگر کشورها می شود، اقتدار همراه با مردمداری، رافت و محبت است و این سرمایه اجتماعی موجب پایداری امنیت شده است.

وی ادامه داد: تقویت یگان های امنیتی و انتظامی آستارا از اولویت های فرمانداری است و پیگیری آن باید در سطح استانی و ملی مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی گفت: اهالی روستاهای خشکه دهنه، باغچه سرا و قلعه از جاده مرزی تردد می کنند اما باید جاده ای اختصاصی به موازات نوار مرزی برای استفاده مرزبانان احداث شود.

فرماندار آستارا افزود: جاده مرزی سبب ساماندهی گشت های مرزبانی خواهد شد و اعتبارات این طرح را بصورت جدی از وزارت کشور پیگیری خواهیم کرد.

فرمانده نیروی انتظامی آستارا هم گفت: برای پیشگیری از قاچاق کالا و امنیت خاطر فعالان اقتصادی به زودی در گمرک این شهرستان پلیس امنیت اقتصادی راه اندازی خواهد شد.

سرهنگ محمد نمازی افزود: صادرکنندگان و تجار، سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند و باید با خاطری آسوده برای ارزآوری و توسعه صادرات تلاش کنند.

در ادامه این آئین، پرسنل نیروی انتظامی و مرزبانی به مناسبت هفته نیروی انتظامی( ۲۷ مهر تا سوم آبان) تجلیل شدند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان واقع شده است و با جمهوری آذربایجان ۳۸ کیلومتر مرز خاکی و ۱۵ کیلومتر مرز آبی دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار