بازدید 17688

قالیباف: ریشۀ مشکلات ما سوء مدیریت است نه تحریم

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی از استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: از مهمان‌نوازی گرم مردم در سراسر استان تشکر می‌کنم.
کد خبر: ۱۰۰۸۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷ 14 October 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی از استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: از مهمان‌نوازی گرم مردم در سراسر استان تشکر می‌کنم.

وی افزود: ظرفیت‌های نهاد مجلس را برای کمک به نمایندگان در راستای حل مشکلات پای کار آورده‌ایم تا نمایندگان فقط از توان شخصی خود استفاده نکنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: نظارت را بر قانوگذاری دارای اولویت می‌دانیم. مشکل اصلی ما ضعف‌های نظارتی است. در قانون‌گذاری بیشتر با تورم قوانین و غیر اجرایی بودن قوانین یا معطل گذاشتن قوانین روبرو هستیم و با نظارت به این موضوع رسیدگی می‌کنیم.

قالیباف بیان کرد: امام علی به مالک اشتر می‌فرمایند: برای دورترین مسلمانان، همانند نزدیک‌ترین آنان، سهمی مساوی وجود دارد و تو مسئول رعایت آن می‌باشی.

وی همچنین تصریح کرد: حق نداریم استان‌های محروم را به دلیل دور بودن و به چشم نیامدن فراموش کنیم. سیستان و بلوچستان، سرزمین گنج‌های پنهان است، ولی مردم به ضروریات زندگی مثل آب و بهداشت و آموزش عمومی دسترسی ندارند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: شاخص‌های پیشرفت در استان سیستان و بلوچستان نسبت به سایر استان‌های کشور اصلا قابل قبول نیست.

قالیباف اظهار داشت: ساختار غلط بودجه و کسری بودجه ما را با مشکلات اقتصادی روبرو کرده است. اصلاح ریشه‌ای مشکلات اقتصادی در اصلاح بودجه است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: هر گوشه از سیستان و بلوچستان را ببینیم، فرصتی بزرگ برای پیشرفت یافت خواهد شد. کشاورزی و معدن و ترانزیت و دریا و موضوعات دیگر از فرصت‌های ویژه استان برای پیشرفت هستند.

وی افزود: یکی از ثمرات نظارت میدانی این است که می‌فهمیم چه تصویب کرده‌ایم و چه اجرا شده است. مدیران اجرایی می‌دانند که بدون حضور عملیاتی، نمی‌توان انتظار داشت کار پیش برود.

رئیس مجلس ادامه داد: برنامه هفتم توسعه را با توجه به نیاز‌های محلی خواهیم نوشت و نیاز‌های ملی را هم درنظر خواهیم داشت.

وی همچنین تصریح کرد: باید از آرزونویسی‌های غیرقابل اجرا در برنامه‌های توسعه پرهیز کنیم.

قالیباف در ادامه سخنانش اظهار داشت:ریشه همۀ مشکلات کشور، سوء مدیریت است نه تحریم. با صد میلیارد دلار درآمد سالانه هم کسری بودجه داشتیم و حالا هم که کاهش درآمد داریم دچار همان مشکل هستیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: چشممان فقط به ردیف بودجه‌های دولتی نباشد. ظرفیت‌های مردمی و بخش خصوصی می‌تواند به رفع مشکلات مردم در این شرایط سخت کمک کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۷۹
انتشار یافته: ۲۹
آقای قالیباف این مساله را همه می دانند ولی کی تا حالا خواسته این مشکل را با این همه آقا زاده و نورچشمی حل کند؟ اگر هم خواسته حل کند که نگذاشته اند!!!!!!!!!!!!!
لطفاً حرف نزنیم بلکه عمل کنیم شاید دردی ار دردهای این مردم کاسته شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
افشین خان چقدر ساده ای این ها همه تبلیغ برای ریاست جمهوری است البته هرچند که ممکن است در اینده بنا به دلایلی منصرف شود ولی فعلا در حد همین نمایش و جلب اراء است
یعنی اگر ترامپ هم برود مشکلات و گرانی همچنان خواهد بود!!! لب کلام ایشان این است! دقیقن دارند به گونه ای مقدمه چینی میکنند که مردم از این تورم وحشتناک رهایی نداشته باشند! الان چند روزی است که روضه میخوانند که قیمت واقعی دلار 20 تا 22 هزار تومان است!!!!!! یکی نیست بگوید اگر ریشه مسائل اقتصادی در سوء مدیریت است این مدیران سوء از کی و توسط چه کسانی در رای امور بوده اند و چه کسی آنها را تایید کرده و اگر می دانسته اینها و کارهایشان نادرست است چرا برکنارشان نکرده و گذاشته کار مملکت را هب اینجا برسانند؟ و دها سوا اصلی و مهم دیگر که اصلا در این فای خفقان و یکطرفه امکان مطرح شدن ندارند! چه برسد به حواب دادن!
پاسخ ها
محمددد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
دقیقا این سیاست بلند مدت خود آقایون است.. عادت دادن مردم به بدبختب و نداری و دادن منابع به استعمارگران بالا دست و منافعشان.. حالا تحریم هم ابزار لازمه امر
ریشه مشکلات شعار بی پایه و اساس دادن هست, بدون تعامل با دنیا هیچ کشوری توان ایجاد رفاه برای مردمش رو نداره.
پاسخ ها
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
آقای قالیباف برو در مجلس بشین و به کار اصلیت برس رفتن این شهر و اون شهر دردی دوا نمی کنه همچنان که سفر های قبلی شما و پیشینیان شما اثر نداشته است حالا تا انتخابات زیاد مانده زود شروع کردی
ریشه مشکلات ما همین نوع تفکر شماست
جناب قالی باف ظرفیت مردم بواسطه مدیریت درخشان امثال شما تکمیل شده, بیخود از مردم مایه نگذارید.
دقیقا سومدیریتی که باعث تحریم شده علت اصلیست
ریشه همۀ مشکلات کشور، سوء مدیریت است. البته از نظر ما سوء مدیریت است ولی از نظر خودشون چون منافع افراد خاصی از جامعه رو تامین می کنند،مدیران هوشمندی هستند که هم رشد مالی خود و اطرافیانشان را تامین می کنند و نظام را هدف گرفته اند که مردم را ناامید کنند و تا حدود زیادی هم موفق شده اند.
اگر به سرعت حذف نشوند، کشور رو نابود خواهند کرد.
هر وقت اراده کنند قیمت ها را تغییر داده و هر کس سالم و درست کار باشد را حذف می کنند.
جناب آقای قالیباف امام خمینی رحمت الله علیه فرمود مجلس در راس امور است . مگر شما رییس همان مجلس نیستی؟ مگر یکی از وظایف مجلس نظارت نیست ؟ پس کی باید نظارت بکنه حتما اون کارگر که این روزها شرمنده زن و بچه اش است و یا اون کارمند یا اون کشاورز ......
آقای قلیباف در این سه ماهی که تشریف آوردید دلار حدود 80درصد افزایش قیمت داشته
شعار نده. خودت هم مدتها مدیر بودی و هستی. چکار کردی؟
مفت فروشی در شهرداری هم جزو مدیریت ناب بوده
بی خیال جناب قالیباف فعلا شما به سفرهای انتخاباتیرسیدگی کنید انشاله با مدیریت شما همه چیز خوب میشه
ی جوری میحرفن که انگار خودش از مدیرانی ارشد نبوده
فرمایش گوهر بار رئیس مجلس : ریشه همۀ مشکلات کشور، سوء مدیریت است نه تحریم است . انگار ایشان در طول 40 سال اولین بار است که پست مدیریتی به ایشان تعلق یافته . غافل از اینکه از روز اول ناف مبارکشان به سیستم مدیریت و میز مدیریتی گره زدند .
ساعت خواب
باشه
اصلاً تو خوبي
فقط دست از سر اين مردم بردار
اقای قالیباف رئیس مجلسی قدرت هم داری اقدام کن اگه راست میگویی
سردا باور کنید اهمیت رئیس قوه مقننه کمتر از رئیس قوه مجریه نیست !!
مثل اینکه هنوز هم باور ندارند که خودشون در زمره مسوولین هستن و اینکه در این مملکت ممکن است امثال ایشون بر مسند قدرت تصمیم گیریهای کلان در مملکت ،تکیه بزنند، پس هنوز اون بالا نشستن و منتظرن که کسی بیاد و مشکلات حل کنه و ایشون حالش رو ببرن. نه دادا خودتون باید این اوضاع رو مدیریت کنی و به اوضاع سر و سامان بدهی. دست غیبی در کار نیست، خودت باید اینبار اقدام کنی
من هم کاملا با ایشان موافقم با این توضیح که خود تحریم که این همه نابسامانی برکشور تحمیل کرده معلول است وعلت اصلی همان سومدیریت در سیاست خارجی کشور ونداشتن ظرفیت تعامل با دنیاست اگر غیر از این باشد انوقت این سیوال پیش میاید که از حدود دویست کشور جهان با نظام های متفا وت حکومتی چرا ما واحتمالا دو سه کشور دیگر اینقدر مورد هجمه جهانی باشیم که حتی نتوانیم مطلبات خود را از کشور دوست وبرادر وشیعه مذهب عراق بگیریم
چطور رو داشتی بروی سیستان . مشکل ما تحریم است و لا غیر . درست کردن سیاست خارجی کلید حل بحران
به نظرم آقای محمد باقر قالیباف از مسئولیت جدید و پست و شغلی که هم اکنون دارند ( رییس مجلس ) راضی و خشنود نیستندو این مسند ایشان را اقناء نمی کند

ایشان به احتمال زیاد تمایل به خرداد 1400 و ساختمان پاستور دارد

ولی به ایشان توصیه می کنم از طرف ی شهروند عادی طبقه آخر

آقای محمدباقر قالیباف عزیز

با آمدن شما و و هر کس دیگه از هر طیف سلیقه و حزبی ذره ایی از مشکلات این کشور حل نخواهد شد اگر می خواست حل شود باید با آمدن جنابتان و هم فکر هایتان حل می شد . حل که نشد هیچ مضاعف هم شد

مشکل کشور دخالت افرادی هست که به هر قیمتی می خواهند بگویند حق با آنها است قدرت مال آنها است تصمیم گیر آنها هستند و ......

کشور باید توسط یک نفر اداره شود مصالح مردم همواره مد نظر باشد و مبنای تصمیم گیری

کسی که با قصاب محله بجنگد بجای آبگوشت باید آب جوش بپزد
مدیران نخبه این کشور مگر غیر از شما عزیزززان و امثال شما بزرررگواران هستند ؟!!!!!!! پس دارید چه بلایی سر این ملت و مملکت می آورید ؟!!! شرم کنید شما را به خدا
از کرامات شیخ ما این است شیره را خورد و گفت شیرین است. خجالت آور است ؟
حرفهای خوب انتخاباتی جناب استاد خود شما هم چند ساله جزو مدیران ارشد هستید؟ حالا ببینیم تومجلس چه میکنید سه ماهه که فقط جنگ و دعوای با دولته.
ان چیز که در گزارش های بازدید شما از مناطق محروم سیستان نشان داده شده چیزی نیست که مربوط به یکی دو و چند سال اخیر باشد از زمان قبل از انقلاب و بعد از ان برای انها کاری نشده است مگر شما در این سالها جزء مسئولین نبودید اگر خبر نداشتید که فاجعه است اگر خبر داشتید و کار نکردید و حالا زمان را مناسب دیدید که باز هم فاجعه است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها