بازدید 7408
سردار اشتری مطرح کرد:

ناجا در تخصیص بودجه در اولویت کار مجلس قرار گیرد

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه تقویت زیرساخت‌ها و تقویت اعتبارات ناجا بایستی در اولویت کار مجلس قرار گیرد، گفت: تقاضا داریم به صورت ویژه نمایندگان محترم مردم به این مهم توجه کنند.
کد خبر: ۱۰۱۰۴۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱ 21 October 2020
به گزارش تابناک به نقل از مهر، همزمان با چهارمین روز از هفته نیروی انتظامی سردار "حسین اشتری"؛ با حضور در مجلس شورای اسلامی، سخنران صحن علنی مجلس بود.

وی با درود بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعان حریم نظم و امنیت به ویژه سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی" و شهیدان عرصه نظم و امنیت، برای فرماندهی معظم کل قوا مقام معظم رهبری "مدظله العالی" آرزوی طول عمر توأم با صحت و سلامتی کرد و با تقدیر از لطف و عنایت فرمانده معظم کل قوا در پیامی که روز گذشته به مناسبت هفته نیروی انتظامی صادر کرده بودند، گفت: پیام معظم له باعث ارتقا روحیه و دمیدن روحی جدید در بدنه نیروی انتظامی شد که امیدواریم با این حمایت‌ها، ناجا بهتر از گذشته در ارائه خدمت به مردم تلاش نماید، همچنین از حسن توجه ریاست محترم مجلس و نمایندگان نسبت به نیروی انتظامی تقدیر و تشکر می‌کنم.

سردار حسین اشتری با اشاره به گستره فعالیت نیروی انتظامی در اقصی نقاط کشور، عنوان داشت: مأموریت‌های ناجا تعطیل بردار نیست و ما به صورت شبانه روزی در خدمت مردم عزیز هستیم.

وی گفت: امروز ناجا با داشتن نیرو‌های ولایی و مردمدار در خدمت امنیت جامعه اسلامی است که در این خصوص نیروی انتظامی با بیش از ۱۰ هزار مقر ثابت و بیش از ۳۰ هزار واحد گشت سیار در خدمت مردم می‌باشد.

رئیس پلیس کشور اظهار داشت: ناجا برای استقرار و حفظ امنیت با تمام توان در میدان است و تا پای جان برای این امنیت ایستاده ایم؛ تقدیم بیش از ۱۳ هزار شهید و ۲۰ هزار جانباز موید این ادعا است.

سردار اشتری با بیان این مطلب که نیروی انتظامی خارج از هیاهو‌های سیاسی و گرایش‌های قومیتی و گروه‌های مختلف مشغول تأمین نظم و امنیت بوده و سخنان مقام معظم رهبری که می‌فرمایند: " امنیت و آرامش مردم خط قرمز نیرو‌های مسلح است"، موید این مطلب است، عنوان داشت: با اقتدار توأم با آرامش و مهربانی و هوشمندی در کنار مردم ایستاده ایم.

وی عنوان داشت: ناجا علاوه بر وظایف ذاتی یک نهاد خدمتگزار می‌باشد که در سال بیش از ۷۰ میلیون خدمت به مردم ارائه می‌نماید که این آمار در بین سازمان‌ها و نهاد‌ها منحصر به فرد است و کمتر نهادی مثل نیروی انتظامی پیدا می‌شود که علاوه بر وظایف ذاتی، خدماتی نیز ارائه نماید.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه امروز رضایتمندی آحاد مردم و خصوصاً مقام معظم رهبری به خاطر این است که کارکنان خدوم این نیرو به صورت شبانه روز در حال فعالیت می‌باشند عنوان داشت: امنیت بستر تمامی فعالیت‌ها و اهداف پیش رو است و اگر امنیت باشد ما در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی موفق خواهیم شد بنابراین برای ارتقا آن باید همگی تلاش کنند.

سردار اشتری با اشاره به شعار هفته ناجا " با هم برای امنیت و سلامت" عنوان داشت: گره خوردن دو مقوله امنیت و سلامت در مقطع حساس کنونی بسیار حائز اهمیت است در این خصوص نیروی انتظامی از همان ساعات ابتدایی شیوع ویروس کرونا در کنار حوزه بهداشت و درمان قرار گرفت و تمام ظرفیت‌های خود را چه درمانی و چه لجستیکی به این مهم اختصاص داد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه در بحث مقابله و مبارزه با محتکران اقلام بهداشتی به صورت ویژه ورود کردیم، گفت: بیش از ۳ هزار تارنمای تشویش کننده اذهان عمومی را در فضای مجازی شناسایی و با تذکر و ارشاد و برخی تشکیل پرونده قضائی، آرامشی را در فضای مجازی کشور حکمفرما کردیم و در مجموع افتخار می‌کنیم که در این مأموریت مهم به عنوان خادم مردم در کنار حوزه بهداشت و درمان هستیم.

امروز افتخار ما این است که مجلسی انقلابی داریم

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که امروز افتخار ما این است که یک مجلس انقلابی داریم، افزود: خواسته ما این است که این مجلس انقلابی بخشی از مشکلات قانونی موجود در مأموریت‌های پلیس را حل کند و این امیدواری وجود دارد که با توجه به شناخت ریاست محترم مجلس شورای اسلامی از بدنه ناجا این روند تصریح پیدا کند؛ تقویت زیرساخت‌ها و اعتبارات ناجا بایستی در اولویت کار مجلس قرار گیرد و تقاضا داریم به صورت ویژه نمایندگان محترم مردم به این مهم توجه کنند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: البته با تمام کمبود‌ها ما ذره‌ای از مأموریت‌های خود را کم نکرده ایم و پرسنل خدوم ناجا با تلاش جهادی و تبعیت از رهبری و عشق به مردم کار خود را دنبال می‌کنند و اگر نیروی انتظامی تقویت شود طبیعتاً بهتر از گذشته امور پیش خواهد رفت.

از خانواده و پرسنل ناجا به خاطر کمبود‌ها عذرخواهی می‌کنم

سردار اشتری با اشاره به ارتقا معیشت پرسنل ناجا عنوان داشت: از خانواده و پرسنل ناجا در محضر شما نمایندگان محترم به خاطر تمام کمبود‌های موجود عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: توسعه امنیت پایدار بدون مشارکت و تعامل مردم محقق نخواهد شد و ما به هیچ عنوان بدون همدلی اجتماعی کاری از پیش نخواهیم برد.

فرمانده ناجا با قدردانی از همراهی و همدلی مردم با نیروی انتظامی، گفت: پلیس مقتدر با صلابت و با اقتدار برخاسته از قانون در مقابل اراذل و اوباش و گردنکشان محکم می‌ایستد و با مردم با رأفت و مهربانی برخورد خواهد نمود که امید است مجلس یازدهم در این زمینه با حمایت‌های خود توان ناجا را افزایش دهد و ما را در حوزه‌های مختلف اهم از انتظامی و ترافیکی تقویت نماید.

سردار اشتری در خاتمه با تقدیر و تشکر مجدد از ریاست مجلس و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: یکی از اولویت‌های اصلی پلیس هوشمندسازی است و ان شاء الله با حمایت‌های شما نمایندگان محترم و با تصویب قوانین اعتباری برای ناجا بتوانیم ضمن ارائه خدمات مطلوب به مردم عزیز در بحث معیشت پرسنل ناجا گام‌های مؤثری برداریم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر