بازدید 30010

دلیل قطعی اینترنت در برخی مناطق کشور

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: سرعت پائین و کیفیت غیر قابل قبول اینترنت ADSL مخابرات در بعضی از مناطق به دلیل اشکال فنی به صورت مقطعی ایجاد می شود.
کد خبر: ۱۰۰۸۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵ 13 October 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، محمدرضا بیدخام، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه سرعت پائین اینترنت مخابرات به صورت مقطعی و در برخی از مناطق به دلیل اشکال فنی به وجود می آید، گفت: قطعی اینترنت یا کاهش سرعت و کیفیت پائین در همه کشور نیست بلکه بعضی از مناطق مخابراتی احتمال دارد به صورت مقطعی به علت مشکلات فنی سرعت اینترنت کاهش یابد که این موضوع کوتاه مدت بوده و رفع می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر مردم اگر در محدوده خاصی از شهر یا محل سکونت خود دچار مشکل اینترنتی هستند اعلام کنند تا نسبت به رفع آن اقدام شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۱۰
خیلی خوبه ! یعنی همه مردم زنگ بزنن دفتر ایشون اطلاع بدن اینترنت ما خوب نیست ؟ بابا یه مقدار اطلاعیه هاتون رو به روز کنید ، حیف اون وزیر به روز نیست ؟
مگه ISP خودش ابزار Monitoring نداره ، ببینه افت کجا هست ؟ زیر ساخت هم که خودش همین ابزار رو داره ...
مردم اطلاع بدن دیگه چه جورشه ؟

اون قسمتش هم که میگن افت سرعت به دلیل اشکال فنیه ، خوبه ! فکر می کردیم کوسه میاد کابل های داخل کشور رو می خوره !
پاسخ ها
اردبیلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
جوابتان بسیار منطقی بود.
کاراپراتورها فقط گرفتن پول ازمردمه ،،کمیت وکفیفت وسرعت ....برای اینا اهمیت ندارد .
اولین موردی است که به دلار ربط پیدا نکرد
فردا پس فردا جنگ غره باغ هم میشه دلیل افت سرعت، کابل ها رو با موشک زدن!

وقتی همه ارتباطات رو در انحصار یک شرکت قرار بدید نتیجه بهتری نمیشه انتظار داشت، اگر شرکت های اصلی ارائه اینترنت هرکدوم خط پشتیبانی یا بک بون داشتن اینقدر مشکل بوجود نمیومد.
به حضرت عباس خسته شدم از بس به 2020 زنگ زدم هر چند دقیقه یک بار قطع میشود
این موضوع کوتاه مدت نبوده و باید رفع کنید این حرفها فرار از مسئولیت است من خودم پشتیبان تلفنی اینترنت هستم متاسفانه گوش شنوایی هم وجود ندارد و مردم تمام عصبانیتشان را سر ما خالی میکنند مخابرات باید زیرساختهای سخت افزاری و نرم افزاری را برای شرایط موجود که مشترکین اینترنت چندین برابر شده ارتقا دهد متاسفانه مسئولین مخابرات هیچ توجهی به این موضوع نمیکنند جالبه بدونید مخابرات در بعضی از مناطق آی پی هم کم می آورد و حتی با گذشت 3 هفته هیچ مسئولی توجهی به این موضوع نمیکند! توضیح ساده تر اینکه اگر ظرفیت آی پی مخابرات یک منطقه پر شود مشترکهای جدیدی که میخواهند به اینترنت وصل شوند باید منتظر بمانند تا یکی از مشترکهای قبلا که آنلاین شده قطع شود!!!
شماكه نميتونيد مشكل رو حل و شناسايي كني برو كنار ،يكي ديگه بياد كه بلده اداره كنه
والا مخابرات ک افتضاحه خبر چی بدیم زنگم ک میزنی میگن مشکل از طرف شماس اینم جواب آخرشون سرعت پایین پینگ بالا دیگه چی بگم
مایه تاسف است که هنگامی که اینترنت دچار مشکل میگردد ومشترک برای اعلام خرابی به سامانه 2020 یا این سامانه از دسترس خارج میگردد ویا پس از شنیدن و دریافت اعلان گویا این سیستم ودریافت پالس از مشترک و هزینه انداخت به جیب مبارک مخابرات ونوبت دهی ،پس از مدتی انتظار بصورت گویا اعلام میگردد که کارشناسان پاسخگو مشغول میباشند ومشترک را هدایت به وب سایت می نمایند ویا بصورت گویا میگوید با شما تماس گرفته میشود متاسفانه تماس که گرفته نمیشود که بماند چای سخنم اینجاست .
1-حتی با 128منصفانه نیز نمیتوان به وب سایت مخابرات مراجعه و اعلان گزارش خرابی نمود 2- دوماهی میشود که بدون اطلاع رسانی به مشتر ک، اینترنت به علت بدهی قطع میگردد بدهی نه بدلیل مکالمه، بلکه بدهی بدلیل تاریخ عقد قرار دادبرای دریافت اینترنت میباشد.
3- خوب است مسئول محترم قبل از هر گونه اعلام نظر در بروز قطعی شبکه اینترنت . از طریق شماره همراه مشتر ک به ایشان اطلاع رسانی نمایند تا بی جهت سامانه های آن شرکت با اختلال و شلوغی مواجعه نگردد .
4-در مورد اینترنت منصافانه نیز توضیح دهید اینجانب زمانی با 128 k یک سازمان را پوشش میدادم.
5-متاسفانه در شرکت مخابرات هر معاونتی برای خود حکومتی دارد از حمله شرکت زیر ساخت که ارائه دهند سرویس اینترنت میباشد بهتر است این حکومت حسین قلی خانی بر چیده شود ودود آن به چشم مشتر ک نرود .
مخابرات خدمات درستی که به مردم نمی‌دهد هیچ بلکه فقط جیب مردم را خالی میکند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست