بازدید 18386
۴

جزییات استرداد مدیرعامل اسبق بانک سرمایه به ایران

رئیس پلیس بین الملل ناجا از استرداد یکی از متهمان پرونده چند هزار میلیارد تومانی بانک سرمایه و صندوق ذخیره فرهنگیان به کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۹۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۹ 14 October 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سردار هادی شیرزاد در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی دستور مقامات قضائی مبنی بر صدور اعلان قرمز (تحت تعقیب بین المللی) علیه مدیر عامل سابق بانک سرمایه (یکی از متهمان پرونده چند هزار میلیارد تومانی بانک سرمایه و صندوق ذخیره فرهنگیان)، پلیس بین الملل ناجا ضمن هماهنگی‌های لازم با مراجع مربوطه، این متهم را به کشور بازگرداند.

رئیس پلیس بین الملل ناجا عنوان کرد: پلیس بین الملل ناجا با استفاده از ظرفیت‌های موجود در بانک‌های اطلاعاتی سازمان اینترپل و هماهنگی‌های لازم با مراجع مربوطه داخلی و خارجی، علیه وی اعلان قرمز صادر و متعاقباً متهم را در یکی از کشور‌های اروپایی ردیابی و مورد شناسایی قرار داد.

وی در ادامه افزود: بر اساس اعلان قرمز صادره و هماهنگی‌های انجام شده با مبادی دیپلماسی پلیسی کشور مقابل متهم دستگیر شد.

سردار شیرزاد در پایان خاطرنشان کرد: متهم از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به کشور انتقال و برای سیر مراحل قانونی، تحویل مقامات قضائی شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
شوی محاکمه کی قراره برگزار بشه ؟
وقتی عکسشو میذارین چرا اسمشو نمینویسین؟ضمنا پولها چی شد؟
خاوری را برگردانید ، یا اینکه از دولت کانادا بابت تحویل ندادن او غرامت چند میلیاردی طلب کنید. اگر کانادایی ها در قضیه هواپیمای اوکراین غرامت خواستند ، ما هم طلب غرامت چند میلیارد دلاری پولهای خاوری را از کانادا بکنیم.
اگر راست میگید و سیاسی و جناحی عمل نمی کند خاوری را برگردانید!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار