بازدید 9255
۲

ثبت ۵۴ ازدواج زیر ۱۵ سال در خداآفرین در سال گذشته

فرماندار شهرستان خداآفرین در استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه سال گذشته از ۲۸۴ مورد ازدواج ثبت شده در این شهرستان ۵۴ مورد زیر ۱۵ سال بود، گفت: گسترش کودک همسری در این شهرستان به یک معضل تبدیل شده است.
کد خبر: ۱۰۰۹۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹ 15 October 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خداآفرین، علی امیری راد در جلسه‌ی ثبت وقایع حیاتی شهرستان با اعلام این خبر، اظهار کرد: باید مطالعات و تحقیق میدانی در خصوص دلایل کودک همسری از سوی دستگاه‌های بهزیستی، شبکه بهداشت و درمان، آموزش وپرورش با همکاری ثبت احوال انجام شود.

فرماندار شهرستان در ادامه با اشاره به وضعیت خداآفرین در مقایسه آماری در وقایع چهارگانهی ولادت، فوت، ازدواج و طلاق در این شهرستان نسبت به استان مطلوب است، افزود : میانگین طلاق در استان ۳۳درصد و در شهرستان خداآفرین ۱۶ درصد است.

وی، میانگین سن ازدواج در این شهرستان را ۲۳سال و طلاق را ۲۷ سال عنوان کرد و گفت: با تولد ۱۳۳ نوزاد پسر و 100 نوزاد دختر در شش ماهه نخست سال جاری، میانگین آماری تولد نوزاد پسر دراین شهرستان بیشتر است.

وی در خاتمه از صدور تعداد ۵۵۳ عدد کارت ملی هوشمند در شش ماهه نخست امسال خبر داد و خواستار همکاری شبکه بهداشت و درمان با ثبت احوال در شناسایی آمار فوتی‌های شهرستان شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
به شما چه
ازدواج زیر ۱۵ سال در مناطق تورک زبان به شدت رایجه و نیاز به یه کار فرهنگی اساسی داره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار