بازدید 12558

کتاب «رفیق خوشبخت ما» روایتی از حاج قاسم

وی اضافه می‌کند: این کتاب دارای فصول مختلفی است از جمله: مراحل سیر و سلوک عارفانه شهید حاج قاسم سلیمانی، وصیت‌نامه آن شهید بزرگوار، خاطراتی که یا خود شهید نقل کرده یا همرزمانش از این شهید بزرگوار نقل کرده‌اند و... ضمناً بخشی از خاطرات این کتاب برای نخستین مرتبه منتشر می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۸۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۵ 14 October 2020

کتاب «رفیق خوشبخت ما» درباره سلوک سردار حاج قاسم سلیمانی با محتوایی متفاوت در دسترس عموم قرار گرفت.

به گزارش «تابناک»؛ مدیر فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی درباره انتشار این کتاب در هفته دفاع مقدس قدس گفت: «رفیق خوشبخت ما» کتابی است با همین عنوان در مورد بررسی شخصیت جهادی و خستگی‌ناپذیر شهید بزرگوار «سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی» توسط انتشارات زائر رضوی تهیه شده و با همکاری مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی منتشر شده است.

این مقام مسئول می‌گوید: عنوان کتاب از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم در تاریخ ۱۸/۱۰/۱۳۹۸ انتخاب شده است، آنجایی که مقام معظم رهبری می‌فرمایند: این بزرگوار (شهیدحاج قاسم سلیمانی)، این رفیق خوب و عزیز ما و شجاع ما و خوشبخت ما که رفت به ملکوت اعلی پیوست ...

وی اضافه می‌کند: این کتاب دارای فصول مختلفی است از جمله: مراحل سیر و سلوک عارفانه شهید حاج قاسم سلیمانی، وصیت‌نامه آن شهید بزرگوار، خاطراتی که یا خود شهید نقل کرده یا همرزمانش از این شهید بزرگوار نقل کرده‌اند و... ضمناً بخشی از خاطرات این کتاب برای نخستین مرتبه منتشر می‌شود. در این کتاب فناوری واقعیت افزوده و ویدئو‌هایی از مکتب حاج قاسم برای پرداختن به زوایای کمتر توجه شده شهید در فضای مجازی بارگذاری شده، همچنین از فناوری QR گرافی برای جذابیت بیشتر اثر هم استفاده شده است.

دانلود نسخه پی دی اف کتاب

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر