بازدید 8292

اسویاتک ۱۹ ساله قهرمان رولان گاروس شد

تنیسور لهستانی با شکست سوفیا کنین توانست در ۱۹ سالگی فاتح رولان گاروس شود.
کد خبر: ۱۰۰۸۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲ 10 October 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، فینال رولان گاروس در بخش بانوان شنبه بین ایگا اسویاتک و سوفیا کنین برگزار شد. تنیسور لهستانی با یک نمایش دیدنی با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد و قهرمان جدید این رقابت‌ها لقب گرفت.

ست اول را اسویاتک با قدرت شروع کرد و در هشت دقیقه توانست ۳ بر صفر پیش بیفتد. با این حال کنین به بازی برگشت و با یک نمایش خوب و بهره‌گیری از اشتباه‌های تنیسور لهستانی نتیجه را ۳ بر ۳ کرد. گیم بعدی به نام اسویاتک ثبت شد. رقابت تماشایی دو تنیسور در گیم هشتم به اوج خود رسید و پس از این که چند بار امتیاز‌ها مساوی شد در نهایت اسویاتک پیروز شد و ۵ بر ۳ پیش افتاد. او در ادامه فرصت داشت ست اول را به نام خود کند، اما کنین ناامید نشد و نتیجه را ۵ بر ۴ کرد. اسویاتک در گیم بعدی با یک بریک ست اول را با پیروزی ۶ بر ۴ به نام خود ثبت کرد.

کنین در شروع ست دوم بریک کرد، اما تنیسور لهستانی خیلی زود جبران کرد و نتیجه یک بر یک شد. او گیم بعدی را هم به نفع خود تمام کرد. در این زمان کنین تایم پزشکی گرفت و بازی برای دقایقی متوقف شد. پس از این که رقابت دو تنیسور جوان از سر گرفته شد شرایط کاملا به نفع اسویاتک پیش رفت و او با قدرت امتیاز‌ها را یکی از پس از دیگری به خود اختصاص داد و نتیجه ۵ بر یک شد. تنیسور لهستانی در گیم بعدی هم به راحتی پیروز شد تا در ۱۹ سالگی فاتح رولان گاروس شود و نخستین گرند اسلم خود را به دست آورد. او جوان‌ترین قهرمان رقابت‌های فرانسه در قرن ۲۱ لقب گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار