بازدید 7675
۸
الهام علی‌اف:

مدرکی دال بر انتقال عناصر افراطی به قره‌باغ وجود ندارد

رئیس‌جمهوری آذربایجان تاکید کرد که هیچ ادله‌ای مبنی بر توسل باکو به عناصر مسلح از خاورمیانه در جنگ قره‌باغ ارائه نشده است.
کد خبر: ۱۰۰۹۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳ 15 October 2020


به گزارش تابناک به نقل از روسیاالیوم، «الهام علی اف»، رئیس‌جمهوری آذربایجان تاکید کرد هیچ ادله‌ای که ادعاها درباره توسل باکو به عناصر مزدور از خاور‌میانه برای شرکت در جنگ قره‌باغ را ثابت کند، وجود ندارد.

علی اف افزود: «هیچ مزدوری نزد ما وجود ندارد. این موضع رسمی ماست. بیش از دو هفته از آغاز درگیری‌ها گذشته و هیچ کشوری مدرکی در این زمینه ارائه نداده است.»

رئیس‌جمهوری آذربایجان گفت: «ما به عناصر مزدور نیازی نداریم. ما ارتشی با بیش از صد هزار سرباز داریم. رفتار ما در میدان جنگ نشان می‌دهد که ارتش قادر به آزاد‌سازی اراضی است.»

«سرگئی ناریشکن»، رئیس دستگاه اطلاعات خارجیه روسیه پیش از این تصریح کرد که اطلاعاتی مبنی بر انتقال عناصر مسلح از گروه‌های تروریستی در خاورمیانه به منطقه قره‌باغ وجود دارد و صحبت از صدها و حتی هزاران عنصر افراطی است.

منبع: ایلنا
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۸
حالا انگار مدرکشو براش بیارن فرقی میکنه!
یک داعشی باید همینو بگه
مرگ بر داعش و حامیانش
مرگ بر اسراییل و حامیانش
آخه ایشون خبر از هیچ چیز نداره چون عملا همه چیز دست اردوغانه
چه ادله بهتر از این که سربازان مقلب به الفرار جمهوری آذربایجان توانسته باشند برای دمی به سربازان ارمنستان فشار بیاورند و انها را عقب برانند ؛ جنگ اول هم داوطلبان ایرانی و.. به دادشان رسیدن و دولت ایران و گرنه باکو الان ارمنی نشین شده بود؛ درسته شاید شما بفرمایید جمهوری اذربایجان با استفاده از نیروی مردمی داوطلب (که بنیانگذار واقعیش یک کارخانه دار تبریزی بود) و تقویت و پر و بال دادن به ان پیشروی کرده در حالیکه ان گروه هر چند بسیار بهتر از سرباز ارتش اذربایجان می جنگند ولی در مواضع دفاعی نسبتا خوب(در مقایسه با ارتش آذربایجان) عمل میکنند تا در حالت حمله ؛ لذا وقتی این دو گروه در حمله پا سست میکنند می بینیم گروه سومی پیشروی را ادامه میدهند که همان عناصر وارداتی هستند و شاید در فیلم های هجومی اگر گیر بیاد تعدادی از انها را بتوان شناسایی کرد چون از ارتش حر سوریه هم در بین انها هستند پیشروی جمهوری اذربایجان در منطقه خود مختار قره باغ بنوعی برای آذری حالت خاک دشمن را دارد و روحیه سرباز ضعیف میشود مگر مزدور باشد؛ ولی اگر آذربایجان اقدام به آزاد سازی مناطق وسع اشغال شده خود بکند(مناطق وسیعی خارج از محدوده قره باغ و مابین مرز ارمنستان تا مرز قره باغ) شاید توان واقعی ارتش آذربایجان را بشود براورد بهتری کرد؛ البته ارتش حر هم الفرار تشریف دارند ولی مخلوط شدن انها با تروریست ها از طرفی و نداشتن عقبه برای فرار (در صورت پا سست کردن هدف از پشت قرار میگیرند و بقول استالین سربازان ما بیشتر از گلوله های دشمن؛ از گلوله خودمان کشته میشوند)
این هم شاهکاره خود ترکیه داره میگه فرستاده روسیه داره میگه اعزام شده بعد ایشان ندیده!!!!!
فیلمش هم اومده بازم دروغ میگن
آقای علی اف راست میگه اگه مدرک درست حسابی دارند رو کنند!
برفرض اورده باشه؟
روسیه رو سنه نه. روسیه که 5000 نیرو تو ارمنستان داره. تمام اسلحه ارمنستان رو میده. در ضمن برفرض که همون نیروها که میگن اونجا باشن. همون ارمنستان از یزیدیهای عراق و پ ک ک مگه استفاده نمیکنه؟ مگه شهرهای مسکونی رو بمباران نمیکنه؟ ادم برای دفاع از کشور خودش هر کاری میکنه. نیروی خارجی که سهله. نیروی فرازمینی هم امکتنش باشه میاره. ولی با رعایت شرایط جنگ منصفانه. نه بمباران مناطق مسکونی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار