بازدید 8803
۶

سرقت‌های سریالی مردان خشن از مسافران

سه مرد شرور که با خودروهای سرقتی و به بهانه مسافرکشی اقدام به آزار و اذیت زنان و سرقت اموال آن‌ها می‌کردند از سوی پلیس استان البرز دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۰۸۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹ 11 October 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه ایران، سرهنگ محمد نادر بیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این باره گفت: از چند ماه قبل شکایت‌های متعددی به پلیس می‌رسید مبنی بر اینکه سه مرد جوان با سوار کردن زنان و مردان مسافر در کرج و ماهدشت اقدام به سرقت اموال آن‌ها می‌کنند؛ بنابراین تیم ویژه‌ای از کارآگاهان جنایی استان البرز تشکیل شد و با ردزنی و کنترل مستنداتی که درباره اقدامات مجرمانه این سه متهم وجود داشت، کارآگاهان توانستند سه سارق زورگیر را شناسایی و آن‌ها را در ملارد محدوده غرب استان تهران بازداشت کنند.

این متهمان که بین ۳۰ تا ۳۲ سال سن دارند تا کنون به سرقت چندین خودرو از جمله تاکسی، پراید و پژو اعتراف کردند و مدعی شدند با استفاده از خودروهای سرقتی مسافران را سوار کرده و بین راه پس از آزار و اذیت زنان و ضرب و شتم مردان از آن‌ها سرقت می‌کردند. این سه متهم دارای سوابق متعدد سرقت و زورگیری بودند وتحقیقات برای شناسایی مالباختگان و شاکیان پرونده نیز ادامه دارد. پلیس آگاهی البرز از مردم خواست با مشاهده تصویر متهمان چنانچه توسط آن‌ها مورد آزار و اذیت و زورگیری قرار گرفته‌اند با مراجعه به اداره پلیس آگاهی البرز شکایت خود را مطرح کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۶
ظاهرا اینها زاد و لد میکنند و در دانشگاه زندان اموزش های بالاتری میبینند این روش ها بدرد نمیخورد همه را به یک چزیره تبعید کنید و در انجا کار کنند و حقوق گیرند و هرگز حق ورود به احتماع را نداشه باشند
جای اینها زندان نیست بلکه قبرستان است. ازار و اذیت ناموس مردم، سزایش زندان نیست
می شود این شرور های سابقه دار را به یک مکان خاص که محاصره شده و امکان بیرون رفتن از آن محل وجود ندارد محبوس کرد و امورات خودشان را به خودشان واگذار کنید و تا آخر عمر در ان محل بمانند با کمترین امکانات. زمانی که اخبار شرایط زندگی اینان در جامعه روشن شود دیگر کسی جرات این کار ها را ندارد . البته شرط اول تامین شرایط زندگی برای عموم مردم و امکان کار و کسب درامد است که متاسفانه آقایان مدیران اصلا درکی از این بیکاری و گرانی و تورم ندارند مثلا می گویند تحریم چیه ما استقامت می کینم آخه پدر بیامرز شما در خانه خودت با حقوق دولت و درامد خوب و با داشتن ماشین و ...... و رفاه خوب و یا حتی نسبی از درد مردم گرفتار چه می دانید که از طرف مردم حرف می زنید که ما استقامت می کنیم شما چطور استقامت می کنید با چه محدودیت ها و تنگنا ها و مشکلات اقتصادی روبرو هسیتد که مقاومت می کنید همه مردم ایران اگر شرایط مسئولین را داشتند آنها هم مقاومت می کردند البته اگر شرایط فراهم باشد دیگر در مقابل چه چیزی باید مقاومت کرد ؟ !
مشکل جای دیگر است باید از مسئولین فرهنگی و اقتصادی بپرسید که به سر این مردم چه آورده اید با این همه منابع از نفت و گاز گرفته تا معادن و شیلات و کشاورزی و........ که جوانان گرفتار این مسائل شدند یک نگاه به کشورهای اروپائی کنید ببینید چطور فرهنگ سازی کردند و از چه محلی کشور خودشان را مدیریت می کنند در علم و تکنولوژی و چقدر دنبال جنگ کردن و وارد دعوا شدن هستند.
احیانا از همسایگان محترم نمیباشند؟ فیزیک صورتشون که همینو میگه.
اردوگاه کار اجباری بسیار بهتر از زندانه
به اصلاح و تربیت و عادت دادن این افراد به کارکردن کمک می کنه
وگرنه همیشه این سیکل فعالیت مجرمانه و زندان رفتن ادامه پیدا می کنه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل