بازدید 116711
۹

امشب؛ واریز حقوق مهر بازنشستگان با تغییر جدید

حقوق مهر ماه بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق بر اساس احکام جدید تا آخر وقت امشب (سه‌شنبه ۲۹ مهر ماه) به حساب این افراد واریز می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۰۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲ 20 October 2020

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، احکام جدید بازنشستگان و وظیفه‌بگیران صندوق که بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر از مشترکان را شامل می‌شود، براساس دستورالعمل ابلاغی سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان امور اداری و استخدامی به صندوق بازنشستگی، هفته گذشته صادر و براساس آن حقوق مهرماه با تأمین منابع لازم تا آخر وقت امشب (سه شنبه) پرداخت می‌شود.

با اجرای طرح متناسب‌سازی، حقوق این افراد در مهر ماه به طور میانگین ۴۵ درصد نسبت به ابتدای سال جاری افزایش یافته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹۰
انتشار یافته: ۹
با سلام
حدود 25درصد
سپاس بیکران از رییس جمهور محبوب و مردمی و از جناب نوبخت جناب شریعتمداری و جناب افتخاری که در این وضعیت تنگ اقتصادی و تحمیل تحریمهای ظالمانه بازنشستگان را مورد لطف و عنایت قراردادن .
خوش بحال شون و بدا بحال ما بازنشستگان مشاغل سخت وزیان آور تامین اجتماعی که تو بدترین شرایط کاری 25سال کار سخت را 35سال سابقه برام زدن ولی تو همسان سازی 25سال منظور کردن واقعا کی باید بفکر ما باشه نمیدونم چرا حق و حقوقمون رانمی ن به چکسی باید بگیم
چرا الکی سازمان تامین اجتماعی در بوق و کرنا می کند که با متناسب سازی حقوق شاغلین و بازنشستگان، حقوق بازنشستگان در مهر ماه با تحول بزرگ مواجه خواهد شد و یا اینکه بطور متوسط 45 درصد اضافه خواهد شد.
ابتدای سال بطور متوسط حقوق بازنشستگان 10 تا 15 درصد افزایش سنواتی یافت و در شهریور ماه نیز بدون تغییری در احکام، حدود 10درصد. در مهر ماه همان تغییر در فیش ها با نام متناسب سازی وارد احکام شد و حقوق ها نیز تغییری نکرد.
بنابراین بطور متوسط 25 در صد از ابتدای سال بر حقوق های بازنشستگان افزوده شده در حالی دلاری که توسط دولت در بازار تزریق می گردد حدود 250 درصد افزایش یافته و به نسبت نیز هزینه های زندگی عامه مردم.
مبارک بازنشستگان کشوری باشد. اما لکه ننگی بر پیشانی مسئولین بی خیال تامین اجتماعی است که با پرداخت مبالغ اندکی به نام متناسب سازی عملا بازنشستگان تامین را به سخره گرفتند.
خجالت نمیکشن هنگامیکه قیمت اجناس و اجاره خانه چندصدبرابر رشد داشته چند درصد ناقابل (چندرغاز) به حقوق بازنشستگان اضافه میکنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
زلام مستمری بگیران کشوری تمین اجتما ای آدم نیستن یا نکند در این مملکت زندگی نمی کندند هم سر بنده بیش از ۳۵ سال بیمه داشته و چند سال سخت کاری آن هم در منتقه جنگی خد او با سختی زندگی کرد باز ماند هایش هم با سختی زندگی می کند این چه عدالتیست که به نان خالی هم نمی رسیم غظاوت با خداونده
تحصیل کرده وبیکارهاچکارکنندماهم خدایی داریم موقع انتخابات رای نمیدیم
من مستمری بگیرم واضافه شده اما اس ام اس امده که اشتباه کرده سیستم واز حساب من کسر میشود مگه ما مستمری بگیران ارتش تو ایران زندگی نمیکنیم وفقط به بازنشستگان اضافه بشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل