بازدید 4758
اینستاگرام در پی تحقیقات دیده‌بان رقابت انگلیس، متعهد شد تبلیغات پنهان از سوی اینفلوئنسرها در این اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس و ویدیو را محدود کند.
کد خبر: ۱۰۰۹۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸ 18 October 2020

به گزارش تابناک، فیس‌بوک ایرلند که اینستاگرام را در انگلیس اداره می‌کند، متعهد شده است تغییراتی را صورت دهد و سازمان رقابت و بازارهای انگلیس وعده مذکور را تغییر رفتار مهمی از سوی یک پلتفرم شبکه اجتماعی بزرگ توصیف کرده است.

دیده بان رقابت انگلیس در بیانیه ای اعلام کرد: با تغییرات اینستاگرام، پست کردن یک تبلیغات در این پلتفرم بدون این که به عنوان تبلیغات مشخص شود، دشوار خواهد شد.

فیس‌بوک که شرکت مادر اینستاگرام است، از همکاری با سازمان رقابت و بازارهای انگلیس در جهت افزایش شفافیت مربوط به ارسال تبلیغات از سوی اینفلوئنسرها استقبال کرد.

سازمان رقابت و بازارهای انگلیس درباره این که بسیاری از اینفلوئنسرها محتوای مربوط به شرکت‌ها را در اینستاگرام پست می کنند بدون این که مشخص کنند برای این کار پول یا مشوق‌های دیگری دریافت کرده‌اند، تحقیقاتی را انجام داده بود.

اینفلوئنسرها اگر برای ارسال چنین پست‌ها یا خدماتی پول یا مشوقهای دیگر دریافت می‌کنند، از این پس باید تایید یا فاش کنند.

بر اساس گزارش رویترز، اینستاگرام از فناوری استفاده خواهد کرد که مشخص می‌کند چه زمانی کاربران به وضوح روشن نمی‌کنند که تبلیغات ارسال می کنند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
برچسب منتخب
آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین مازوت فرامرز صدیقی کوهرنگ