بازدید 16454
گزارش تابناک اقتصادی از بازار ارز؛

قیمت دلار و یورو در بازار امروز یکشنبه ۲۰ مهرماه ۹۹/ افزایش ۱۲۰۰ تومانی نرخ دلار

نرخ دلار و یورو در بازار امروز با افزایش معنادار مواجه شده است. به گونه‌ای که بهای دلار در صرافی‌های بانکی و مجاز سطح کشور به کانال جدید ۳۱ هزار تومان رسیده است.
کد خبر: ۱۰۰۸۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸ 11 October 2020
قیمت دلار و یورو در بازار امروز یکشنبه ۲۰ مهرماه ۹۹/ افزایش ۱2۰۰ تومانی نرخ دلار
 
نرخ دلار و یورو در بازار امروز با افزایش معنادار مواجه شده است. به گونه‌ای که بهای دلار در صرافی‌های بانکی و مجاز سطح کشور به کانال جدید ۳۱ هزار تومان رسیده است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (یکشنبه بیستم مهرماه ۹۹) بازار ارز، هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی و مجاز به قیمت ۳۰۰۰۰ تومان از مردم خریداری می‌شود و در مقابل با افزایش ۱۲۰۰ تومانی نسبت به نرخ پایانی روز قبل به قیمت ۳۱۱۵۰ تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می‌شود.

همچنین هر اسکناس یورو در این صرافی ها، به قیمت ۳۵۶۵۰ تومان از مردم خریداری می‌شود و در مقابل به قیمت ۳۶۸۰۰ تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می‌شود که نسبت به روز شنبه، ۱۷۰۰ تومان گران‌تر شده است.

از نرخ رسمی ۴۷ ارز چه خبر؟

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ تمام ارز‌ها نسبت به روز گذشته ثابت ماند.

براساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز (یکشنبه بیستم مهرماه ۹۹) بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس بدون تغییر به قیمت ۵۴ هزار و ۸۰۶ ریال و هر یورو نیزبدون تغییر، ۴۹ هزار و ۶۷۱ ریال اعلام شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۶ هزار و ۱۷۳ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۷۸۳ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۵۹۷ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۶۷۷ ریال، روپیه هند ۵۷۶ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۷ هزار و ۱۹۸ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۵ هزار و ۶۴۹ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۹ هزار و ۷۶۰ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۴۲۰ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۲ ریال و دلار کانادا ۳۲ هزار و ۱۶ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۸ هزار و ۳ ریال، راند آفریقای جنوبی دو هزار و  ۵۵۲ ریال، لیر ترکیه ۵ هزار و ۳۴۵ ریال، روبل روسیه ۵۴۸ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۹ ریال، لیر سوریه ۸۳ ریال، دلار استرالیا ۳۰ هزار و ۴۲۱ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۱ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۹۹۸ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۴۳ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۲۸۰ ریال، کیات میانمار ۳۳ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۵ هزار و ۸۰۸ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۵۵۷ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۶۷۹ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۲۷۴ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۵ هزار ۵۶۱ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۱۴۸ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۶ هزار و ۷۲۵ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۸ یال، یکصد تنگه قزاقستان ۹هزار و ۸۲۹ ریال، لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۳۲ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۸۵۹ ریال، افغانی افغانستان ۵۴۸ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار ۳۱۲ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۱ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۶ هزار و ۸۰۳ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار  و ۶۶ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار ارزش‌گذاری شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۷
چرا ما نمی ترکیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
بزن کف قشنگه را.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
یارانه 45 هزار تومان احمدی نژاد با دلار 800 تومان معادل 62.5 دلار بود یعنی به قیمت امروز با دلار 31 تومان میشود یک میلیون و سبصد و نود پنج هزار تومان.
ولی مقدار یارانه که تغییر نکرد هیچ تعداد زیادی هم محروم شدند از گرفتن یارانه.
ضمن اینکه بنزین هم سه برابر شد و کلا همه چیز هم قیمتش آزاد شد.
هیچ حرفی ندارم به آقای روحانی بزنم. فقط از ایشون و دولتشون بخصوص آقای نوبخت عزیز تشکر می کنم. آفرین به شما.
اگر آقای رییسی رییس جمهور بشود دلار به 5000 تومان می رسد!!!!!!!!!!!!!! علی برکت الله.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
الان این آرزوت بود یا کنایه زدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
فرقی نداشت چون بقول روحانی نفرین را باید بر آمریکا کرد.
مهم اینه تو آمریکا کی میاد نه تو ایران.
افشین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
آرزوی چی؟ ما آرزوی خانه دار شدن، ماشین داشتن، بیکار نشدن و .... داریم نه آرزوی آقای رییسی یا روحانی.
اقتدار ملی!!
بانک مرکزی تو این مدت فقط جک گذاشته زیر قیمت که بیاد بالا و از طرف دیگر این پیغام را به دارندگان ارز فرستاده که فروشنده نباشن چون مرتب قیمتا بالا اومده اگر یک یا دو روز ورود کرده فقط یه اصلاح جزئی داده من نمی‌دونم با این وضعیت اینا چطور دم از مقاومت و این حرف‌ها میزنن
سوییس که نشدیم خدا رو شکر داریم ونزوئلا میشیم.
هر روز بدبخت تر داریم می شویم و اقایان نگران دوچرخه سواری زنان و موسیقی و حجاب و مانتوی دختران و .... هستند
سال 56 یک پیکان 52 روخریدم 20 هزار تومان، یعنی با ارزش کمتر از 1 دلار امروز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
همان سال بک پژو 504 صفر مدل سال از خیابان تخت طاووس گرفبیم به 79 هزار تومان یعنی 2.5 دلار
آقا کسی نمیخواد جلوی این دلار رو بگیره ؟؟؟؟؟؟؟ بیچاره شدن ملت!!!
یکشنبه ۲۰مهرساعت ۱۳
بسلامتی ومبارکی ومیمنت
دلار وارد کانال ۳۲۰۰۰ تومان شد !!!
سکه هم واردکانال ۱۶ میلیون شد ( دراین لحظه ۱۶۲۰۰)
علی برکت الله !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
بزن کف قشنگه را
خجالت نمی کشید؟
می خواید آرشیو مصاحبه های انتخابات دوره پیش و حتی پس از پیروزی در انتخابات راجع به قیمتها و رونق اقتصادی رو یه مروری کنید؟
فشار اقتصادی خرد کننده است دوستان مسوول. درسته که شما احساس نمی کنید ولی کمی به فکر باشید و جلوی دزدیها و اختلاس ها و فسادهای دور و بری ها رو بگیرید.
مسئولین کجایید.ملت بدبخت شد چرا فکری به حال این مردم بیچاره فلک زده نمی کنید اگر هم نمی توانید لااقل کار را به اهلش بسپارید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
مسئولین رفتن گل بچینن
قیمتهای بانک مرکزی چقدر ارزون !!!!!!!!!!!!!!!!
علی برکت ا.........................
مبارک دولت و مسئولان عالی رتبه کشور
ریال ایران ، آیا هیچ کشوری حاضر است بر روی ریال ایران سرمایه گذاری نماید ........

ریال ایران بدترین پول رایج کشور فلک زده ی ایران ............
خداییش دلار جهانگیری چه مقاومتی دارد .
واقعا هیچکس جوابگو نیست؟دولت و مجلس و رییس بانک مرکزی و قوه قضاییه ایا واقعا اوضاع از کنترل تون خارج شد ه؟نه تنها هیچ حرفی با مردم نمی زنید فقط با کنایه زدن به همدیگه امروز رو فردا می کنن ته خط هم مشخص نیست.کسی هم پاسخگو نیست
بنده واقعا یک موضوعی برایم سواله؟
آیا کشور کره شمال که سالهاست از نظر اقتصادی با دنیا قطع رابطه دارد، وضع ارزش پولش مثل کشور ما است که تازه با دنیا از نظر تجارت و تبادل دلار دارم ایزوله می شیم. اگر کسی خبر واقع داره لطفا خبر بده.
ولی به احتمال زیاد نیست و اگر نیست علتش چیست؟ علت واقعیی به نظر می رسد مبارزه قاطعانه با دزدان در همه سطوح آنهم با اشد مجازات باشه.
اگر خواهان بهتر شدن اوضاع مردم باشیم باید دزدان و خائنان را به شدت مجازات و جلوی هر گونه تعدی به سفره مردم را بگیریم و گر نه این مسیر که می رویم ره به ......است.
والا مملکت ظاهرا رو سیستم اتوپایلوت قرار داره. برداشتی هم که از رفتار مسئولان میشه داشت اینه که جامعه هر کاری که دوست داره جهت گذراندن اموراتش انجام بده. یعنی صاحبخونه هر چقدر دوست داشت کرایه را ببره بالا و مستاجر هم اگر نکشید و راهی نداشت دست به دزدی و زورگیری میتونه بزنه.
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی