بازدید 25558
کنعانی مقدم:

تحریم‌های آمریکا حداقل تا پایان ویروس کرونا لغو شود

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: روسیه، چین، هند باید قطعنامه‌ای را به شورای امنیت ببرند تا تحریم‌های آمریکا را حداقل تا پایان کرونا لغو کنند.
کد خبر: ۱۰۰۸۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸ 11 October 2020

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: روسیه، چین، هند باید قطعنامه‌ای را به شورای امنیت ببرند تا تحریم‌های آمریکا را حداقل تا پایان کرونا لغو کنند.

حسین کنعانی مقدم تحلیلگر مسائل سیاسی، درباره بیانیه‌مشترک ۲۶ کشور از از جمله روسیه، سوریه، چین و ایران که در آن خواستار پایان دادن تحریم اقتصادی و یکجانبه دولت آمریکا شده‌اند، گفت: بحث تحریم‌های آمریکا فقط متوجه ایران نیست و چین، روسیه و بسیاری از کشور‌های دیگر تحت تحریم‌های مختلف واشنگتن قرار دارند، اکثر این کشور‌ها درگیر ویروس کرونا هستند و هنگامی که نتوانند دارو و تجهیزات لازم را تهیه کنند، قطعا آمریکا در نسل کشی که در حال اتفاق بوده، مقصر است.

او افزود: چنین بیانیه‌هایی می‌تواند افکار عمومی را متوجه جنایت و نسل کشی آمریکا کند، اما تا زمانی که سازمان ملل متحد وارد موضوع نشود و شورای امنیت قطعنامه‌ای درباره اینکه نباید هیچ گونه تحریمی علیه کشور‌های درگیر کرونا اعمال شود، صادر کند، به نظر می‌رسد که کارآمدی لازم را نخواهد داشت.

کنعانی مقدم تاکید کرد: روسیه، چین، هند و چند کشور دیگر باید دست به دست هم دهند و قطعنامه‌ای را به شورای امنیت ببرند تا تحریم‌هایی که توسط آمریکا و چند کشور غربی اعمال می‌شود را حداقل تا پایان بحران کرونا لغو شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۳۹
انتشار یافته: ۱۲
مگه این سه تا کشور عاشق چشم و ابرومون هستند؟
چشم شما بگید میبرن!
ما که راضی هستیم مونده امریکا که راضی بشه!
تحریم کاغذ پاره است
اصلا نیازی به این کارها نیست.چون تحریمها هیچ اثری روی شما ندارد.
ما هنوز درگیر خبر خوشی هستیم که شنیه و یکشنبه دادن مگر طوری شده !!!!!!
وقتی به ادعای مسئولین مملکت تحریم ها اثری ندارد !بلکه باعث پیشرفت کشور است و امریکا هیچ غلطی نمی توان بکند چه لزومی دارد تحریم ها برداشته سود .13
مگه تحریمها بی اثر نبود
اگر تحلیل گر بودین این روزهو را باید سالها پیش بینی وراههای مقابله با انرا تدارک میدیدید نه دل به نفت خوش کنید واز دنیا بیخبر باشید
کدوم نسل کشی؟
کرونا از کی تا حالا شد نسل کشی؟
چه ربطی کرونا به امریکا داره؟
شماها کشور را به سمت تحریم بردید. حتی تحریمها را نعمت می دونستید وخوش امد می گفتید حالا چطور امریکا شد مقصر؟
چه حرفها! آمريكا حقوق انسانها سرش ميشه؟ مگه همين الان تحريمهاي يك جانبه آمريكا بر خلاف قطعنامه شوراي امنيت نيست؟
چشم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی