بازدید 26373

چرا آمریکا جرات حمله نظامی به ایران را ندارد؟

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: پیشرفت‌های دفاعی ایران صرفاً در زمینه سخت افزاری نیست بلکه ما در زمینه نرم افزاری هم به پیشرفت‌های قابل قبولی دست پیدا کرده و مجهز به جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در عرصه دفاعی و نظامی هستیم.
کد خبر: ۱۰۰۹۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸ 16 October 2020

به گزارش تابناک به نقل از مهر، فداحسین مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه ۲۷ مهر تحریم‌های تسلیحاتی ایران لغو می‌شود، اظهار داشت: رفع تحریم‌های تسلیحاتی ایران بهترین فرصت است تا از تکنولوژی روز دنیا برای تقویت تسلیحات و سیستم دفاعی خود استفاده کنیم.

وی متذکر شد: چندی پیش اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از دستاوردهای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بازدید کردند و همگی از جهت پیشرفت‌های دفاعی بی‌نظیر و توانمندی خیره کننده کشورمان در زمینه تسلیحات نظامی احساس غرور کردیم.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیشرفت‌های دفاعی ایران صرفاً در زمینه سخت افزاری نیست بلکه ما در زمینه نرم افزاری هم به پیشرفت‌های قابل قبولی دست پیدا کرده و مجهز به جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در عرصه دفاعی و نظامی هستیم.

مالکی تأکید کرد: آمریکایی‌ها به خوبی از توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران باخبر هستند و اگر جرأت نمی‌کنند که از گزینه نظامی علیه ایران استفاده کنند، به دلیل توانایی کشورمان در عرصه نظامی و دفاعی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: آمریکا و ایادی‌اش به خوبی می‌دانند که هر اقدامی برخلاف منافع جمهوری اسلامی ایران و منطقه انجام دهند، قطعاً با پاسخ قاطع ایران روبرو خواهند شد و با آنان برخورد می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: برخی از کشورهای منطقه چون امارات و بحرین، روز به روز به سقوط نزدیک‌تر می‌شوند و انعقاد پیمان صلح با رژیم صهیونیستی به شکست آنان سرعت بیشتری می‌بخشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۳۲
انتشار یافته: ۲۳
کی گفته جرأت نداره؟
قبلا می گفتید تحریم نفت ایران ممکن نیست، بازارهای جهانی نفت به هم میریزه و آسمان زمین میاد. الان دیدم که تحریم نفت ایران فقط یه امضا نیاز داشت. الان هم می گویید آمریکا توانایی حمله به ایران را نداره و آسمان به زمین میاد!!!
چرا آمریکا جرات حمله به ایران رو نداره ؟؟؟ واضح است که امریکا به ایران برای ترسوندن کشور های دورو برش نیاز داره .منطق سرمایه داری غرب نیاز به یه دشمن ضعیف ولی پر سرو صدا مثل ایران یا کره شمالی نیاز داره .
بیشتر دلیلش اینه ک شما خودتون خودتونو دارید نابود میکنید و خرج کردن پول برا حمله به کشوری ک مسءولای خودش برا کشور وقت نمیذارن بیخودیه خروجی کارهای مسءولین صدبرابر بیشتر از حمله موثره و بی دلیله اگه بخوان بودجه بذارن حمله کنند
امارات و بحرین روز به روز به سقوط نزدیک میشوند؟پس ما کجا هستیم؟در اوج؟حرف های صد من یه غاز که نشان از ناتوانی ذهنی گوینده ای دارد که ناسلامتی نماینده مجلس هم هست.
عجب ؟ امریکا نیاز به حمله ندارد . فقر و بیکاری و دروغ و فحشا ایران را از پای در اورده , شما کجای کار هستید . با اولین شلیک قیان گرسنگان و بیکاران و مخالفان نتیجه جنگ را به سود امریکا تغییر می دهد .
امریکا غلط میکند به ایران حمله بکند به لطف مسولین داخلی .... دیگر نیازی به این کار نیست
آخه چرا حمله كند، آمريكا سرنوشت مردم ايران برايش مهم نيست و فقط آن برنامه اي را كه براي دنيا دارد را پيش مي برد و وقتي كه با يك امضا شرايط ايران را از شرايط جنگ 8 ساله بدتر مي كند چه نيازي به هزينه و به خطر انداختن جان نظاميانش دارد......
بعد نتايج آمريكا را در منطقه را با نتايج رئيس جمهوري هاي قبلي مقايسه كنيد.............
بعدها معلوم مي شود كه اين ترامپ چ مخي بوده است........
واسه چی باید آمریکا حمله کنه؟وقتی خودمون اوضاع اقتصادی مملکت رو جوری کردیم که خیلی از مدیران با کلی پول بچه هاشون رو میفرستن آمریکا- این یعنی اینکه آمریکا بدون صادر کردن چیزی تمام پولهای ایران رو وارد کشور خودش میکنه ..... -در ضمن با اشتباهاتی که دولتمردان ایران انجام میدن- وجهه اسلام در نظر جوانان خدشه دار میشه و این یعنی در 20 سال آینده کسی در ایران به اسلام علاقه ای نداره- آیا این همون هدف اسراییل و آمریکا نیست؟پس چرا باید به ایران حمله کنه- وقتی خودمون داریم به اسلام ضربه میزنیم و خودمون تمام پولها رو روانه آمریکا میکنیم
امریکا برای چه به ایران حمله کند انها با تحریم تقریبا تمام زیر ساختهای کشورمان را از بین برده هست حالا من بی عقل شما بگین ایا لازم هست که امریکا به ایران حمله کندحالا در این مملکت همه می دانند چه خبر هست خودتان گول نزنید فکر نکنید همه چیز را شما می دانید.
ما خودمون به خودمون حمله کردیم و داریم فاتحه مملکتو میخونیم نیازی به خارجی جماعت نیست...کرم از خود درخته
چرا باید منتظر حمله امریکا باشیم ان هم 41 سال و هر سال دشمن تراشی تا کی آیا قدرت آمریکا رو داریم پول آمریکا رو داریم . میشد با سیاست (نه کودک وار) به اهدافمون رسید .با جنگ به کدام خواستمون رسیدیم مگر اینکه کشور ثروتمندمون رو به خاک سیاه نشاندیم
چون همینجوری بدون جنگ دارن ایران رو نابود میکنند
ضمنا انکه در بعضی از صنایع پیشرفت کردیم اما جنگ امروز بیولوژی و الکترونیک و در خصوص مسایل غذایی یا تراریخته هست که متاسفانه ما در این زمینه ها خوابیم پنحاه سال پیش جنگ افزار مهم بود اما اکنون جوانیکه شلوار پاره پوره میپوشه ابزار جنگه با یک تلگرام واتساب اینستاگرام ابزار جنگه کجای پرفسور هنوز خوابی بیدارشوید ....
خودتون را بخواب زدید ؟! امریکا تا زمانیکه یک کشور براش نون داشته باشه هر چقدر هم با ان کشور مشکل داشته باشه به ان حمله نظامی نمی کنه مگر الان به بهانه ایران کم سلاح به کشورهای دوروبرمون فروخته
نه داداش جراتشو دارن ولی نیازی به حمله نظامی ندارند!
اونا جنگ اقتصادی رو ترجیح دادن و موفق هم شدن!
ایران نیازی به حمله ندارد
تا دلت بخواد آفت به تنش چسبیده
نیازی به حمله آمریکا نیست. دولتمردان دارن کشور را نابود می کنند.
درحدی که کشور رو نابود می کنند. با حمله آمریکا هم نمی شد. .....
بیچاره خوابی!!!!
آمریکا احتیاجی ندارد حمله کند چون خود ما بیش از چهل سال است که مشغول خودزنی هستیم. کدام حمله ای ممکن است این همه زیانبار باشد! حتی در جنگ دوم جهانی که ایران اشغال شد زندگی اینهمه روی مردم سخت نشده بود. کشوری که خودش با خودش اینگونه می کند، نیازی به دشمن و حمله ندارد!!!!!
ساقي كجايي
چون نیازی نیست!!
شاید بالای صد مقاله در همین تابناک در مورد اینکه چرا آمریکا جرات حمله به سردار سلیمانی رو نداره خوانده بودم! آمریکا حتما یک خط قرمز هایی و آستانه تحملی داره که مشخصه ما فعلا از آن رد نشدیم اما اگر رد بشیم اگر مثل زمان حمله به صدام در تمام دنیا تظاهرات میلیونی ضد جنگ انچام بشه و چین و روسیه و اروپا و بسیاری از کشورهای منطقه مثل ترکیه مخالفت بکنن باز آمریکا کار خودش رو میکنه!‌
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل